Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on kahdestaan erilainen kun seurassa?

Vierailija
09.04.2014 |

Kahdestaan juttelee ummet ja lammet, on avoin, mukava, naurava, onnellisen oloinen?

Seurassa taas muuttuu varaukselliseksi, siis nauraa kyllä, mutta jättää minut kokonaanhuomiotta - tuntuu että katsoo ohitse tai vilkaisee pikaisesti.

Kahdestaan vaikuttaa mielestäni kiinnostuneelta, mutta häpeääköhän minua jotenkin seurassa? En tiedä miten suhtautua. Unohdanko koko tuuliviirin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen ihminen ole hiukan erilainen erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa. 

Vierailija
2/6 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat olla hyvinkin erilaisia ollessaan naisen kanssa kahdestaan, kuin ollessaan vaikkapa kaveriporukassa. Yleensä se johtuu siitä että ovat oikeasti vähän pehmoja, mutta seurassa pitää aina olla vähän "coolimpi", eikä naisen kanssa kiehnääminen tai leperteleminen sovi kuvaan.

Yhä näin 7 vuoden yhdessäolon jälkeenkin, jos satun paikalle kuulemaan minkälaisia juttuja mieheni heittää miesporukassa, yllätyn yhä edelleen että sanoiko minun mieheni tosiaan noin tai heittääkö se tuommoista läppää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on perusluonteeltaan ujonpuoleinen ja odottaa sun hoitavan ne sosiaaliset tilanteet? En tiedä. Mikset kysy siltä?

Vierailija
4/6 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kun valitsee itselleen hyvää elämänkumppania, kannattaa nimenomaan tarkkailla sitä miten tuo ihminen käyttäytyy isommassa porukassa, kuinka kohtelee toisia ja sinua silloin jne. Esimerkiksi jos hän sivuuttaa sinut kokonaan kaveriporukassa, se ei todellakaan oo hyvä merkki. Kypsä mies huomioi kaikkia tasapuolisesti, onpa ujo tai ei.

Vierailija
5/6 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei siis ole elämänkumppani, vaan tuttu mies, jonka kanssa olen välillä tekemisissä. Joskus kahdestaan, joskus isommassa porukassa.

ap

Vierailija
6/6 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei viihdy isoissa porukoissa. Minä en ainakaan viihdy vaan olo on porukassa aina hiukan vaivautunut. Naisen kanssa kaksistaan osaan rentoutua paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi