Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Jonna on ylipainoinen, mutta miksi ylipainoisia naisia karsastavat miehet sitten ovat lähteneet hänen kanssaan treffeille? Jos kerran Jonnan profiilin kuvat kertovat rehellisesti ylipainosta (ja aiemmin hän on siitä jopa ihan kirjoittanut), niin mikä tulee yllätyksenä? MIKSI mennä treffeille, jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta? Helpon seksin toivossa?
Ei ole todellakaan ok kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti, mutta sen lisäksi itseäni ihmetyttää kyllä kovasti treffikumppanien logiikka. Eli kuvittelivatko he, että Jonna on sittenkin hoikempi kuin kuvissaan vai oliko tarkoituskin päästä vain nälvimään treffeillä?
Tsemppiä Jonnalle! Olet kaunis! Samaa mieltä muuten siitä, että herrasmies huomioi kaikki naiset seurueessa. Itselleni on todella iso turn-off, jos minua liehittelevä mies on tyly muille naisille. Toki keskustellaan eniten sen kanssa, josta ollaan kiinnostuneita, mutta siinä kun vasta tutustutaan ja tunnustellaan kiinnostusta, peruskäytöstapoihin kuuluvaa kohteliaisuutta pitää riittää kaikille.
Ihme toimintaa miehiltä. Jos itse tykkäävät tinderissä plus-kokoisista, niin mitä hittoa sitten valittavat treffeillä? Eivätkö miehet tajua miten tinder toimii?! Siellä saa ihan itse antaa tai olla antamatta tykkäyksen. Mätsiä ei tule jos ei itse tykkää.
Suuri osa miehistä antaa tykkäyksen jokaiselle, katsomatta edes kuvaa..niin epätoivoisesti koittavat saada edes sen yhden mätsin. Sitten kun se mätsi tulee, eikä nainen olekaan kaikkia epärealistisia haaveita vastaava, alkaa haukkuminen. Samoin jos nainen ei halua seksiä yhden viestin jälkeen, alkaa haukkuminen. Hyvin tavallista toimintaa etenkin sanotaan alle 30-35v miehiltä.
Naiset taas antas tykkäyksiä vain niille tasokkaille miehille. Jonnakin on tykänny aivan varmasti niistä komeista ja normaalipainoisista miehistä, ylipainoisista miehistä se ei tykkää vaikka itse on ylipainoinen.
No joka tapauksessa on syntynyt match, eli nämä miehetkin ovat tykänneet Jonnasta.
Olen eri. Minä ajattelen matchin niin että tässä henkilössä ei ole mitään sellaista jota ei voisi toisilla ominaisuuksilla kompensoida. Mun mielestä on todella hölmöä etsiä kumppania pelkän ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa?? Mielettömän kaunis ja kuuma nainen!
T. Bi-nainenJutun mukaan Jonna ei anna huomiota ihmisille jotka pitävät hän kauniina ja kuumana.
On munkin mielestä.
M
Nykyään naisilla tuntuu olevan joku tällanen juttu, että ulkonäköä ei saa edes kehua. Ei tässä mies enää kohta tiedä miten sen naisen kanssa pitäisi olla kun jostain tällaisesta saattaa tulla piilohylky.
Heikko itsetunto...
H V kirjoitti:
Tuleekohan näille plus-koon naisille mieleen, että ehkä jotkut miehet eivät halua alkaa omaishoitajaksi 40-50-vuotiaana kun plus-kokosilla nivelet pettää + 100 muuta suomalaista kansantautia kolkuttelee ovella. Todennäköisesti puolista plus-koon ihmisistä tulee vaan yksi numero lisää työkyvyttömyyseläke tilastoon 40-50-vuotiaana tai jopa aiemmin.
Pätee myös toisinpäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.
M38Ei se ulkonäkö, mutta ikä. Et kai oleta että parikymppiselle kelpaa automaattisesti nelikymppinen?!
Lue nälainaamasi viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Bi-nainenEi mikään, ei ole tuo nainen minun tyyppiäni
Silloin et häntä varmaan tinderissä valitse. Eli mikä ongelma Jonna sulle on?
Oli ihan pakko katsoa oliko kuvat kuvituskuvia vai ihan artikkelin Jonna. Oma mielipiteeni on se, että tosi kaunis ja tosi kivat ja laadukkaat vaatteet. Pääkään ei tuntunut ontolta.
Tämä tasohölisijä voisi nukkua yönsä, ettei tarvitsisi pahoittaa mieltään naisettomuudesta heti aamutuimaan. "kelpaako Jonnalle huonompi mies..." No mieti kelpaako ja tarvitseeko kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita treffipettymyksiä tulisi tai voisikaan tulla, jos kuvista selviää riittävästi minkänäköisestä henkilöstä on kyse. Varsinkin naiset ovat kuitenkin taitavia ottamaan kuvia sellaisesta kuvakulmasta, että näyttävät kuvassa sirolta tai ainakin normaalipainoiselta. Jos treffikumppani suosii normaalipainoista kumppania, niin tokihan siinä on pettymys seurauksena, jos naisen koko selviääkin vasta livenä, kun ei ole enää kuvakulmat seivaamassa. Ei tästä kannata kenenkään loukkaantua. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, äläkä johda treffattavia harhaan taktisilla kuvakulmilla. Jos tätä kuitenkin teet, niin et taida kuitenkaan olla sinut itsesi kanssa. Siihen taasen auttaa laihdutus. Kuvien peittelemätöntä aitoutta voi mieltää myös kumppaniehdokkaiden esikarsintana: ne ketkä eivät pidä lihavista, pyyhkäisevät vasemmalle ja kaikkien aikaa säästyy.
No tää Jonnahan oli pyrkinyt laittamaan realistiset kuvat ja lisäksi kirjoittanut bioon olevansa plus size, ja lisäksi kysynyt vielä erikseen miehiltä että onhan nämä lukeneet sen. Että mitä vielä pitäisi tehdä, kun nämäkään keinot ei selvästi karsineet läskinvihaajatörppöjä kokonaan pois?
Naisten "realistiset" kuvat ei tarkoita että niistä selviää minkä kokoinen on.
nimim. kokemusta on
No tämä henkilö nyt kuitenkin kertomansa mukaan yritti laittaa sellaiset kuvat joista selviää. Kysyi ulkopuolisen mielipiteenkin, että näytänkö todella tältä kuin tässä kuvassa, mutta toki kaverit voi olla puolueellisia. Ei voi kuitenkaan sanoa, että tää nyt ois yrittänyt mitenkään tahallaan harhaanjohtaa ja siksi olisi haukut ansainnut.
No jos on laittanut sen farkkushortsikuvan mikä kännykässä näkyy niin onhan hän siinä paljon pienempi kuin sitten siinä kadulla otetussa kuvassa. Myös kasvot ovat kapeammat.
Kaverit nyt tietenkin ovat puolueellisia.
Tinderistä ei varmaankaan kannata parisuhdetta etsiä, sellainen lihatiski se on.
Ei se välttämättä ole edes se koko. 24-vuotiaaksi kuulostaa ihan teiniltä, itsekeskeiseltä teiniltä, joka miettii vaan ulkonäköään. Lisäksi tekoripset, huonosti värjätty tukka, epävarmuus. Mitä hän tekee elämässään? Opiskelee? Töitä? Harrastaa? Kannattaa keskittyä elämän rakentamiseen muutoin kuin miestä etsimällä. Kyllä se kohdalle tulee kun tulee.
Miksi ylipäätänsä ei tee ylipainolle mitään? Ei se kovin terveellistäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
T. Bi-nainen
Ensinnäkin hän on minulle aivan liian nuori, joten luultavimmin haluamme elämältä aivan eri asioita. Toisekseen ylipainoiset ihmiset eivät herätä minussa kiinnostusta. En koe minua minkään vaivaan. Suurin osa naisista ei herätä minussa kiinnostusta, kuten en varmaan itsekään herätä suurimmassa ossassa naisia kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi Jonna hyvin mutta onko hän nirso eikä kelpuuttaisi minua? Olen pyöreähkö nallekarhumies.
M38Ei se ulkonäkö, mutta ikä. Et kai oleta että parikymppiselle kelpaa automaattisesti nelikymppinen?!
Jostain syystä moni unohtaa, että parikymppisiä sinkkuja on sovelluksissa monta kertaa enemmän kuin 35+ sinkkuja. Vaikka kaikkia ei kiinnosta vanhemman kanssa seurustelu, riittävän monta kuitenkin kiinnostaa. Itse olen 37, ja enimmäkseen tapailen alle 30-vuotiaita.
Jos Jonna itse haluaa laihtua, Jonna laihduttaa. Jos ei, antaa piutpaut näille läskiksi haukkujille. Jos miestä kiinnostaa, mikä on naisen koko, sitä voi kysyä jo ennen kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Bi-nainenJutun mukaan Jonna ei anna huomiota ihmisille jotka pitävät hän kauniina ja kuumana.
On munkin mielestä.
M
Nykyään naisilla tuntuu olevan joku tällanen juttu, että ulkonäköä ei saa edes kehua. Ei tässä mies enää kohta tiedä miten sen naisen kanssa pitäisi olla kun jostain tällaisesta saattaa tulla piilohylky.
Itse ajattelen sen niin, että jos joku lähestyy minua viesteillä tai muuten, hän pitää minua viehättävänä, enkä tarvitse siitä erillistä tietoa. Mutta ei se haittaa, jos saan kuulla olevani nätti. Se haittaa, jos kehumisen kohteena on joku tietty kehonosa kuten rinnat. Tai jos viestittely on pelkkää seksuaalissävytteistä kuolaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Bi-nainenIhmettelen samaa :D T. Toinen bi-nainen
Tässä vaivaa enemmänkin naisia. Miksi te ette ymmärrä ihmisten erilaisuutta? Jos joku näyttää teistä hyvältä, se ei näytä välttämättä muista hyvältä. Lähestykää te häntä.
Mä saan tosta naisesta kyllä sellaisen kuvan että pysyn kaukana.
Jaa että nyt ihmiset ovatkin yhtäkkiä erilaisia? Lopettakaa sitten tähän paikkaan jauhaminen siitä, että naiset tykkäävät vain rikkaista laatikkoleuoista.
En ole jauhanut. Luulitko siis tosiaan ennen että kaikki ihmiset tykkää samoista asioista kuin sinä?
Toihan on kaunis nainen. Mikä hiton alhaisen tason nainen ei kyllä oo xD kauniimpi kun suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä moni unohtaa, että parikymppisiä sinkkuja on sovelluksissa monta kertaa enemmän kuin 35+ sinkkuja. Vaikka kaikkia ei kiinnosta vanhemman kanssa seurustelu, riittävän monta kuitenkin kiinnostaa. Itse olen 37, ja enimmäkseen tapailen alle 30-vuotiaita.
Eikö ne ole kauhean lapsellisia? Olen miettinyt pitäisikö minunkin laajentaa ikähaarukkaa ja kelpuuttaa nuorempia, mutta en tiedä olisiko niiden kanssa mitään yhteistä säveltä.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on kaunis nainen. Mikä hiton alhaisen tason nainen ei kyllä oo xD kauniimpi kun suurin osa.
Naisen kauneutta tulisi arvioida ilman meikkiä.
Käytöstavat. Jos ei kiinnosta, kerro. Lihavaksi sanominen on vain epäkohteliaisuutta. Vai pitääkö miehillekin erotella miksi ei kiinnosta? Olet lyhyt ja mielipiteesi on 30-luvulta?
On teillä taas jutut, ei helevetti! :D
Vierailija kirjoitti:
Millaiseksi tämä maailma on oikein mennyt. Ihmisetkin ovat toisilleen vain kertakäyttöhyödykkeitä. Onneksi olen vanha, mutta lapsenlasten tulevaisuus surettaa. Kaunis nuori nainen on "alempitasoinen". Itseä leikellään ja täytetään sieltä ja täältä. Koskaan ei olla tyytyväisiä siihen miltä näyttää. Maailma on nykyään liian ulkonäkökeskeinen. Herätkää!
Naiset ainakin ovat aina olleet pelkkiä hyödykkeitä miehille. Nyt kun aika on sellainen että länsimaissa nainen saa päättää vapaasti omasta elämästään niin tämä näkyy miesten käytöksessä ja he paljastavat oikeat tunteensa häpeilemättä. Joko te naiset heräätte miesten luontoon? Mies tarvitsee naista mutta kykenee viehättymään naisista vain fyysisesti. Emotionaalinen puoli ei kiinnosta miehiä muuten kuin vain toisten miesten kanssa. Sen takia miehenne jaksavat suunnitella mies kaverien kesken vaikka mitä mutta sinun kohdallasi ei samaa energiaa näy.
Eri
Ei se ulkonäkö, mutta ikä. Et kai oleta että parikymppiselle kelpaa automaattisesti nelikymppinen?!