Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat. Jos ei kiinnosta, kerro. Lihavaksi sanominen on vain epäkohteliaisuutta. Vai pitääkö miehillekin erotella miksi ei kiinnosta? Olet lyhyt ja mielipiteesi on 30-luvulta?
Ai kauhee jos joillekin sanoisi mitä oikeasti ajattelen heistä.. "Olet ruma, vaikutat oudolta, juttusi on tylsiä, haiset epämiellyttävältä ja minulla tulee sinusta lähinnä Norman Bates-vibat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.
M38Ei se ulkonäkö, mutta ikä. Et kai oleta että parikymppiselle kelpaa automaattisesti nelikymppinen?!
Jostain syystä moni unohtaa, että parikymppisiä sinkkuja on sovelluksissa monta kertaa enemmän kuin 35+ sinkkuja. Vaikka kaikkia ei kiinnosta vanhemman kanssa seurustelu, riittävän monta kuitenkin kiinnostaa. Itse olen 37, ja enimmäkseen tapailen alle 30-vuotiaita.
Eikö ne ole kauhean lapsellisia? Olen miettinyt pitäisikö minunkin laajentaa ikähaarukkaa ja kelpuuttaa nuorempia, mutta en tiedä olisiko niiden kanssa mitään yhteistä säveltä.
Tai sit lähtee ihmisten ilmoille? Jonnan kaltainen lapseton nainen saisi helposti seuraa Serbiassa. Bonarina päälle paikalliset nähtävyydet. Ruotsista lentää muutamalla kympillä Nisiin. Rome2Rio jeesii paikallisten aikataulujen osalta.89 päivää viisumivapaasti.
Minkälainen törppö pitää olla että kommentoi ikävään sävyyn toisen kehoa treffeillä (tai missään muuallakaan)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.
M38Ei se ulkonäkö, mutta ikä. Et kai oleta että parikymppiselle kelpaa automaattisesti nelikymppinen?!
Jostain syystä moni unohtaa, että parikymppisiä sinkkuja on sovelluksissa monta kertaa enemmän kuin 35+ sinkkuja. Vaikka kaikkia ei kiinnosta vanhemman kanssa seurustelu, riittävän monta kuitenkin kiinnostaa. Itse olen 37, ja enimmäkseen tapailen alle 30-vuotiaita.
Eikö ne ole kauhean lapsellisia? Olen miettinyt pitäisikö minunkin laajentaa ikähaarukkaa ja kelpuuttaa nuorempia, mutta en tiedä olisiko niiden kanssa mitään yhteistä säveltä.
Tai sit lähtee ihmisten ilmoille? Jonnan kaltainen lapseton nainen saisi helposti seuraa Serbiassa. Bonarina päälle paikalliset nähtävyydet. Ruotsista lentää muutamalla kympillä Nisiin. Rome2Rio jeesii paikallisten aikataulujen osalta.89 päivää viisumivapaasti.
Miksi juuri Serbia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on kaunis nainen. Mikä hiton alhaisen tason nainen ei kyllä oo xD kauniimpi kun suurin osa.
Naisen kauneutta tulisi arvioida ilman meikkiä.
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan omasta elämäntilasteesta ja kiinnostuksenkohteista. Olen huomannut, että minulla on hirveän vähän yhteistä useimpien 37-vuotiaiden kanssa, ja useimmat ystäväni ja kaverinikin ovat minua selvästi nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa?? Mielettömän kaunis ja kuuma nainen!
T. Bi-nainenEi mikään, ei ole tuo nainen minun tyyppiäni
Silloin et häntä varmaan tinderissä valitse. Eli mikä ongelma Jonna sulle on?
No en niin, koska en käytä tinderiä. Enkä harrasta "deittailua"
Heti kun naiset lisää kuvia tinderiin ilman meikkiä, miehet voivat lisätä kuvat tilin saldosta ja pari viimeisintä palkkalaskelmaa.
Vierailija kirjoitti:
On reilua panna näkyville se, että on pullukka. Silloin varmaan menettää monta matchia, mutta jäljelle jäävät tietää mistä on kysymys.
Minä en laita painoani. En edes tiedä sitä. Voin kerroa olevani normaalipainoinen jos joku kysyy, ja se on totuus. En laita kuvaanikaan, pyytämällä sen toki saa. Ei se ole mikään reiluuskysymys.
Ihan nätti tuo on mutta ei mikään "jumalaisen kaunis" Jättää tuon oranssin puuterin ja järkyt tekoripset pois niin olisi nätimpi. Hänen painossaan/kropassa en näe mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa seksistiset, äärikonservatiiviset, venäläismieliset serbialaismiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, että mikä tarve on jauhaa ja haukkua toisen ulkonäköä, kun ei häntä ole pakko siellä tinderissä valita! Jos jonkun miehen ulkonäkö ei sytytä minua, niin en minäkään jää asiaa märehtimään ja miestä haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On reilua panna näkyville se, että on pullukka. Silloin varmaan menettää monta matchia, mutta jäljelle jäävät tietää mistä on kysymys.
No näinhän Jonna oli tehnytkin.
Omasta ja kaverinsa mielestä, mutta näkeekö tuntematon ihminen ne kuvat samallatavalla on toinen juttu.
Sitten kannattaa käydä optiolla jos ei nää. Jonnallahan oli kuvat sekä teksti että hän on plus-kokoa.
Teksti oli ja osan aikaa ei ollut, kuten artikkelissa sanotaan. Kuvissa kuten sanoi tilanne näyttää helpolla erilaiselta kun joku tuntematon niitä katsoo.
Ongelma tässäkin on, että naiset luulevat nykyään, että ylipaino on normaalia. Ei siitä pitääkin sanoa. Ihan toisen terveyden takia.
H V kirjoitti:
Tuleekohan näille plus-koon naisille mieleen, että ehkä jotkut miehet eivät halua alkaa omaishoitajaksi 40-50-vuotiaana kun plus-kokosilla nivelet pettää + 100 muuta suomalaista kansantautia kolkuttelee ovella. Todennäköisesti puolista plus-koon ihmisistä tulee vaan yksi numero lisää työkyvyttömyyseläke tilastoon 40-50-vuotiaana tai jopa aiemmin.
Kuka pakottaa seurustelemaan plus-koon ihmisen kanssa? Silloin voi ihan kohteliaasti ja ystävällisesti sanoa, että tästä ei taida tulla mitään. Newsflash: ei tarvitse haukkua toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, että mikä tarve on jauhaa ja haukkua toisen ulkonäköä, kun ei häntä ole pakko siellä tinderissä valita! Jos jonkun miehen ulkonäkö ei sytytä minua, niin en minäkään jää asiaa märehtimään ja miestä haukkumaan.
En ole haukkunut ketään. Enkä edelleenkään harrasta pinnallista, pelkkään ulkonäköön perustuvaa deittailua, enkä ole tinderissä. Koska ei ne asiat oikeassa elämässä niin toimi
H V kirjoitti:
Tuleekohan näille plus-koon naisille mieleen, että ehkä jotkut miehet eivät halua alkaa omaishoitajaksi 40-50-vuotiaana kun plus-kokosilla nivelet pettää + 100 muuta suomalaista kansantautia kolkuttelee ovella. Todennäköisesti puolista plus-koon ihmisistä tulee vaan yksi numero lisää työkyvyttömyyseläke tilastoon 40-50-vuotiaana tai jopa aiemmin.
No just tää ja jos vielä perhettä olisi tarkoitus perustaa, niin aika hankalaa on liikkuminen niin raskausaikana kuin sen jälkeenkin kun tuskin raskauskiloistakaan pääsee eroon. Hän on parikymppinen ja ylipainoa paljon. Ellei tee asialle mitään, ylipainoa on sairaalloisesti nelikymppisenä.
Mikä hänen syynsä on sille, että on noin nuorena noin iso? Tuohon kokoon päästäkseen menee joko ruokaa tai alkoholia liikaa.
Sen sijaan että valittaa kun ei kilojen takia kelpaa, hän voisi ihan itsensä takia laihduttaa ja alkaa kuntoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa seksistiset, äärikonservatiiviset, venäläismieliset serbialaismiehet.
Serbialaisissa miehissä ei ole mitään vikaa.
Mikä helvetti tuo housukuva oli, hirveintä mitä olen nähnyt koskaan, korostaa kaikkia huonoja puolia ja olivat vielä poratuneet haaraan...
Sitten kannattaa käydä optiolla jos ei nää. Jonnallahan oli kuvat sekä teksti että hän on plus-kokoa.