Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
861/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjonnagunilla instassa ja tiktokissa

Selatkaa hetki noita kuvia ja stooreja. Syntyykö sellainen vaikutelma, jonka ajattelisitte herättävän erityisesti _vakavaa parisuhdetta_ etsivän kaksi-/kolmekymppisen miehen kiinnostuksen? Väittäisin että paino ei ole tässä nyt se ensisijainen ongelma.

Vierailija
862/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.

Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.

Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua

No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.

Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.

Erittäin monet miehet harrastavat seksiä naisten kanssa, joita pitävät todella vastenmielisinä. Tämän kun naiset oppisivat ymmärtämään.

Erittäin moni mies kertoo, että heillä ei heppiin tule mitään liikettä ellei se alaston nainen siinä edessä ole kaunis.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että ainakin itse pystyn panemaan lähes ketä tahansa naista ihan helposti.

No hyh. Minä en naisena pysty panemaan ketään vastenmielisenä pitämääni ollenkaan. Tai en sellaistakaan, joka ei herätä positiivisia tunteita.

Minä miehenä pystyn ja joskus on pakko. Se on perseestä. Eri

Missä tilanteessa sinun on ollut pakko mennä sänkyyn jonkun kanssa jota pidät epäviehättävänä??

Silloin kun haluaa helppoa seksiä eikä satu olemaan top 10 mies

Eihän tuo ole mikään pakkotilanne, ihan itse vapaaehtoisesti teet niin.

Puhui itsensä pussiin. Kuulostaa jälkeenjää neeltä. Sen pan emiseen tarvitaan varmaan lupa sen lailliselta holhoojalta.

Oleta että anonyymillä palstalla keskustelevat ja viesteihin vastaavat samat ihmiset

Julistaudu internet keskustelun voittajaksi

Vihjaa että joku vastanneista henkilöistä on holhouksen alainen

Semmosta tällä kertaa

Oikeaan se osui kuitenkin, sinähän ne molemmat kirjoitit. Sekosit omassa jankkaamisessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höps. Yli puolet suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Jos he eivät naista saisi, niin eipä meillä olisi perheitäkään ollenkaan.

Raivostuttavaa paskapuhetta! Olen ollut koko ikäni ylipainoinen enkä IKINÄ ole yhdellekään naiselle kelvannut. Ja joo, itseäni ei naisen pyöreys haittaa.

Eipä niitä perheitä enää niin paljoa perusteta ja samaa tahtia on sinkkuus lisääntynyt kansan lihomisen mukana. Oisko näillä kenties jokin yhteys?

Vierailija
864/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin tyypillistä, että mies tulkitsee torjunnaksi tuollaisenkin, että joku tietty päivä ei käy ja alkaa sitten haukkua henkilökohtaisuuksiin käyden naista. Kammottavaa käytöstä.

Vierailija
865/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin tosi monet ihan mukavat miehet on vastenmielisen lihavia. Syytä ei tarvitse paljoa etsiä kun katsoo mitä ja miten paljon syövät. En pysty kiinnostumaan sellaisesta vaikka yrittäisin.

Tuo ei ole kovin kehopositiivista sinulta.

Vierailija
866/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin tosi monet ihan mukavat miehet on vastenmielisen lihavia. Syytä ei tarvitse paljoa etsiä kun katsoo mitä ja miten paljon syövät. En pysty kiinnostumaan sellaisesta vaikka yrittäisin.

Tuo ei ole kovin kehopositiivista sinulta.

Miksi minun pitäisi olla erityisen kehopositiivinen? Koska olen nainen?

Vierailija
867/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näillä naisilla on väärät luulot itsestään eli luullaan olevansa paljon kauniimpia mitä oikeasti on, epäilen että toi vaan yliarvioi oman tasonsa mikä on naisille yleistä. Toi löytäis kyllä miehen helposti jos sille kelpais sellainen mies joka on sen kanssa samaa tasoa mutta ei tolle kelpaa mies jolla on esim ylipainoa.

Naiset aliarvioi ulkonäkönsä ja miehet yliarvioi, se on jo ihan tieteellisestikin todettu.  Joten jos sinäkin vain tulisit sieltä testopilvestä alas ja myöntäisit itsellesi olevasi ruma. 

Suurin os suomalaisista miehistä on susirumia, ja yli 40-vuotiaista 95 prosenttia. Pluskoon lisäksi pitäisi mainita ilmossa, jos on kranssitukan alkua, kynäjalat, 170 senttiä sulka päässä, oikomahoito yhä kesken keski-iässä, kaljamaha kaljalla tahi ilman, sekä tietysti paska luonne.

No höpön pöpön pöppö. Suurin osa naisista nuoristakin on rumia kraaterinaamoja, jutun nainen on paitsi naamaruma niin myös läski. Hän on yrittänyt itseään tasokkaampaa miestä eli tottakai sai pakit. Hänen tasoaan on lihava, lyhyt ja hevosenkenkäkaljuinen mies.

Naiset yliarvioivat ulkonäkönsä monesti siitä syystä, että joku känninen tasokkaampi mies käyttää yhden yön kassien tyhjennykseen.

Uli uli

Vierailija
868/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa tämän kyseisen naisen Instagram kuvia. On ainakin instakuvissaan todella hyvännäköinen minun silmiini, juuri minun tyyppiäni. Tuntuu käsittämättömältä että hän ei muka olisi miehille kelvannut. Olisi todella mielenkiintoista tietää minkälaisten ja näköisten miesten kanssa hän on käynyt niillä treffeillä. 

M30

Vierailija
869/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kaunis nainen. Paremmalta näyttää kuin minä, vaikka olen normaalipainoinen. Tuon yhden englanniksi kirjoittaneen miehen vittuilu on selkeästi mielipahan purkamista siitä että deitit peruuntui. Väistipähän luodin.

Munkin mielestä Jonna on aika kaunis nainen. Kauniimpi kuin minä. Ei voi kuin ihmetellä hänen huonoa deittailumenestystään, ei minulla ole koskaan ollut noin isoja haasteita saada kumppania.

Siis hän?

Onhan hän aika kaunis. Mutta ehkä miehetkin etsii jotain muuta kuin pelkkäää hyvää ulkonäköä naisesta. 20 treffit on muutenkin aika vähän.

Vierailija
870/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kuule huolta ihan omista syömisistäsi ja keskity omaan elämääsi.

Vierailija
871/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kitisee kun mies oletti semmoista mikä näkyy niissä muokatuissa kuvissa kun todellisuudessa sieltä kävelee ylipainoinen ja aivan erinäköinen henkilö mikä kuvissa oli

Vierailija
872/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ovat läskejä. Onneksi olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. En kestäisi tuollaisia naisia päivääkään.

Hei! Läskit suominaiset! Ottakaa mallia japanilaisista naisista. Kiitos. M28

Vierailija
873/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin tyypillistä, että mies tulkitsee torjunnaksi tuollaisenkin, että joku tietty päivä ei käy ja alkaa sitten haukkua henkilökohtaisuuksiin käyden naista. Kammottavaa käytöstä.

Tuo kertoo miehelle sen että joko se pyörittää useampaa tai ei ole oikeasti edes kiinnostunut kun ei järjestä aikaa ehdotettuun tapaamiseen

Vierailija
874/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ovat läskejä. Onneksi olen Suomessa asuessani vapaaehtoisesti sinkku. En kestäisi tuollaisia naisia päivääkään.

Tämä.

Nämä meidän Jonnat ja Jaanat vain lihoo ja lihoo. Japanissa ja Etelä-Koreassa naiset huolehtivat terveydestään. Saisivat suomalaiset naiset todellakin ottaa mallia ulkomaalaisista, etenkin aasialaisista, naisista ja RYHDISTÄYTYÄ.

Vierailija
875/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei kaunista ketään. Lihava on lihava ja piste. Mikä tässä nyt on epäselvää? Se ettei lihava saa haluamaansa miestä jolla todennäköisesti on tarjolla normaalipainoisia ja fiksumpia ja kauniimpia. Missä kohtaa vääryys on tapahtunut? Vain tämän ylipainoisen neidin korvien välissä.

Vierailija
876/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Nämä meidän Jonnat ja Jaanat vain lihoo ja lihoo. Japanissa ja Etelä-Koreassa naiset huolehtivat terveydestään. Saisivat suomalaiset naiset todellakin ottaa mallia ulkomaalaisista, etenkin aasialaisista, naisista ja RYHDISTÄYTYÄ.

Jormat ja Jarit ne vasta lihookin. Tilastojen valossa pahemmin kuin Jonnat. Kenestähän ne voisi ottaa mallia?

Vierailija
877/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on! Hyvä esimerkki siitä, että kauneus ei ole sama asia kuin hoikkuus. Hoikka voi olla ruma tai kaunis, ja samoin ylipainoinen voi olla ruma tai kaunis.

Vierailija
878/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä että jos nainen haluaa itselleen miehen niinkuin Jonnakin tässä, mutta valittaa kun ylipainon takia ei meinaa miestä löytyä. Kuitenkin ratkaisu löytyy tässäkin tapauksessa omista käsistä ja pienellä vaivalla kun vaan laihduttaa itsensä normaaleihin mittoihin niin johan alkaa ukkoa tulemaan ovista ja ikkunoista sekä ilmaista drinkkiä pöytään. Tuollakin läskin alla on ihan kaunis nainen piilossa jossain.

Kiloista huolimatta tuossa on kaunis nainen nytkin. Läski voi toki sinun silmissäsi rumentaa ihmistä, mutta kokonaisuutena Jonna on nätin ja laitetun näköinen, sekä pukeutuu kokoonsa sopivasti ja näyttää pluskokoisenakin hyvältä. Kuka sinä olet kertomaan, miten vähällä vaivalla hän pääsisi normaaleihin mittoihin? Jos laihduttaminen onnistuisi vähällä vaivalla, ei olisi lihavia ihmisiä. Jos miestä ei löydy niin harmi, mutta yhdenkään miehen ei tarvitsisi haukkua hänen vartaloaan, varsinkin kun kuvista ja biostakin on nähnyt etukäteen, että nainen ei ole mikään höyhen. Junttia, joka haukkuu muita, ei halua parisuhteeseen minkään painoinen nainen.

Vierailija
879/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jonnakin nyt ottais vaan ja laihduttaisi 30 kiloa, niin ei tarvitsisi tälläisiäkään lehtijuttuja tehdä.

Vierailija
880/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jjonnagunilla instassa ja tiktokissa

Selatkaa hetki noita kuvia ja stooreja. Syntyykö sellainen vaikutelma, jonka ajattelisitte herättävän erityisesti _vakavaa parisuhdetta_ etsivän kaksi-/kolmekymppisen miehen kiinnostuksen? Väittäisin että paino ei ole tässä nyt se ensisijainen ongelma.

No voitko nyt paljastaa vielä miksi ei? Positiivisen ja pirteän oloinen nainen näkyy olevan.