Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppi merkki skorpioni

Vierailija
02.09.2023 |

Mitä ajatuksia tästä merkistä?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionina voin sanoa, että uskollinen ja rauhallinen mutta jos ärsytät niin tunnet nahoissasi.

Vierailija
42/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorppari miehestä kokemus. Aluksi oli mitä ihanin ja huomaavaisin. Mutta kun asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan niin osasi kyllä satuttaa. Halusi kontrolloida liikaa. 

Äh. Kerro, kun olet kohdannut samanlaisen, mistä vaan merkistä. Niitä on kaikissa.

Maamerkki: Kauris, Neitsyt, Härkä

Ilmamerkki: Kaksoset, Vaaka, Vesimies.

Tulimerkki: Leijona, Oinas, Jousimies.

Vesimerkki: Rapu, Kalat, Skorpioni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaali.

Osaa ja uskaltaa itse ajatella. 

Empaattinen.

Oikeamielinen.

Eloisa.

Herkkä. Hauska.

Vierailija
44/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopuisa.

Sitten, jos kokee että toimitaan väärin, niin osaa vetää liinat kiinni: kiitos, ei käy.

Vierailija
45/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kiltiltä, mutta on oikeasti tulta ja tappuraa. Kun loukataan, skorpioni ei koskaan unohda. Voi janota jopa kostoa.

Luonteeltaan on syvällinen, mutta salaperäinen. Kun rakastuu, rakastaa täysillä.

Pätee ainakin minuun. Olen hyvin kiltti ja omaan lehmän hermot mutta kun päätän lähteä ihmissuhteesta, se päätös pitää kylmästi. Esimerkiksi katkaisin (vuosien perseilyn jälkeen) välit omaan isääni. En päästä ihmisiä kovin helposti lähelle mutta olen erittäin lojaali niille, ketä olen siihen asemaan päästänyt. Joskus väsyn siihen kun vaadin itseltäni aikuismaista käytöstä. Hallitsen tunteitani ehkä liiankin hyvin. Kuten sanoin aikaisemmin, minulla on lehmän hermot mutta niin harvoina kertoina kun sivallan, se ei käytännössä koskaan johdu kontrollin menettämisestä vaan on aina tarkoituksenhakuista. 

Rakkaudessa olen hyvin yksiavioi

Puolison äiti on myöskin skorpioni. Hyvin lojaali, huolehtivainen ja yksiavioinen tapaus. Liiankin sääntöuskovainen. Kuitenkin kontrolloiva, kovapäinen ja ilmeisesti hirveä räyhääjä silloin kun ajautuu riitoihin. Mies sanoi tutustumisen alussa ajatelleensa, että jos olen yhtä vaikea kuin hänen äitinsä hän ei pärjää minulle :'D Poika ja äiti ovat kuitenkin oikein hyvissä väleissä. Kuitenkin on aikoinaan muuttanut kotoa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan nimenomaan päästäkseen äitinsä kontrollia pakoon. 

Vierailija
46/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin asiattomaksi.

Oletko kauris tai neitsyt? Kauriit katsovat usein asioita tuomitsevasti, kuin nenävarttaan pitkin. Ei kuitenkaan kaikki ole samanlaisia. Myös vesimies, joka tunnetaan uudistusmielisenä ja outona yleensä,  voi olla päinvastoin patavanhoillinen ja äärimmäisen tylsä ja väritön.

Vierailija
47/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaali, intohimoinen, salaperäinen ja oikeudenmukainen. Lojaali niille, jotka päästää lähelleen; toisille, ulkopuolisille, voi siten vaikuttaa ujolta tai kylmältä. Intohimoinen niin hyvässä kuin pahassa - esim. jos joku loukkaa, niin saattaa olla todella sinnikäskin kostamisen suhteen. Seksuaalisin merkki. Itse oon skorppari ja koen, että oon aika mustavalkoinen ihminen: joko oon täysillä mukana tai sitten en ollenkaan. Toista joko rakastaa täysillä tai ei ollenkaan. Skorpioni ei koskaan pettäisi rakastamaansa ihmistä. Suututtaa ei kannata, koska sitä skorpionin vihaista puolta ei halua kohdata.

Vierailija
48/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäisiä hulluja, epäluotettavia, pahoja.

Tämä kommentti on sekopäistä yleistämistä.

Vierailija
49/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja hankala luonne  olen sen sanon. Ex sai tuntea kyllä skorpionin luonteen. Erosimme 10v sitten. ex oli neitsyt hänessä ärsytti sen joka asian suunnitelmallisuus ja hyvin tarkka siitä että asiat ja tavarat paikallaan. Nyt olen sinkku ja tyytyväinen elämääni. 

Vierailija
50/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni ei voi sietää pinnallisuutta ja hänen on vaikea päästää ihmisiä lähelleen. Mutta niille lähelle pääseille ihmisille skorpioni on sitten aivan äärettömän lojaali. 

Tämä pätee myös työelämässä. Skorpioni ei kerta kaikkiaan pysty olemaan työssä, jonka tuntee merkityksettömäksi. Niin työn kuin rakkauden pitää olla intohimoista.

Vierailija
51/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut skorpionimiehen  kanssa, tuntuvat liian vaativille , tunteissaan vakavia ,kiihkeitä.

Olen ilman merkki , ahdistun tuollaisesta.

Vierailija
52/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen skorpioni ja mun eksä oli ilmamerkki. Mä taas hermostuin kun mulle hän oli tunne-elämältään aivan liian kevytmielinen kun itse taas tunnen kaiken todella syvästi. 

Vierailija
53/115 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen skorpioni ja mun eksä oli ilmamerkki. Mä taas hermostuin kun mulle hän oli tunne-elämältään aivan liian kevytmielinen kun itse taas tunnen kaiken todella syvästi. 

Ymmärrän.

Vierailija
54/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein komeita/kauniita, mutta ei missään nimessä pinnallisia. Läheiset, omat ihmiset menee kaiken edelle, lapset etenkin on elämän keskipiste ja heille ollaan lojaaleja. Tämän ulkopuolella olevat saavat kylmänviileän asiallisen kohtelun. Intensiivisyys ja syvällisyys asioihin, ei ole skorpionin elämässä mitään kevyttä tai hällä väliä, asioissa on usein intohimo mukana jossain muodossa.  

Älä ole koskaan niin hullu, että loukkaat skorpionia. Sen jälkeen ei helpolla ole enää pääsyä hänen valtakuntaansa.

Vierailija
55/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontuntoisia. Syvällisiä. 

Vierailija
56/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan koe sellaisia asioita kenenkään muun, kuin skorpparin kanssa.

Vierailija
57/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ajatuksesi, ennenkuin ehdit niitä itse edes vielä ajattelemaan.

Ulospäin jopa viileitä, mutta kovin palava sisältä. Tarvii joskus heittää saavillinen vettä päälle.

Vierailija
58/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
59/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, mustasukkainen, pitkävihainen, ivallinen ja pisteliäs. Miespuolinen skorpioni joskus korostetun inhottava. Iskevät "vyön alle". Skorpioninainen joskus täysin alistuva parisuhteessa.

Positiivisena ahkera, työteliäs ja peloton. Oikeudenmukainen, syvällinen ja voimakastahtoinen. Psykologista silmää ja ymmärrystä.

Vierailija
60/115 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen en myönnä olevani, mustasukkainen olen ollut, enää en jaksa :D pistän kyllä, jos tarve, äärimmäisessä tilanteessa.. ivallinen  en koe olevani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän