Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
H V kirjoitti:
Mikä v'ttu siinä on niin vaikeeta jokaisen laittaa tinderii sun muuhun p'skaan pituus, paino ja BMI! Kyllä ne kuitenkin selvii ensitapaamisella. Säästäisi kaikkien aikaa ja mielenterveyttä. Miehet voisivat laittaa vaikka munan pituuden ja naiset kuppikoon. Mitä H'lvetin hyötyä niitä on salailla varsinkin jos aikoo joskus löytää kumppanin tuosta p'skamyrskystä.
Luulet, että miesten kumppaninlöytämismahdollisuuksia Tinderissä parantaisi, jos laittaisimme peniksen pituuden profiiliin?
Oi anteeksi. Itara ja kipeä mies ei saa naista tai somekelpoista perhettä. Hm.. missäköhän voisi olla vika?
Vierailija kirjoitti:
H V kirjoitti:
Mikä v'ttu siinä on niin vaikeeta jokaisen laittaa tinderii sun muuhun p'skaan pituus, paino ja BMI! Kyllä ne kuitenkin selvii ensitapaamisella. Säästäisi kaikkien aikaa ja mielenterveyttä. Miehet voisivat laittaa vaikka munan pituuden ja naiset kuppikoon. Mitä H'lvetin hyötyä niitä on salailla varsinkin jos aikoo joskus löytää kumppanin tuosta p'skamyrskystä.
Luulet, että miesten kumppaninlöytämismahdollisuuksia Tinderissä parantaisi, jos laittaisimme peniksen pituuden profiiliin?
Se olisi kieltämättä ihan reilua, koska sitä ei pysty päättelemään profiilikuvasta.
On reilua panna näkyville se, että on pullukka. Silloin varmaan menettää monta matchia, mutta jäljelle jäävät tietää mistä on kysymys.
Monellekohan miehelle Jonna on tarjonnut drinkkejä..
Mut on se hirveetä kun ei saa prinsessakohtelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa?
Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?
Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille.
Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.
Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.
Mutta naiset valitsevat tarkkaan ja harkiten juuri ne kusipäät?
Kusipäisyys selviää usein vasta jutuista. Kuvista se selviää helpolla jos kuvissa on aurinkolasit, paidattomia poseerauksia, pelkkiä salikuvia ja autokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta.
Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..
Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.
Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.
Mikä miehen peppuihanne oli 90-luvulla? Entä nykyään? Ei kun niinhän se olikin, että vain naisen keho seksualisoidaan näin!
Naiset seksualisoivat itseään. Ei miehiä kiinnosta teidän ihannepeput vaan jokaista kiinnostas sellainen peppu kuin kiinnostaa. Sitten mikä peppu on milloinkin naisilla muodissa, sen pepun diggailijat pitävät luonnollisesti enemmän ääntä, koska naiset niitä sankoin joukoin esittelevät. Meneekö peili rikki jos katsot sieltä itseäsi silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo vähän päälle 20 v tuollaisessa kunnossa, niin eipä se hyvää tiedä tulevaisuutta ajatellen
Niinpä. Kyllähän se jotain kertoo henkilön elintavoista ja omasta tahdonvoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä tuo kuvan nainen on pullukka, eikä naamakaan ole mitenkään erikoinen. En itsekään kehtaisi tuon näköisen naisen kanssa kulkea julkisilla paikoilla.
Nyt olusi kiva nähdä sinun naamasi, jos et nätin naisen kanssa kehtaisi liikkua. Oletko joku mr fitness universe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paino pitäisi noin suurinpiirtein kertoa etukäteen
Anteeksi? Ei. Jos asia on sinulle noin tärkeä , niin kysyt sitä.
Otsikossa jörkytys tuli kun tuosta ei puhuttu.
Saako muka naiselta kysyä ikää ja painoa???
Tulee välitön exodus
Ja sekö tarkoittaa että sinä et saa sitä kysyä? Kysy pois, vastapuoli reagoi miten katsoo tarpeelliseksi.
Viittasin avoimuuteen ja rehellisyyteen, mutta käsitä tämä juuri niin kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä tuo kuvan nainen on pullukka, eikä naamakaan ole mitenkään erikoinen. En itsekään kehtaisi tuon näköisen naisen kanssa kulkea julkisilla paikoilla.
Nyt olusi kiva nähdä sinun naamasi, jos et nätin naisen kanssa kehtaisi liikkua. Oletko joku mr fitness universe?
Alle keskimittainen se on, kaikin tavoin. Eltaantunut ja huonot hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Näin sporttisena ihmisenä ymmärrän näitä miehiä. Jonnahan on kasvoistaan nätti eikä näytä lihavalle. Mutta kun treffeille lyllertää moinen matami, niin kyllä itsestään huolehtiva ihminen kavahtaa. Itselläni on ystävä, joka näyttää kasvokuvissa todella kauniilta ja hoikalta ja sitten hän ihmettelee, kun miehet eivät halua jatkoa hänen kanssaan, kun ensin on kehuttu kauniiksi ja on tultu hyvin juttuun.
Hyllyvä liha ei vain kiinnosta ja sen saa jokainen itse päättää.
Hänellähän luki biossaan että hän on plus-kokoa. Eivätkö sporttiset miehet osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Jotka tuota sanoo lihavaksi ei sitten ole sellaisia kunnon muumeja edes nähneet.
Se, että jollain toisilla naisilla on sairaalloinen ylipaino, ei poista sitä faktaa että tuo nainen on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeää, että naisella on pieni tiukka ja treenattu peppu. Joten tuommonen läski levinnyt takakontti ei kyllä kauheesti innosta.
Toiset tykkää jyystää pikkupoikamaisia peppuja..
Tämähän oli naisen peppuihanne vielä 1990-luvulla. "Ass like on a ten-year-old boy" kuvailii seksistinen ja ärsyttävä naistennaurattajamies Jamie Lee Curtisin hahmoa klassikkoelokuvassa True Lies.
Minulle Kate Moss ja heroin chic on aina ollut se juttu.
Mikä miehen peppuihanne oli 90-luvulla? Entä nykyään? Ei kun niinhän se olikin, että vain naisen keho seksualisoidaan näin!
Naiset seksualisoivat itseään. Ei miehiä kiinnosta teidän ihannepeput vaan jokaista kiinnostas sellainen peppu kuin kiinnostaa. Sitten mikä peppu on milloinkin naisilla muodissa, sen pepun diggailijat pitävät luonnollisesti enemmän ääntä, koska naiset niitä sankoin joukoin esittelevät. Meneekö peili rikki jos katsot sieltä itseäsi silmiin?
Olen osittain samaa mieltä. Itse olen pienipeppuinen ja aina ollut. En panikoinut, kun isot peput tulivat muotiin. Kiinnostuneita miehiä on aina riittänyt. Toisaalta ehkä se auttaa asiassa, että rintavarustus on isohko.
Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.
M38
Vierailija kirjoitti:
H V kirjoitti:
Viittasin avoimuuteen ja rehellisyyteen, mutta käsitä tämä juuri niin kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sporttisena ihmisenä ymmärrän näitä miehiä. Jonnahan on kasvoistaan nätti eikä näytä lihavalle. Mutta kun treffeille lyllertää moinen matami, niin kyllä itsestään huolehtiva ihminen kavahtaa. Itselläni on ystävä, joka näyttää kasvokuvissa todella kauniilta ja hoikalta ja sitten hän ihmettelee, kun miehet eivät halua jatkoa hänen kanssaan, kun ensin on kehuttu kauniiksi ja on tultu hyvin juttuun.
Hyllyvä liha ei vain kiinnosta ja sen saa jokainen itse päättää.
Hänellähän luki biossaan että hän on plus-kokoa. Eivätkö sporttiset miehet osaa lukea?
Ja yhdessä kuvassa näkyy että hän on lisännyt itsestään kokovartalokuvan näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa?
Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?
Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille.
Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.
Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.
Naiset taas antas tykkäyksiä vain niille tasokkaille miehille. Jonnakin on tykänny aivan varmasti niistä komeista ja normaalipainoisista miehistä, ylipainoisista miehistä se ei tykkää vaikka itse on ylipainoinen.
No joka tapauksessa on syntynyt match, eli nämä miehetkin ovat tykänneet Jonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa?? Mielettömän kaunis ja kuuma nainen!
T. Bi-nainenIhmettelen samaa :D T. Toinen bi-nainen
Tässä vaivaa enemmänkin naisia. Miksi te ette ymmärrä ihmisten erilaisuutta? Jos joku näyttää teistä hyvältä, se ei näytä välttämättä muista hyvältä. Lähestykää te häntä.
Mä saan tosta naisesta kyllä sellaisen kuvan että pysyn kaukana.
Jos on jo vähän päälle 20 v tuollaisessa kunnossa, niin eipä se hyvää tiedä tulevaisuutta ajatellen