Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
501/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehiä vaivaa?? Mielettömän kaunis ja kuuma nainen!

T. Bi-nainen

Jutun mukaan Jonna ei anna huomiota ihmisille jotka pitävät hän kauniina ja kuumana.

On munkin mielestä.

M

Vierailija
502/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.

M38

Ottaen huomioon että olet häntä 14 vuotta vanhempi ja ylipainoinen, niin veikkaisinpa että et kyllä kelpaisi Jonnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fistaaja. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H V kirjoitti:

Mikä v'ttu siinä on niin vaikeeta jokaisen laittaa tinderii sun muuhun p'skaan pituus, paino ja BMI! Kyllä ne kuitenkin selvii ensitapaamisella. Säästäisi kaikkien aikaa ja mielenterveyttä. Miehet voisivat laittaa vaikka munan pituuden ja naiset kuppikoon. Mitä H'lvetin hyötyä niitä on salailla varsinkin jos aikoo joskus löytää kumppanin tuosta p'skamyrskystä.

Luulet, että miesten kumppaninlöytämismahdollisuuksia Tinderissä parantaisi, jos laittaisimme peniksen pituuden profiiliin?

Se olisi kieltämättä ihan reilua, koska sitä ei pysty päättelemään profiilikuvasta.

naiset voisi laittaa myös pillunsa mitat.

Ei sitä voi oikein mitata. Katsos kun naisen anatomia on sellainen, että lihaksilla pystyy vaikuttamaan sen kokoon tahdonalaisesti. Ja kiihottuessa paikat laajenevat ihan jokaisella, eli samassa kokoluokassa liikutaan.

Vierailija
504/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On reilua panna näkyville se, että on pullukka. Silloin varmaan menettää monta matchia, mutta jäljelle jäävät tietää mistä on kysymys. 

No näinhän Jonna oli tehnytkin.

Vierailija
505/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa? 

Ketovatko kuvat oikeasti? Välillä tulee eteen profiileja, missä selvästi eri aikaan otettuja kuvia, joista saa sitten arpoa mikä on eniten nykytilannetta kuvaava. Joskus olen katsonut kolmea kuvaa ja minusta näyttänyt, että kuvissa kolme eri ihmistä. Jotkut käyttäjät vielä kaverikuvia, niin pitää arpoa kuka kuvista nähdyistä henkilöistä on se profiilinomistaja. Sitten on se klassinen "kuvat 10v&20kg sitten" tai tarkoituksella laitettu toisen ihmisen kuvat.

Vierailija
506/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa? 

Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?

Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille. 

Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.

Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.

Naiset taas antas tykkäyksiä vain niille tasokkaille miehille. Jonnakin on tykänny aivan varmasti niistä komeista ja normaalipainoisista miehistä, ylipainoisista miehistä se ei tykkää vaikka itse on ylipainoinen.

No joka tapauksessa on syntynyt match, eli nämä miehetkin ovat tykänneet Jonnasta.

Niin, miehet ovat tykänneet Jonnan kuvista. Mutta sitten kun he ovat nähneet Jonnan livenä, he eivät enää olekaan tykänneet hänestä.

Vierailija
507/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On reilua panna näkyville se, että on pullukka. Silloin varmaan menettää monta matchia, mutta jäljelle jäävät tietää mistä on kysymys. 

No näinhän Jonna oli tehnytkin.

Omasta ja kaverinsa mielestä, mutta näkeekö tuntematon ihminen ne kuvat samallatavalla on toinen juttu.

Vierailija
508/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnan kulmakarvat on hirveät mutta muuten ihan nätti nainen. Ja hän ei todellakaan ole mikään alemman tason nainen. Suurin osa miehistä on ykkönen verrattuna häneen. Jonna on vahva 8+. Miehillä on hieman suuret luulot itsestään jos luulee edes olevansa suurin osa kelvollisia vertaamaan itseään häneen. 

Ideologinen paasaaminen ei muuta todellisuutta miksikään.

Vierailija
509/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan näille plus-koon naisille mieleen, että ehkä jotkut miehet eivät halua alkaa omaishoitajaksi 40-50-vuotiaana kun plus-kokosilla nivelet pettää + 100 muuta suomalaista kansantautia kolkuttelee ovella. Todennäköisesti puolista plus-koon ihmisistä tulee vaan yksi numero lisää työkyvyttömyyseläke tilastoon 40-50-vuotiaana tai jopa aiemmin.

Vierailija
510/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.

M38

Nuoret naiset on aika nirsoja. Mutta usein kolmenkympin tienoilla alkaa kaipaamaan hyvää kumppania enemmän kuin sitä hottista, joka on juuri oman maun mukainen.

Vierailija
511/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ei tarvitsisi vikistä asiasta, jos huolehtisi omasta kehostaan ja terveellisistä elintavoista. Ei siitä voi toisia syyttää, jos heillä on tietynlaiset mieltymykset, joita hän ei kohtaa.

Vierailija
512/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ottaen huomioon että olet häntä 14 vuotta vanhempi ja ylipainoinen, niin veikkaisinpa että et kyllä kelpaisi Jonnalle.

Se ei haittaa mitään, pitäisin hyvää huolta hänestä ja kohtelisin kuin prinsessaa

Mutta jos Jonna on nirso niin se on harmi.

M38

Vierailija
513/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta. 

Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..

Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.

Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.

Mikä miehen peppuihanne oli 90-luvulla? Entä nykyään? Ei kun niinhän se olikin, että vain naisen keho seksualisoidaan näin!

Naiset seksualisoivat itseään. Ei miehiä kiinnosta teidän ihannepeput vaan jokaista kiinnostas sellainen peppu kuin kiinnostaa. Sitten mikä peppu on milloinkin naisilla muodissa, sen pepun diggailijat pitävät luonnollisesti enemmän ääntä, koska naiset niitä sankoin joukoin esittelevät. Meneekö peili rikki jos katsot sieltä itseäsi silmiin?

Olen osittain samaa mieltä. Itse olen pienipeppuinen ja aina ollut. En panikoinut, kun isot peput tulivat muotiin. Kiinnostuneita miehiä on aina riittänyt. Toisaalta ehkä se auttaa asiassa, että rintavarustus on isohko.

Minä pidän pienistä rinnoista. Minun kohdallani isot rinnat eivät auta, päinvastoin. Kyllä jokaiselle naisvartalolle löytyy miehiä jotka pitävät juuri sitä vartalotyyppiä parhaana. Positiiviset ja iloiset ihmiset löytää jostain kumman syystä seuraa olivat he minkä näköisiä tahansa.

Vierailija
514/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Bi-nainen

Jutun mukaan Jonna ei anna huomiota ihmisille jotka pitävät hän kauniina ja kuumana.

On munkin mielestä.

M

Nykyään naisilla tuntuu olevan joku tällanen juttu, että ulkonäköä ei saa edes kehua. Ei tässä mies enää kohta tiedä miten sen naisen kanssa pitäisi olla kun jostain tällaisesta saattaa tulla piilohylky.

Vierailija
515/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?

Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille. 

Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.

Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.

Naiset taas antas tykkäyksiä vain niille tasokkaille miehille. Jonnakin on tykänny aivan varmasti niistä komeista ja normaalipainoisista miehistä, ylipainoisista miehistä se ei tykkää vaikka itse on ylipainoinen.

No joka tapauksessa on syntynyt match, eli nämä miehetkin ovat tykänneet Jonnasta.

Niin, miehet ovat tykänneet Jonnan kuvista. Mutta sitten kun he ovat nähneet Jonnan livenä, he eivät enää olekaan tykänneet hänestä.

Jutun perusteella vaikutti siltä, että miehet ovat tykänneet hänestä, mutta eivät kehtaa näyttäytyä lihavan naisen seurassa. Etenkään esitellä sellaista kavereille.

Vierailija
516/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailmassakaan kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat ei maksa mitään. En ole ikinä kokenut tarvetta arvostella miehelle hänen ulkonäköään, vaikken olisikaan kiinnostunut.

Vierailija
517/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Bi-nainen

Ihmettelen samaa :D T. Toinen bi-nainen

Tässä vaivaa enemmänkin naisia. Miksi te ette ymmärrä ihmisten erilaisuutta? Jos joku näyttää teistä hyvältä, se ei näytä välttämättä muista hyvältä. Lähestykää te häntä.

Mä saan tosta naisesta kyllä sellaisen kuvan että pysyn kaukana.

Jaa että nyt ihmiset ovatkin yhtäkkiä erilaisia? Lopettakaa sitten tähän paikkaan jauhaminen siitä, että naiset tykkäävät vain rikkaista laatikkoleuoista.

Vierailija
518/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut tinderissä, aikoinaan olin ihan ilman kuvaa suomi24-treffipalstalla. Kerroin, että olen hauska ja rento ja ikäni ja mitä haen. Tapailin miehiä ja niin löytyi aviomies. Niiden kanssa joiden kanssa en halunnut enempää tapailla, kerroin, että ikävä kyllä ei kiinnosta.

Ikinä en sanonut, että mies oli ruma, lyhyt tai tyhmä vaikka näin olisi ollutkin. Miksi olisin? Miksi näiden miesten pitää kertoa, että Jonna on lihava? Mitä Jonna sillä tiedolla tekee?

Vierailija
519/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta. 

Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..

Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.

Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.

Mikä miehen peppuihanne oli 90-luvulla? Entä nykyään? Ei kun niinhän se olikin, että vain naisen keho seksualisoidaan näin!

Naiset seksualisoivat itseään. Ei miehiä kiinnosta teidän ihannepeput vaan jokaista kiinnostas sellainen peppu kuin kiinnostaa. Sitten mikä peppu on milloinkin naisilla muodissa, sen pepun diggailijat pitävät luonnollisesti enemmän ääntä, koska naiset niitä sankoin joukoin esittelevät. Meneekö peili rikki jos katsot sieltä itseäsi silmiin?

Olen osittain samaa mieltä. Itse olen pienipeppuinen ja aina ollut. En panikoinut, kun isot peput tulivat muotiin. Kiinnostuneita miehiä on aina riittänyt. Toisaalta ehkä se auttaa asiassa, että rintavarustus on isohko.

Minä pidän pienistä rinnoista. Minun kohdallani isot rinnat eivät auta, päinvastoin. Kyllä jokaiselle naisvartalolle löytyy miehiä jotka pitävät juuri sitä vartalotyyppiä parhaana. Positiiviset ja iloiset ihmiset löytää jostain kumman syystä seuraa olivat he minkä näköisiä tahansa.

Näinhän se on.

Vierailija
520/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Bi-nainen

Ei mikään, ei ole tuo nainen minun tyyppiäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän