Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
921/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna kokee oikeudekseen vinkua kun ei kelpaa. Ja siitä tehdään juttu. Milloin tulee vastaava voimaantumisjuttu miehestä jossa naiset paskoja kun ei kelpaa?

Missään ei sanottu, että miehet on paskoja.

Ihan neutraalisti Jonna kertoi ongelmansa ketään syyllistämättä. Olet vaan taas yrittänyt uhriutua.

Vierailija
922/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.

Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.

Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua

No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.

Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.

Erittäin monet miehet harrastavat seksiä naisten kanssa, joita pitävät todella vastenmielisinä. Tämän kun naiset oppisivat ymmärtämään.

Erittäin moni mies kertoo, että heillä ei heppiin tule mitään liikettä ellei se alaston nainen siinä edessä ole kaunis.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että ainakin itse pystyn panemaan lähes ketä tahansa naista ihan helposti.

No hyh. Minä en naisena pysty panemaan ketään vastenmielisenä pitämääni ollenkaan. Tai en sellaistakaan, joka ei herätä positiivisia tunteita.

Minä miehenä pystyn ja joskus on pakko. Se on perseestä. Eri

Missä tilanteessa sinun on ollut pakko mennä sänkyyn jonkun kanssa jota pidät epäviehättävänä??

Silloin kun haluaa helppoa seksiä eikä satu olemaan top 10 mies

Eihän tuo ole mikään pakkotilanne, ihan itse vapaaehtoisesti teet niin.

Puhui itsensä pussiin. Kuulostaa jälkeenjää neeltä. Sen pan emiseen tarvitaan varmaan lupa sen lailliselta holhoojalta.

Oleta että anonyymillä palstalla keskustelevat ja viesteihin vastaavat samat ihmiset

Julistaudu internet keskustelun voittajaksi

Vihjaa että joku vastanneista henkilöistä on holhouksen alainen

Semmosta tällä kertaa

Oikeaan se osui kuitenkin, sinähän ne molemmat kirjoitit. Sekosit omassa jankkaamisessasi.

Jaa kiva tietää. Kerrotko vielä mitkä viestit ovat esimerkiksi minulta. Kiitos jo etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jjonnagunilla instassa ja tiktokissa

Selatkaa hetki noita kuvia ja stooreja. Syntyykö sellainen vaikutelma, jonka ajattelisitte herättävän erityisesti _vakavaa parisuhdetta_ etsivän kaksi-/kolmekymppisen miehen kiinnostuksen? Väittäisin että paino ei ole tässä nyt se ensisijainen ongelma.

Eikös ne tuon tyyppisiä kuvia ota ne nykyajan parikymppiset? ainakin se bilettävä ja menevä osa

Nimenomaan, se bilettävä ja menevä osa. Jos (nyt vähän karrikoiden) postaat somet täyteen paljasta pintaa ja biletystä, niin se luo susta tietynlaisen mielikuvan ja vetää tietynlaisia miehiä puoleensa. Korostan nyt, että oman kropan esittelyssä tai bilettämisessä ei ole minusta yhtään mitään väärää, mutta väittäisin, että vakavaa parisuhdetta etsivät miehet hakee pääosin jotain muuta kuin, mitä tämä Jonna nyt tuo itsestään esille. Toki voihan hänen deitti-profiilit olla kovinkin erilaisia, mutta vähän epäilen.

Vierailija
924/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilua kertoa selkeästä ylipainosta ennen treffejä-oli sit mies tai nainen kyseessä.

Tuo Jonna on kertonutkin. Miksei ihmiset voi laittaa ilmoitukseensa, että etsivät hoikka/normaalipainoista/urheilijaa- tms mitä nyt ikinä etsivätkin.

Normaali paino on yleensäkin vähän vaikea määritellä. Mielestäni naiselle on normaalia että on vähän pyöreyttä, vaikka ei ehkä noin paljon kuin tuossa jutussa olevalla henkilöllä. Painoindeksimittarikin on huono, koska se on tehty miehen kropalle.

Vierailija
925/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nymfona ja keskimääräistä kauniimpana naisena olen varmaan pilannut monen miehen parisuhdemarkkinat kun ne on sen kerran päässeet oleen kanssani ja kuvittelevat että samalla viehättävyystasolla olevat naiset on nyt sitten se heidän "tasonsa",

kun eivät tajua että mulla on vaan päässä vikaa.

Vierailija
926/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kriteerit on että naisen pitää olla liikunnallinen. 10km pyörälenkki 25 minuttiin pitää päästä että on edes kohtuu hyvässä kunnossa. Nainen on kuitenkin se joka ne pakit useimmiten antaa jo ennen tapaamista koska miehen ulkonäkö ei kelpaa.

Vierailija
927/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Jonnalla olla Tinderissä "hieman muokatut" kuvat jos tuli yllätyksenä iso koko.

IS:n kuvia ei muokata ainakaan niin rajulla kädellä, että ei tuosta kyllä voi väärää käsitystä saada.

Vierailija
928/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos artikkelin henkilö olisi mies, ensimmäinen neuvo olisi: "laihduta", kuorossa huudettuna.

Tuskin. Kaikki ovat täydellisiä omana itsenään, eikä kenenkään tarvitse muuttua toisen takia. Tälläisiä kommentteja kuuluu yleensä naisilta, miehiltä kuuluu nuo laihdutus kommentit.

Vierailija
929/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kauheaa mitä Jonna sanoi ja olen itsekin kokenut esim. baarissa kun miehet puhuu vaan seuran näteille naisille ja muut ovat kuin ilmaa. Aikamoinen red flag. Herrasmies on ystävällinen seurueen kaikille naisille.

herrasmiehen ei tarvi puhua kenellekään väkisin. herrasmies puhuu vain niille, joiden kanssa hän haluaa viettää aikaansa. 

Taas yks loukkaantunut kenties "lihava" nainen siellä. 

Vierailija
930/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hienosti lisäävät kierroksia iltaa kohti, aina railakkaampaa naisten solvaamista tuntuu tulevan. Selibaatti tuntuu hetki hetkeltä paremmalta päätökseltä

Vierailija
931/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitallinen ylipaino tulee jäämään historiaan mm Wegovy-laihdutuslääkkeen ansiosta.

Vierailija
932/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilua kertoa selkeästä ylipainosta ennen treffejä-oli sit mies tai nainen kyseessä.

Tuo Jonna on kertonutkin. Miksei ihmiset voi laittaa ilmoitukseensa, että etsivät hoikka/normaalipainoista/urheilijaa- tms mitä nyt ikinä etsivätkin.

Normaali paino on yleensäkin vähän vaikea määritellä. Mielestäni naiselle on normaalia että on vähän pyöreyttä, vaikka ei ehkä noin paljon kuin tuossa jutussa olevalla henkilöllä. Painoindeksimittarikin on huono, koska se on tehty miehen kropalle.

Naiset määrittelee asian niin että nykyään ylipaino on normaali paino ja normaali painoiset on naisten mielestä laihoja.

Siitä olen samaa mieltä kanssasi että painoindeksi on aivan turha, se ei ota huomioon kehonkoostumusta ja se sallii naisille lihavuuden. Jokainen nainen kuka sanoo että on bmi mukaa normipainonen on usein pullukka. 

Vierailija
933/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnan ongelma on ettei se halua treffeille ylipainoisten miesten kanssa. Pitäisi löytyä helposti lihava mies koska suomalaiset on läskiä porukkaa muutenkin.

Vierailija
934/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lädethän on **tun kiimaisia koska saavat niin harvoin.

Vierailija
935/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos artikkelin henkilö olisi mies, ensimmäinen neuvo olisi: "laihduta", kuorossa huudettuna.

Jos toi olisi mies niin sille sanottaisiin just että laihduta, yritä iskeä lihavia naisia ja sille vaa naiset naurais kuinka tyhmä se on. Nyt kun kyseessä on nainen niin vika on miehissä koska he eivät halua pullukkaa naista. 

Nyt naiset vinkuu että miehet on huonoja kun ne ei halua pullukkaa naista. 

Kun tässä on kyse tuosta miesten törkeästä käytöksestä. Esimerkiksi se yksi luuseri joka kirjoitteli englanniksi oli aivan käsittämätön törppö. Ensin itse matchaa tämän naisen kanssa ja sitten alkaa haukkua lihavaksi. 

Vierailija
936/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hienosti lisäävät kierroksia iltaa kohti, aina railakkaampaa naisten solvaamista tuntuu tulevan. Selibaatti tuntuu hetki hetkeltä paremmalta päätökseltä

Varmaan suuri menetys. 

Vierailija
937/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lädet miehet. Naisilla elämän kohokohta ei ole seksi.

Vierailija
938/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, mutta se on varmaa, ettei Jonnalle tai yhdellekään muulle naiselle kelpaa mies joka alkaa heti maanantaiaamusta vinkumaan vauva-palstalla tasoista.

Lihava palstanainen suuttui. :D

Sit suuttui aika moni...

Vierailija
939/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän ole mikään pulska. Suomessa ei lihavia edes näe. Kannattaa mennä Amerikkaan. Siellä on lihavia. Kolme kertaa lihavampia ku Suomessa.

Vierailija
940/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on ristiriitaista nyt viestintä. Eikô ns. lädet (?) olekaan niitä, joita jokainen mies käy painamassa kun ne on epätoivoisia ja niille saa tehdä mitä vaan? Miten ne lädet voi siis olla koko ajan puutekiimassa?