Horoskooppi merkki skorpioni
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Härkä tulee erinomaisesti toimeen skorpionin kanssa.
Totta. Olen skorpioni ja yksi parhaimmista ystävistäni on härkä.
Olen naimisissa skorpparin kanssa. On myös nouseva sellainen. Uskollinen, syvällinen, pessimistinen, seksuaalinen. Jostain syystä ei yhtään mustasukkainen. Mulla on lähempää kokemusta parista muustakin skorpparista. Niissä toksisuus korostui ihan eri tavalla, toinen jopa psykopaatti. Toisaalta ajattelen, että psykopaatit ovat ihan oma lajinsa, eikä heitä voi oikein tulkita horoskoopin kautta.
Myös oma mieheni osaa olla suuttuessaan uskomattoman kylmä. Tällainen jousimies ei voi ymmärtää. Itsehän olen suuttuessani täysi eläin, mutta kylmä en osaa olla.
Ihan muuta kuin horoskooppimerkkiinsä liitetyt stereotypiat.Naisista suurin osa on ns. naapurintyttö -tyyppiä ja miehistä suurin osa melko vähän erottuvia tapauksia.
Meidän skorpioni-härkäliitto on toiminut kohta 40 vuotta. Vahvasti. Rakkaudella. Lujalla luottamuksella. Intohimoisesti. Onnellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat viinaan meneviä muiden vesimerkkien mukaisesti.
Täällä yksi Skorpioni joka on nykteristi 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Kauniita.
Kiitos 😍
Täällä skorpioni naimissa 30 vuotta Olen kuin tulta ja tappuraa perheeni puolesta
Skorpionit ja Härät tulevat loistavasti toimeen keskenään.
Olen itse skorpioni sekä horoskoopiltani että nousevalta merkiltäni ja seurustelin nuorena skorpionimiehen kanssa. Seksi oli ikimuistoista.
OT Katselin juuri Elina Valtosen esiintymistä telkussa. Tein sellaisen havainnon että mielestäni hän esiintyy harvinaisen luontevasti, ikään kuin miltei täysin välittämättä siitä että on telkussa. Mietin noin 30 sekuntia, mikä hänen aurinko merkkinsä on. Tulin siihen tulokseen että kenties hän on kuin onkin Vaaka. Lisäksi totesin itselleni että olisin ihmeissäni jos hän olisi Skorppiooni.
Valtonen on syntynyt 23. lokakuuta 1981. Wikipedian mukaan Aurinko siirtyy Skorppionin merkkiin NOIN 23. lokakuuta. Tsekkasin Swiss Ephemeridistä minä päivänä Aurinko siirtyi Skorppariin nimenomaan vuonna 1981. Päivä oli tuolloin 24. lokakuuta. Huh, kävipä melkoinen tsägä! :D
Yök.