Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Eipä tunnu löytyvän aikaa nähdä tai jutella. Eipä sillä, että suunnaltasi olisi tällä hetkellä nähtävissä mitään merkkejä halustakaan sellaiseen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Samaa jankkaamista täällä päivästä toiseen. Menkää ulos välillä.
Tässä ketjussa kirjoittaa kolme kaipaajaa. Tärkeälle <3, fiksaajalle ja Peikonkulta.
🥱Hirmuinen unetus. Puiden parissa meni tänäänkin. Tulisitpa viereen lämmittämään tänä viileänä iltana. Katselin taivaalla vaeltavia pilviä ja ajattelin sinua. Meitä yhdessä. Katsomassa samaa taivasta. Lähellä. Niin lähellä, että toinen lämmittäisi toista. Kuulisi sydämen äänen. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Kuljin joen vartta ja sain väistellä pikkusia sammakoita. Olis ollut ihanaa viettää aikaa sun kans ja tutustua, oispa viel edes sellast taikaa ja toteen kävis...Tuli ajatuksiini hetki susta lounastamas, ku katsoi ikkunasta, oli lähelläsi hassu "puupää" rusakko. Aiemmin olit käynyt luonani ja kiinnostuit puisest tv-tasosta, jonka olin laittamas pois muutos... Kävin paikas maanantaina, ei sua näkynyt. Kirjoitan nyt Salavan lähellä, kauniita unia.<3
Ois halui katsoa silmiisi kuten kevääl kerran eteises, mustavalkoisen julisteen edes. Tunnen perhosia nyt, sua mies ku ajattelee ja tuota hetkeä. Bali -Malaga ois tahtoa tavata...🤗
Edelleen kaipaan. Kovastikin. Toivottavasti voit hyvin. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Väsymys päivän puuhista painaa. Nyt voisin painautua kainaloon lepäämään. Päivään mahtui yksi iloinenkin yllätys. Mun ukkomansikat marjoo! Tämän siitä saa, kun kerrankin jäänyt nurmikko ajamatta tietyiltä kohdilta. Mulla on siis ukkoja ja akkoja. Ja niiden elintila on suojeltava. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Aistin sua tänään hyvin voimakkaasti koko päivän. Herätit ensitapaamisel tunteet nää, maaliskuus 21. Vapun jälkeen nähtiin taas ja sekunteja meni enimmillään rakastua mies. Hellyyttä kohtaasi, keho tuntee roihua, vaik ei edes nähdä. Ei tää voi mennä näin etten sua enää näkis. Buenas noches guapo...🤗
Kivaa viikonloppua rakas. Aurinkoa ja iloa päiviisi. 😚 Vapaiden loppu häämöttää ja kotiolot kutsuvat. Ehkä törmätään alikulun mailla. Säikähdän taas huolella, kuten taannoin kauppareissulla. 💚🤗
Saispa tuntea läheisyytesi kuten kerran ikkunan edes, jonka takana oli Pihlaja. Seistiin lähekkäin ja katsottiin räksynpesää. Sinisilmältä iloisia ja lämpöisiä terkkuja! 🤗
Niin. Joka päivä kerron, että on ikävä. Kerron mitä toivon, myös mitä tunnen. Se ei voi olla sinulle epäselvää. En oikein tiedä mitä saan. En mitään selkeää. Olet aina siinä lähellä, mutta et koskaan ylitä rajaa edes varovasti. Mitä minä sinulle olen? Mikis vain salassa? Onko se noloa? Näine mietteineni tänäänkin kaipaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Joku aika sitten selvisi, ettei me kohta asuta enää samalla paikkakunnalla. Sen myötä jää kohtaamiset kohtaamatta. Hiljaa poistun hiljaisuuteen ja jään kaipaamaan. Toviksi. Näkemättömyys vienyt asioita eri suuntaan. On aika suunnata ajatuksia uuteen. Ehkä välttelen S-marketissa käyntiä niin ei ole riskiä törmätä ennen lähtöä. Kauniita unia rakkaani siellä kaukana. Nuku hyvin. Ehkä ensi elämässä. 💚🤗
Ikävä. En oikein tiedä taas mutä sanoisin. Valitettavasti en oikein ymmärrä kaikkia tuulen suunnan muutoksia. Voi että, miten toivon reilua kohtaamista. Kunhan kaipaan. Kaipaan ja rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Iltayöstä ajatus susta uunin edes, fiksattuasi saranan, lempeä katseesi, (ehkä et mitään tarkoittanut, mut onneksi näin) ja ajatus johti suudelman ajatuksiin. Vei mua. Oon yrittäny olla ajattelemat, unohtaakin, vaan jokaisena päivänä oot usein ajatuksis. Tunnen sua toisinaan voimakkaasti...Kulmahuoneistos kanssasi, sieltä kaikki alkoi. Oot saanut mut kirjoittaa runoja, ihana "nopsajalka"..."No te quiero olvidar". Te quiero...🤗
Sinä kaivattuni
Ruskeasilmäinen
Hieman ryppyinen
Tuoksusi sinun
Minut huumaa
Ja haluan sinua
Enemmän kuin
kuumaa puumaa
Oi kaivattuni
Tiukka kakkonen!
Kova ikävä. Olet rakas. Tänään käydessäni päiväunille kuvittelin käyväni sinun kainaloosi. Olen aika turhautunut siihen, ettei mikään etene mihinkään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kovasti kaipaan aikaa kanssasi. Olet ihana ja rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Samaa jankkaamista täällä päivästä toiseen. Menkää ulos välillä.