Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on! Hyvä esimerkki siitä, että kauneus ei ole sama asia kuin hoikkuus. Hoikka voi olla ruma tai kaunis, ja samoin ylipainoinen voi olla ruma tai kaunis.
Sinäkö määrittelet kaikkien puolesta mikä on kaunis vai mikä oli pointti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kaunis nainen. Paremmalta näyttää kuin minä, vaikka olen normaalipainoinen. Tuon yhden englanniksi kirjoittaneen miehen vittuilu on selkeästi mielipahan purkamista siitä että deitit peruuntui. Väistipähän luodin.
Munkin mielestä Jonna on aika kaunis nainen. Kauniimpi kuin minä. Ei voi kuin ihmetellä hänen huonoa deittailumenestystään, ei minulla ole koskaan ollut noin isoja haasteita saada kumppania.
Siis hän?
Onhan hän aika kaunis. Mutta ehkä miehetkin etsii jotain muuta kuin pelkkäää hyvää ulkonäköä naisesta. 20 treffit on muutenkin aika vähän.
Näin sinkkuna kauhistuttaa ajatuskin siitä että pitäisi mennä 20 kertaa treffeille. Onko se oikeasti vähän? Taidan sitten pysäkin sinkkuna, eihän tuollaista ihmisrulettia jaksa...
Tietysti kuuluu mainita, ei sillä että plussa olisi sen huonompi, mutta miehellä voi olla haaveita ja odotuksia tulevalta elämältä,eikä niihin välttämättä kaikki ole niin sopivia. Kannustan miehenä kertomaan heti, ei me siitä tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat läskejä. Onneksi olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. En kestäisi tuollaisia naisia päivääkään.
Hei! Läskit suominaiset! Ottakaa mallia japanilaisista naisista. Kiitos. M28
Tämä.
Nämä meidän Jonnat ja Jaanat vain lihoo ja lihoo. Japanissa ja Etelä-Koreassa naiset huolehtivat terveydestään. Saisivat suomalaiset naiset todellakin ottaa mallia ulkomaalaisista, etenkin aasialaisista, naisista ja RYHDISTÄYTYÄ.
Jormat ja Jarit ne vasta lihookin. Tilastojen valossa pahemmin kuin Jonnat. Kenestähän ne voisi ottaa mallia?
Sekö on syynä että KAIKKIEN miesten pitää tykätä lihavista naisista kun osa miehistäkin lihoo? Ei kaikki naiset ole lihavia niin kun ei kaikki miehetkään
Vierailija kirjoitti:
jjonnagunilla instassa ja tiktokissa
Selatkaa hetki noita kuvia ja stooreja. Syntyykö sellainen vaikutelma, jonka ajattelisitte herättävän erityisesti _vakavaa parisuhdetta_ etsivän kaksi-/kolmekymppisen miehen kiinnostuksen? Väittäisin että paino ei ole tässä nyt se ensisijainen ongelma.
Vaikuttaa ainakin aika normaalilta parikymppisen nuoren sinkkunaisen elämältä instan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin tyypillistä, että mies tulkitsee torjunnaksi tuollaisenkin, että joku tietty päivä ei käy ja alkaa sitten haukkua henkilökohtaisuuksiin käyden naista. Kammottavaa käytöstä.
Sitten ne vielä ihmettelee,kun naiset ei heti tykkäyksestä lähde treffeille,vaan haluaa keskustella ensin. Näitä hörhöjä on paljon. Pahimmassa tapauksessa saat vielä stalkkerin perääsi.
Naisen tulisi kehittää itseään eli laihduttaa tässä tapauksessa 20-30 kiloa.
Jos jutun nainen olisi mies, niin palstanaiset olisi heti haukkumassa "kaljamahaa" ja Insta-malleille kuolaamisesta, kun "tavallinen" nainen (lue läski) ei kelpaa.
---
Läskit naiset ovat oksettavan puolueelisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä että jos nainen haluaa itselleen miehen niinkuin Jonnakin tässä, mutta valittaa kun ylipainon takia ei meinaa miestä löytyä. Kuitenkin ratkaisu löytyy tässäkin tapauksessa omista käsistä ja pienellä vaivalla kun vaan laihduttaa itsensä normaaleihin mittoihin niin johan alkaa ukkoa tulemaan ovista ja ikkunoista sekä ilmaista drinkkiä pöytään. Tuollakin läskin alla on ihan kaunis nainen piilossa jossain.
Samaa voisi kysyä miehiltä- teissä on enemmän läskejä. Ei läski mies viehätä yhtään sen enemmän, kuin nainenkaan. Miksi syyttelette naisia kranttuudesta ja norsoudesta, ettekä käytä sitäkin energiaa siihen, että laihduttaisitte?
Miehissä on enemmän ylipainoisia ja naisissa lihavia
Naisissa on 2% enemmän lihavia. Miehissä on 9% enemmän ylipainoisia.
Teissä miehissä on siis enemmän ylipainoisia, kuin naisissa.
EI. Naisissa on 2 prosenttiYKSIKKÖÄ enemmän, ei prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat läskejä. Onneksi olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. En kestäisi tuollaisia naisia päivääkään.
Et ole sattunut huomaamaan, että suomalaiset miehet ovat vielä hieman läskimpiä kuin naiset? Tänä kesänä kiinnitin uimarannalla huomiota siihen, että ihan kaikki ovat läskejä, sukupuolesta ja iästä riippumatta, pikkulapsista vanhuksiin.
- M55
Reilua kertoa selkeästä ylipainosta ennen treffejä-oli sit mies tai nainen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selatkaa hetki noita kuvia ja stooreja. Syntyykö sellainen vaikutelma, jonka ajattelisitte herättävän erityisesti _vakavaa parisuhdetta_ etsivän kaksi-/kolmekymppisen miehen kiinnostuksen? Väittäisin että paino ei ole tässä nyt se ensisijainen ongelma.
Vaikuttaa ainakin aika normaalilta parikymppisen nuoren sinkkunaisen elämältä instan perusteella.
Kuolisin tylsyyteen! Onneksi oma nuoruus osui 70-luvulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne tuon tyyppisiä kuvia ota ne nykyajan parikymppiset? ainakin se bilettävä ja menevä osa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumoisin luin jutun aamulla, olipa viehättävä nuori nainen, myös todella kiva ääni hänellä. En jotenkin kuitenkaan ole käsittänyt, että hänen kuvaamiaan asioita todella tapahtuu, vaikka on noinkin upea ja tyylikäs nuori nainen. Hän todella osaa pukeutua viehättävästi ja muutenkin miellyttävän oloinen.
En ole käsittänyt lainkaan todellisuutta, missä pyöreämpi nainen elää. Olikohan ennen samanlaista? Minulla ei ollut ystävänä ketään pyöreämpää naista.
Pyöreämpi nainen toimii usein porukan jätesankona jolle tuupataan ne hyi yök miehet jotka tulee iskemään
Mitähän sinäkin miehenä tiedät naisporukoista?
# maänspleining
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.
Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.
Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua
No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.
Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.
Erittäin monet miehet harrastavat seksiä naisten kanssa, joita pitävät todella vastenmielisinä. Tämän kun naiset oppisivat ymmärtämään.
Erittäin moni mies kertoo, että heillä ei heppiin tule mitään liikettä ellei se alaston nainen siinä edessä ole kaunis.
Omasta kokemuksesta voin kertoa että ainakin itse pystyn panemaan lähes ketä tahansa naista ihan helposti.
No hyh. Minä en naisena pysty panemaan ketään vastenmielisenä pitämääni ollenkaan. Tai en sellaistakaan, joka ei herätä positiivisia tunteita.
Minä miehenä pystyn ja joskus on pakko. Se on perseestä. Eri
Missä tilanteessa sinun on ollut pakko mennä sänkyyn jonkun kanssa jota pidät epäviehättävänä??
Silloin kun haluaa helppoa seksiä eikä satu olemaan top 10 mies
Kyllä top10 miehetkin käy panemassa läskejä. Nauttivat kai siitä, että se läski on täydellisen hyväksikäytettävän asemassa, kun top10 mies esittää vaatimuksiaan ja läski nainen antaa salaisissa tapaamisissa seksiä
Miehet kuulostaa idiooteilta.
Sinä sanot idiootiksi, minä pragmaattiseksi
Läski-mätisäkki-paneminen -kela pyörii aikuisilla miehillä. Ymmärtäisin 15-vuotiailta teinipojilta. Odotatte niin kovin vähän itseltänne.
Kyllä helppo seksi kelpaa, odotukset kun on matalalla niin ei tule yllätyksiä
Eihän siinä ole mitään pahaa jos helppo seksi maistuu. Mutta miksi pitää haukkua sitä toista osapuolta? Olet itsekin samalla logiikalla helppo.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on! Hyvä esimerkki siitä, että kauneus ei ole sama asia kuin hoikkuus. Hoikka voi olla ruma tai kaunis, ja samoin ylipainoinen voi olla ruma tai kaunis.
Eihän tuossa välttämättä ole ollenkaan kyse pelkästä ulkonäöstä. Minä esim miehenä tykkään pienistä liikunnallisista asioista. Käydä vaikka luontokohteissa. Tuollainen saattaa olla tiukassa saada lapin reissulla tunturin huipulle näköalapaikalle. Ei auta nätti naama yhtään. M38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jonnan mukaan baari ei tosin ole paljoa parempi paikka. Yöelämä paljastaa, miten plus-kokoiseen suhtaudutaan verrattuna hoikempiin ystäviin. Tyttökavereille saatetaan ostaa juomia, mutta Jonnalle ei. Ei, vaikka hän seisoisi ihan vieressä. Silloin hän ajattelee:
– No, mäkin voisin ottaa ton, mutta ihan vaan omaan piikkiin sitten.
Usein baarissa käy niin, että Jonnan tyttöporukkaa on pyydetty liittymään seuraan. Niissä tilanteissa Jonna on huomannut, että hänelle puhutaan muita vähemmän.
– Kysyisit edes kaksi kysymystä minulta, jos kysyt muilta viisi, Jonna miettii.
Mutta entä jos omaa silmää vain sattuu miellyttämään tietynlainen ulkonäkö? Eikö jokainen saa tapailla ketä tahtoo?
– Totta kai saa. Onhan mullakin mieltymyksiä. Saan silti sanoa, jos minusta tuntuu ikävältä, Jonna vastaa."
Eli toisin sanottuna, Jonna pitäisi myös sada ilmaisia juomia ja huomiota, yhtä paljon kuin hoikempien ystäviensä. Vaan kuinkahan mahtaa olla, tarjoaako Jonna kaikille miehille tasapuolisesti huomiota? Ja mahtavatko nämä mieltymykset olla kuinkakin paljon stereotypioista poikkeavia? Veikkaanpa että Jonnan "mieltymys" on pitkä, raamikas, itsevarma ja sanavalmis mies. Ja tämä mies saa huomiota, kun taas porukan ujo ja pienikokoinen mies ei saa Jonnalta ainuttakaan kysymystä kun tämä katselee silmät lautasina porukan komeaa ja karismaattista miestä.
Vastakkaisen sukupuolen huomio yökerhoympäristössä "ansaitaan" hyvällä ulkonäöllä. Eli jos näytät hyvältä, tulet saamaan huomiota. Jos et näytä hyvältä, et tule saamaan huomiota.
Jonna haluaa tässä sekä syödä kakkunsa, että pitää sen. Hän ei halua nähdä vaivaa sen eteen että treenaisi itsensä kuntoon, mutta haluaa kuitenkin ne samat edut ja huomion mitä hänen paremman näköiset kaverinsa saavat.
Maailma ei valitettavasti vaan toimi noin.
Mutta ei se pelkkä ulkonäkö riitä. Sun pitää hymyillä ja jutella miehelle myös. Ei sun kanssa muuten kiinnosta viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sattunut huomaamaan, että suomalaiset miehet ovat vielä hieman läskimpiä kuin naiset? Tänä kesänä kiinnitin uimarannalla huomiota siihen, että ihan kaikki ovat läskejä, sukupuolesta ja iästä riippumatta, pikkulapsista vanhuksiin.
- M55
Palstanainen larppaa miestä! :DDD
- N55
Vierailija kirjoitti:
Reilua kertoa selkeästä ylipainosta ennen treffejä-oli sit mies tai nainen kyseessä.
Tuo Jonna on kertonutkin. Miksei ihmiset voi laittaa ilmoitukseensa, että etsivät hoikka/normaalipainoista/urheilijaa- tms mitä nyt ikinä etsivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut nähtyä omassakin elämässä että sellaiset "ympäripyöreät" tytöntylleröt katselee perään ja itse pitänyt aina itsestä huolta paino ei koskaan ole ollut yli 75kg pituutta 178cm lihasta on , ja treenitaustaa.
Kait se pitää yrittää saada sellaisen huomio? En ymmärrä, minulla ei ole lihavia vastaan mitään mutta en minä sellaista ottaisi puolisokseni. Kyse on ihan siitä että meillä on ja olisi HYVIN erillainen näkemys mitä tulee hyvinvointiin.
oot kyllä aika lyhyt
Miksi läskit naiset AINA vaihtaa puheenaiheen naisten läskeydestä miesvihaan? Nyt puhutaan läskeistä naisista. Laihduttakaa ja lopettakaa uikuttaminen. Piste.