Horoskooppi merkki skorpioni
Kommentit (115)
Nouseva merkki kertoo ihmisestä miltei enemmän kuin aurinkomerkki. Jos tietää tarkan syntymäkellonajan niin astro.fi sibuilta tulee heti astrologinen syntymäkartta ja myös missä merkissä muut planeetat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Lojaali, intohimoinen, salaperäinen ja oikeudenmukainen. Lojaali niille, jotka päästää lähelleen; toisille, ulkopuolisille, voi siten vaikuttaa ujolta tai kylmältä. Intohimoinen niin hyvässä kuin pahassa - esim. jos joku loukkaa, niin saattaa olla todella sinnikäskin kostamisen suhteen. Seksuaalisin merkki. Itse oon skorppari ja koen, että oon aika mustavalkoinen ihminen: joko oon täysillä mukana tai sitten en ollenkaan. Toista joko rakastaa täysillä tai ei ollenkaan. Skorpioni ei koskaan pettäisi rakastamaansa ihmistä. Suututtaa ei kannata, koska sitä skorpionin vihaista puolta ei halua kohdata.
Olen skorpioni, ja olen kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Asiat ovat yleensä jotain muuta. Toisaalta en myöskään usko horoskooppeihin. Mutta koska en ole mustavalkoinen, avasin tämän ketjun.
Härkä tulee erinomaisesti toimeen skorpionin kanssa.
Härkä, Kalat, Rapu ja Kauris tulevat hyvin juttuun Skorpionin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee oman aikansa. Muuten menee hermot.
Tämä. Oman tiensä kulkija ja vapaa sielu. Mulla toisin jousimiestä paljon, eli siitä varmaan tällainen riippumattomuus.
Oikeudenmukaisuus keskeinen piirre, ja "kaveria ei jätetä".
Kaikki jousimiehet jotka tunnen eivät kestä vapautta ja ovat parisuhderiippuvaisia. Yhtäkään sinkkujousimiestä en tällä hetkellä tunne. Töissäkin pystyvät sellaiseen jatkuvaan rutiiniin mikä jo muita alkaa oksettaa.
Jännä. Itse taas olen jousimies ja mitään muuta kuin vapautta en rakasta niin paljon...
Syvällinen älykkö. Näkee julkisivujen taakse. Lukee muita yleensä kuin avointa kirjaa, kun häntä itseään on vaikeampi tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lojaali, intohimoinen, salaperäinen ja oikeudenmukainen. Lojaali niille, jotka päästää lähelleen; toisille, ulkopuolisille, voi siten vaikuttaa ujolta tai kylmältä. Intohimoinen niin hyvässä kuin pahassa - esim. jos joku loukkaa, niin saattaa olla todella sinnikäskin kostamisen suhteen. Seksuaalisin merkki. Itse oon skorppari ja koen, että oon aika mustavalkoinen ihminen: joko oon täysillä mukana tai sitten en ollenkaan. Toista joko rakastaa täysillä tai ei ollenkaan. Skorpioni ei koskaan pettäisi rakastamaansa ihmistä. Suututtaa ei kannata, koska sitä skorpionin vihaista puolta ei halua kohdata.
Olen skorpioni, ja olen kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Asiat ovat yleensä jotain muuta. Toisaalta en myöskään usko horoskooppeihin. Mutta koska en ole mustavalkoinen, avasin tämän ketjun.
Nouseva merkki kannattaa tietää. Se kertoo ehkä vielä enemmän kuin horoskooppimerkki.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut skorpionimiehen kanssa, tuntuvat liian vaativille , tunteissaan vakavia ,kiihkeitä.
Olen ilman merkki , ahdistun tuollaisesta.
Mulla taas kokemusta kahdesta skorpeljoonimiehestä. Molemmat kuin ankkureita. Turvallinen olo suhteessa. Osaavat lukea ajatuksia. Eri asia sitten, mitä sillä tiedolla tekevät, eli haluavatko ärsyttää tai miellyttää. Miinuksena pessimistisiä ja passiivis-aggressiivisia. t. naarasleijona.
Oma vaimo murjottaa usein. Naapurin vaimo sanoo että IHKU! :/ Neitsyt-merkkien kanssa olen tullut aina toimeen kivasti :) Aika usein näkee kasvojen piirteistä, onko henkilö skorppari.
Kaikkea hyvää t: Skorppari
Olen itse kaksonen horoskoopiltani ja mielestäni skorpionit ovat usein turhan synkeämielisiä ja vakavia. Iloa, valoa ja pientä hulluttelua elämään!
Ite oon:
Itsenäinen
En päästä ketään lähelle helposti (henkisesti siis)
Kostonhimoinen, pitkävihainen
Seksuaalinen, viettelevä, flirtti
Aika usein syvissä vesissä
Tunteet käy kuumina, oli se sit rakkaus tai suru
Lojaali niille harvoille, ketkä pääsee lähelle
Myrkyllinen, jos mua loukataan
Kontrolloiva
En vois kuvitella olevani mikään muu merkki.
Vierailija kirjoitti:
Jousimiehenä totean että Skorpari pisti heti kavioon, Oinas tökkii sarvilla ja Härkä tekee yllättäviä hyökkäyksiä, ensin on tyynen kivan oloinen. Vaaka voi olla epätasapainossa jos toinen kuppi on kallellaan, eikä tasapainota itseään pikaisesti. En tiedä miten se vaikuttaa Neitsyeen jos on syntynyt lähellä Vaaka merkkiä. Yksi Jousimies on erilainen kuin toinen, riippuen henkilöstä, tulisuus voi ilmetä jos kokee että joku hyökkäilee. Jousimies laukkaa pois pakoon jos se on mahdollista. Kaksonen tuntuu omaavan joskus kahdet kasvot, on sosiaalinen kuitenkin yleensä. Positiivisia ominaisuuksia on mahdollista aina kehittää.
Neitsyt syntynyt lähellä vaakaa?🤔
Osa Skorpioineista on lähempänä Jousumiestä ja toinen Vaakaa? Riippuen onko alkukuu vai loppukuu. Lisäksi on kuut, auringot, planeetat ja elementit. Skorpioni onkin vesi elementti, luulin aiemmin että kuiva kuin autiomaa. Entä Kiinalaisten merkkien vaikutus, menee vuosiluvun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Skorppari on kaikista seksuaalisin merkki. Sängyssä kokeilunhaluinen.
Totta mutta samalla myös vittumaisin merkki,
Ehdottomasti paskimmat tuntemani ihmiset ovat olleet skorpioneja.
Sietämättömiä pettureita ja isoja paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kaksonen horoskoopiltani ja mielestäni skorpionit ovat usein turhan synkeämielisiä ja vakavia. Iloa, valoa ja pientä hulluttelua elämään!
Oikein ,en kaipaa mitään dramatiikkaa , tai
palavia rakkauden tekoja tai tunnustuksia.
T.toinen kaksostyttö.
Kaksoset menkööt omaan ketjuun uliseen. Skor pionit ovat ihastuttavia, jos sellaisen saat ystäväksesi - asia riippuu täysin käytöjsestäsi, pääsetkö ineen.
Narsisseja.Maailman itserakkaimpia ja vaikeita.Pihejä ja paskasia. Hyötyjiä, loisia. Ei mitään kunnioitusta toisia kohtaan.