Horoskooppi merkki skorpioni
Kommentit (115)
Skorpionit ovat viinaan meneviä muiden vesimerkkien mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skorpioni.
Positiiviset puolet:
Erittäin lojaali. Teen aivan mitä tahansa rakkaideni puolesta.
Syvällinen
Intuitiivinen
Ratkaisukeskeinen
Analyyttinen
Suojelunhaluinen
Selvityminen vaikeista tilanteista. Uudistumiskyky
Rehellinen
Negatiiviset puolet:
Nuorempana olin mustasukkainen, en enää näin vanhempana
Kontrollin tarve
Korkeiden vaatimusten asettaminen
Jotkut sanova, että skorpionit ovat kostonhimoisia, mutta itsellä ei ole ikinä ollut tätä piirrettä.
Itsepäisyys.Tosin näen tämänkin positiivisena, koska pidän kiinni arvomaailmastani ja olen määrätietoinen haluamieni asioiden suhteen
Niin, tai ehkä sulla on vain Vaativa persoonallisuushäiriö.
Jos erehdyt pelaamaan peliä, niin älä unohda että skorpioni pelaa peliäsi viisaammin. -Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skorpioni.
Positiiviset puolet:
Syvällinen
Intuitiivinen
Ratkaisukeskeinen
Analyyttinen
Suojelunhaluinen
Rehellinen
Negatiiviset puolet:
Kontrollin tarve
Jotkut sanova, että skorpionit ovat kostonhimoisia, mutta itsellä ei ole ikinä ollut tätä piirrettä.
Itsepäisyys.Tosin näen tämänkin positiivisena, koska pidän kiinni arvomaailmastani ja olen määrätietoinen haluamieni asioiden suhteen
Niin, tai ehkä sulla on vain V
En ole aiempi kommentoija, mutta Skorpionit ovat usein vaativia, koska eivät halua pettyä ja valitettavasti niin moni käsittää merkin aivan väärin ja hyväksikäyttää tai yrittää hyväksikäyttää Skorpionin hyvyyttä hyväksi. Tämän takia Skorpioni ei luota helposti uusiin ihmisiin ja sinua "testataan" monella ei mitalla, jotta olet oikeasti se mitä väität olevasi etkä vain syötä pajunköyttä. Skorpioni kun on kaikki tai ei mitään merkki eivätkä anna sinulle toista kertaa, kuten esim. Kalat saattaisivat antaa. Skorpionin etu on se, että näkevät kaiken bluffin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skorpioni.
Positiiviset puolet:
Syvällinen
Intuitiivinen
Ratkaisukeskeinen
Analyyttinen
Suojelunhaluinen
Rehellinen
Negatiiviset puolet:
Kontrollin tarve
Niin, tai ehkä sulla on vain Vaativa persoonallisuushäiriö.
Onko sulla itsellä kaikki ihan ok? Aika omituista alkaa tuollaisen perusteella diagnosoimaan tuntematonta ihmistä persoonaallisuushäiriöiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skorpioni.
Positiiviset puolet:
Syvällinen
Intuitiivinen
Ratkaisukeskeinen
Analyyttinen
Suojelunhaluinen
Rehellinen
Negatiiviset puolet:
Kontrollin tarve
Itsepäisyys.Tosin näen tämänkin positiivisena, koska pidän kiinni arvomaailmastani ja olen määrätietoinen haluamieni asioiden suhteen<
Tossa on monta asiaa mitkä voi viitata Vaativaan persoonallisuuteen.
Persoonallisuushäiriö ei siis aina ole huono asia toisin kuin tällä palstalla saamme usein lukea, niistä voi olla jopa hyötyä elämässä.
Monella saatta olla tietämättään joku mt-häiriö ja samaan aikaan he itse halveksivat persoonallisuushäiriöisiä. Täällä heitellään todella kevyesti narsistidiagnooseja ihan mistä vaan, ja ylipäätään ajatellaan, että persoonallisuushäiriö on = narsismi tai muu pahuus.
Passiivis-agressiivisia, syvällisiä, yleensä älykkäitä, persoonallisia, taipuvaisia mustasukkaisuuteen, omistushaluisia, suojelevat lähimmäisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee oman aikansa. Muuten menee hermot.
Tämä. Oman tiensä kulkija ja vapaa sielu. Mulla toisin jousimiestä paljon, eli siitä varmaan tällainen riippumattomuus.
Oikeudenmukaisuus keskeinen piirre, ja "kaveria ei jätetä".
Kaikki jousimiehet jotka tunnen eivät kestä vapautta ja ovat parisuhderiippuvaisia. Yhtäkään sinkkujousimiestä en tällä hetkellä tunne. Töissäkin pystyvät sellaiseen jatkuvaan rutiiniin mikä jo muita alkaa oksettaa.
Ei ole helppoa olla skorpioni, jatkuvasti syvissä ja tummissa vesissä. Palava, uskollinen ja intohimoinen rakkaus ja syvä tunne-elämä. Tyhjänpäiväiset ihmiset ovat ilmaa, ystävien puolesta taas tekisin kaikkeni.
Skorpioneja on niin erilaisia. Tykkään kyllä paitsi yhdestä häiriintyneestä. Häiriintyneelle ei hyvin käy.
Skorppari miehestä kokemus. Aluksi oli mitä ihanin ja huomaavaisin. Mutta kun asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan niin osasi kyllä satuttaa. Halusi kontrolloida liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa olla skorpioni, jatkuvasti syvissä ja tummissa vesissä. Palava, uskollinen ja intohimoinen rakkaus ja syvä tunne-elämä. Tyhjänpäiväiset ihmiset ovat ilmaa, ystävien puolesta taas tekisin kaikkeni.
Jaa-a. Meillä on töissä kyllä niin syvällinen skorppari että ihan happi loppuu. Ei siis jaksa mitään syvällisiä aiheita. Jutut pyörii lähinnä kauppareissuissa ja ruoanlaitossa. Ja kuinka riitaa tuli taas miehen kanssa kun tämä skorpparinainen viihdyttää kaikenmaailman "mieskavereitaan" kotonaan.
Äärimmäisen ilkeitä piikittelijöitä, mustasukkaisia ja kostonhimoisia. Kierrän kaukaa!
Vierailija kirjoitti:
Pettäjiä jokainen.
Ei nyt kaikki, mutta joka toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kiltiltä, mutta on oikeasti tulta ja tappuraa. Kun loukataan, skorpioni ei koskaan unohda. Voi janota jopa kostoa.
Luonteeltaan on syvällinen, mutta salaperäinen. Kun rakastuu, rakastaa täysillä.
Ainoastaan se häiriintynyt tapaus piikittelee jo heti ilman syytä :D sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
😂😂😂😂😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kiltiltä, mutta on oikeasti tulta ja tappuraa. Kun loukataan, skorpioni ei koskaan unohda. Voi janota jopa kostoa.
Luonteeltaan on syvällinen, mutta salaperäinen. Kun rakastuu, rakastaa täysillä.
Ainoastaan se häiriintynyt tapaus piikittelee jo heti ilman syytä :D sairas ihminen.
Pikkusen olet tosissasi?
Nuo samat pätee mihin vaan merkkiin.
Älytöntä. Yleistämistä. Että joku tiettyyn aikaan syntynyt olisi samanlainen. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pätee ainakin minuun. Olen hyvin kiltti ja omaan lehmän hermot mutta kun päätän lähteä ihmissuhteesta, se päätös pitää kylmästi. Esimerkiksi katkaisin (vuosien perseilyn jälkeen) välit omaan isääni. En päästä ihmisiä kovin helposti lähelle mutta olen erittäin lojaali niille, ketä olen siihen asemaan päästänyt. Joskus väsyn siihen kun vaadin itseltäni aikuismaista käytöstä. Hallitsen tunteitani ehkä liiankin hyvin. Kuten sanoin aikaisemmin, minulla on lehmän hermot mutta niin harvoina kertoina kun sivallan, se ei käytännössä koskaan johdu kontrollin menettämisestä vaan on aina tarkoituksenhakuista.
Rakkaudessa olen hyvin yksiavioinen. En ole aktiivisen mustasukkainen (en vahdi tai ratsaa jne.) mutta kyllä senkin puolesta omistushaluinen. Se on joskus tuottanut kitkaa parisuhteessa. Tapani käsitellä tätä omistushaluisuutta on pyrkiä kauemmas puolisosta suojellakseni itseäni, joten ero on pari kertaa käynyt lähellä.
Tuntemani skorpionit on seksihulluja tai muuten vaan riettaita. Uskollisia ja rehellisiä vain jos se hyödyttää heitä pidemmän päälle.
Erikoiset ja syvälliset kiinnostuksen kohteet, joihin paneutuu innolla. Ulospäin antaa itsestään pinnallisen ja juoruilevan kuvan. Skorpionit ovat monesti intensiivisiä ja energisiä ihmisiä, mutta vuorovaikutuksissa enemmänkin energiansyöjä.
Skorpioni ei voi sietää pinnallisuutta ja hänen on vaikea päästää ihmisiä lähelleen. Mutta niille lähelle pääseille ihmisille skorpioni on sitten aivan äärettömän lojaali.