Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuksen lopahtaminen

Vierailija
16.12.2022 |

Olen tapaillut nyt yhtä miestä 4vko ajan, pari kertaa viikossa ollaan nähty. Olen hänestä kiinnostunut ja lievää ihastustakin on ainakin minun puolelta. Suudeltu ollaan pari kertaa treffeiltä lähtiessämme. Pitkästä aikaa olen tavannut miehen johon oileasti haluaisin tutustua enemmän.
Kunnes sain muuta kautta tietää että tapailee muitakin naisia ja etsii aktiivisesti seuraa. Mikä varmaan on ok nykymaailmassa deittailla useita samaan aikaan. Mulle tämä vaan oli täydellinen turn off. Ei yhtään kiinnosta olla viivalla muiden naisten kanssa arvioitavana 😄. Olenko hölmö ja lapsellinen jos lopetan tapailun näin aikasessa vaiheessa tällaisen takia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kuvakaappauksen todisteeksi muista naisista?

Vierailija
2/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit lopettaa tähän, jos siltä tuntuu. Mutta miehen pitää saada tietää syy. Tai nostat kissan pöydälle sitten kun seuraavan kerran tapaatte. Siis kysyt häneltä suoraan, millä periaatteilla on etsimässä seuraa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että tapailee muita, jos olette kymmenisen kertaa nähnyt ja vaan pari kertaa pussannut.

Vierailija
4/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oot hölmö kun kyselet muilta ihmisiltä tällaista asiaa.

Kuinka avuton voi olla ettei itse päätä ketä tapailee ja kenen kanssa seurustelee.

Ootko sit vaan väkisin jonkun miehen kanssa jos sulle sanotaan että, kyllä, pitää jatkaa tapailua.

Vierailija
5/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lopettaa. Olet erillainen kuin hän. Se sinun tyyppisi aikanaan keskittyy vain sinuun ja omaatte samat ajatukset näistä asioista.

Vierailija
6/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minullakin lopahtaisi kiinnostus.

7/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykypäivää, että alussa tapailla muitakin ja sitten tehdään valinta, kenen kanssa haluaa jatkaa tapailua syvemmin.

Vierailija
8/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa ruusun ensi viikon jaksossa? Kuka joutuu jättämään leikin kesken? Onkohan nykyihmiset katsoneet liikaa tosi-tv:tä eivätkä osaa enää tehdä mitään normaalisti?

Vierailija
9/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on alkoholiin menevä pelimies tai varattu, kun on niin paljon kierroksissa naisia koko ajan. Vei turhaan aikaasi tavallaan. 

Vierailija
10/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän kyllä heti kiinnostaako vai ei. Ei tarvitse tapailla ja valita parasta. Valinta tapahtuu itsestään kun joku oikein kolahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi