Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppi merkki skorpioni

Vierailija
02.09.2023 |

Mitä ajatuksia tästä merkistä?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ärsytä meitä!

Vierailija
2/115 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiä jokainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee oman aikansa. Muuten menee hermot.

Vierailija
4/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä

Vierailija
5/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä 

Vierailija
6/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee oman aikansa. Muuten menee hermot.

Tämä.  Oman tiensä kulkija ja vapaa sielu. Mulla toisin jousimiestä paljon, eli siitä varmaan tällainen riippumattomuus.

Oikeudenmukaisuus keskeinen piirre, ja "kaveria ei jätetä".

Vierailija
7/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä jokainen.

Ja pyh! Vihaan pettämistä. En voisi edes kuvitella pettäväni rakastamaani ihmistä. t. skorpioni

Vierailija
8/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi.

Vierailija
9/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäytyy yhtäkkiä lataamaan akkujaan. jätettävä silloin rauhaan. palaa muina miehinä ja on sitten huomioiva. mitäs minä sanoin- kommentit voi sivuuttaa lämpimän optimistisesti.

Vierailija
10/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kiltiltä, mutta on oikeasti tulta ja tappuraa. Kun loukataan, skorpioni ei koskaan unohda. Voi janota jopa kostoa.

Luonteeltaan on syvällinen, mutta salaperäinen. Kun rakastuu, rakastaa täysillä.

Vierailija
11/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehenä totean että Skorpari pisti heti kavioon, Oinas tökkii sarvilla ja Härkä tekee yllättäviä hyökkäyksiä, ensin on tyynen kivan oloinen. Vaaka voi olla epätasapainossa jos toinen kuppi on kallellaan, eikä tasapainota itseään pikaisesti. En tiedä miten se vaikuttaa Neitsyeen jos on syntynyt lähellä Vaaka merkkiä. Yksi Jousimies on erilainen kuin toinen, riippuen henkilöstä, tulisuus voi ilmetä jos kokee että joku hyökkäilee. Jousimies laukkaa pois pakoon jos se on mahdollista. Kaksonen tuntuu omaavan joskus kahdet kasvot, on sosiaalinen kuitenkin yleensä. Positiivisia ominaisuuksia on mahdollista aina kehittää.

Vierailija
12/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä jokainen.

Skorpionia pidetään kaikista uskollisempana merkkinä. Toki tietysti poikkeuksiakin aina löytyy.

Vierailija
13/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM lahjakkuus

Vierailija
14/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäisiä hulluja, epäluotettavia, pahoja.

Vierailija
15/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on maan Skprpioni horoskoopissa, on olemassa maapallolla myös vedessä elävä laji joka näyttää skorparilta, liekö rapulaji. Kalat, menee viileissäkin vesissä ja lämpimissä, voi olla hyvin ystävällinen. Mutta yllättäviä puolia voi ilmetä ajan kuluessa, että tunteeko sen toisen sittenkään ja jää epäselväksi haluaako pitää yhteyttä vai ei. Diplomaatti.

Vierailija
16/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorpioni. 

Positiiviset puolet:

Erittäin lojaali. Teen aivan mitä tahansa rakkaideni puolesta.

Syvällinen

Intuitiivinen

Ratkaisukeskeinen

Analyyttinen

Suojelunhaluinen

Selvityminen vaikeista tilanteista. Uudistumiskyky

Rehellinen

Negatiiviset puolet:

Nuorempana olin mustasukkainen, en enää näin vanhempana

Kontrollin tarve

Korkeiden vaatimusten asettaminen

Jotkut sanova, että skorpionit ovat kostonhimoisia, mutta itsellä ei ole ikinä ollut tätä piirrettä.

Itsepäisyys.Tosin näen tämänkin positiivisena, koska pidän kiinni arvomaailmastani ja olen määrätietoinen haluamieni asioiden suhteen

Vierailija
17/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppari on kaikista seksuaalisin merkki. Sängyssä kokeilunhaluinen.

Vierailija
18/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehenä totean että Skorpari pisti heti kavioon, Oinas tökkii sarvilla ja Härkä tekee yllättäviä hyökkäyksiä, ensin on tyynen kivan oloinen. Vaaka voi olla epätasapainossa jos toinen kuppi on kallellaan, eikä tasapainota itseään pikaisesti. En tiedä miten se vaikuttaa Neitsyeen jos on syntynyt lähellä Vaaka merkkiä. Yksi Jousimies on erilainen kuin toinen, riippuen henkilöstä, tulisuus voi ilmetä jos kokee että joku hyökkäilee. Jousimies laukkaa pois pakoon jos se on mahdollista. Kaksonen tuntuu omaavan joskus kahdet kasvot, on sosiaalinen kuitenkin yleensä. Positiivisia ominaisuuksia on mahdollista aina kehittää.

Heh, mä olen skorpioni, ja mun kuumerkki on oinas ja nouseva on härkä.  

Vierailija
19/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuun kierto ja sakrat ovat kohdillaan, antaa skorpioni voimaa ja nautintoa kuuman puuron muodossa. Rapujen kiehuessa omassa liemessään tietävät skorpionit, koska on aika iskeä. Kun heität kuukiven jokeen pitää varoa, ettei osu vesimiestä pyrstöön. Neitsyiden kanssa ei voi tehdä mitään, ennen kuin leijona on nusauttanut sarvekkaalla lemmenmiekalla, jossa on opaalikivi peeniksen päässä. Kalojen pitää varoa nyt sillä talven ollessa hehkeimmillään voi jousimies innostua kalastamaan. Kaksosille voi tulla yllättävä ero, kun oinas innostuu talviauringossa puskemaan viisaamman puoliskon ladulle. 

Nämä ovat näyt sain Astral TV:stä sen jälkeen kun ennustaja oli poistsnut aivosumut!

Vierailija
20/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä olen skorpioni, ja mun kuumerkki on oinas ja nouseva on härkä.  

Jousimiehilläkin voi olla Skorpionia jos on syntynyt lähellä. Jousimies on myös Käärmeenkantajan kanssa samoilla kohdilla. Riippuu siis ihmisestä myös itsestään minkälainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän