Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Peikonkulta
1541/2522 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelluin vesimittarien touhuja seuraten sinä ajatuksissani. Olisitpa kellunut vieressäni. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1542/2522 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buenas noches, guapo- saispa sanoa irl...🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2522 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sieluni sopukoissa tiedän että odotat minua tänään sinne missä viime kesänä kohtasimme. Tiedän myös että jossain vaiheessa päivää tajuat etten ole siellä.... haluaisin niin tietää mitä mahdat ajatella. En tule, koska haluan säilyttää illuusion siitä että olisin sinulle yhä jotenkin eriryinen ja tärkeä, vaikka vuosikymmenet ovat vierähtäneet erillään, olet aina minulle rakas ja sydäntä viiltää saada sinulta ylimielistä ja välinpitämätöntä kohtelua....vaikka tiedänhän minä sinun käytösmallisi... käytöksesi on suojamekanismi koska et tiedä tunteitani ja puolustaudut vaikken ole hyökkäämässäkään. Voi kumpa tietäisit miten olen sinua kaivannut kaikki nämä vuosikymmenet.

Vierailija
1544/2522 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus jutella rauhassa kanssasi, niin ettei sinulla olisi aina kiire jonnekin. Huomaan, että pelkäät minun kohtaamistani, lähelläoloani ja sitä mitä ehkä sanoisin sinulle. Jotenkin ja sinun on vaikea olla rennosti lähelläni. Se kertoo tunteista minua kohtaan. 

Olen aikuistunut ja nyt uskaltaisin sanoa sinulle mm sen kuinka paljon sinua rakastin, olin aina halunnut vain sinut, siitä nuoresta tytöstä saakka joka alkoi pojista mitään ymmärtämään. En edes nähnyt kylällä ketään muuta, vain sinut ptkänhuiskea vaalea hurmuri, sinun leveän hymyn ja iloiset silmät joilla katsoit minua niin intensiivisesti  että olin "myyty" aivan heti. Haluaisin kertoa kuina särjit sydämeni todella pahasti ja se jätti lähtemättömät jäljet ja satutti minua tavalla jota en ole pystynyt korjaamaan (tai senhän sinulle taisin kyllä kertoakin jo aiemmin). Kertoisin sinulle miten vaikea paikka minulle li se että sinä halusit minut, minä sinut, mutta kävelit sinne alttarille jonkun muun rinnalla. Miten tässä näin kävi?

Vaikkei sinulle vanhoilla asioilla ole merkitystä.... minulle on! 

Vierailija
1545/2522 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus jutella rauhassa kanssasi, niin ettei sinulla olisi aina kiire jonnekin. Huomaan, että pelkäät minun kohtaamistani, lähelläoloani ja sitä mitä ehkä sanoisin sinulle. Jotenkin ja sinun on vaikea olla rennosti lähelläni. Se kertoo tunteista minua kohtaan. 

Olen aikuistunut ja nyt uskaltaisin sanoa sinulle mm sen kuinka paljon sinua rakastin, olin aina halunnut vain sinut, siitä nuoresta tytöstä saakka joka alkoi pojista mitään ymmärtämään. En edes nähnyt kylällä ketään muuta, vain sinut ptkänhuiskea vaalea hurmuri, sinun leveän hymyn ja iloiset silmät joilla katsoit minua niin intensiivisesti  että olin "myyty" aivan heti. Haluaisin kertoa kuina särjit sydämeni todella pahasti ja se jätti lähtemättömät jäljet ja satutti minua tavalla jota en ole pystynyt korjaamaan (tai senhän sinulle taisin kyllä kertoakin jo aiemmin). Kertoisin sinulle miten vaikea paikka minulle li se että sinä halusit minut, minä sinut,

Mietin kirjoitanko, vai en. Mulla on nimittäin noihin ensimmäisiin lauseisiin aivan samanlaisesta käytöksestä päinvastainen tunne. Minä pelkäsin kohtaamista, lähellä oloa, katsetta, puhetta ja tosiaankin en osannut olla rennosti lähellä. Tokihan se kertoi tunteista toista kohtaan, mutta ne tunteet oli negatiivisia. Minua ahdisti se tuijotus, jatkuva makeilu ja vinkuna. Lähelle työntyminen jne. Ja se toinen kuvitteli käytökseni perusteella minut häneen ihastuneeksi. 

Voihan sinulla olla päinvastoin. Mutta ota huomioon, että käytös voi kertoa myös päinvastaisia tunteita. Minä lukisin oman taustani vuoksi negatiivisesti. 

Vierailija
1546/2522 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Näytän sinulle itsestäni paljon myös puolia, joita ei kai ihastukselleen kannattaisi. Kerron ajatuksia, joita ihmiset ei kai aina The Ihmiselleen kerro, ainakaan vielä tässä vaiheessa. Niitä ei niin kauniita tai täydellisiä, sekä ulkoisesti että sisältäni. Haluan kuitenkin olla silmissäsi kokonainen, kaikkineni, epävarmuuksineni ja vikoinenikin. Kelpasin sitten tai en. Ainakin tiedät mitä saisit. Koskaan et oikeastaan ole sanonut, että sillä tavalla miellyttäisin. Naisena. Siihen on tyytyminen. Kaipaan niin, että sattuu. Ahdistaa, että päivät kuluu hukkaan. Nämä kauniit ihanat päivät, jotka voisin elää. Jotka voisin elää sinun kanssasi. Yöt, jotka voisin viettää ihollasi. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1547/2522 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotit wa:lla hyvää lomaa siirtäen minut omaan keskusteluun. Ymmärsin vasta myöhemmin eräästä kirjoituksestasi mitä tarkoitit. En tiennyt mitä vastata. Olet ollut tämänkin päivän ajatuksissani. Olit liian kaukana. Olisitpa vierelläni. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Peikonkulta
1548/2522 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sää kutsuu ulos linnunlauluun. Olisitpa kanssani. Tosin ei puuhistani tulisi mitään, kun olisin koko ajan iholla. 😚 Iloa ja aurinkoa päivääsi rakkaani. Suukkosia. 💚🤗

Vierailija
1549/2522 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarkoituksella tunteikkaat terveiset täältä tasamaan tallaajalta tuonne toisaalle, tien takakaarteeseen, tuhansien tietämälle tytölle. Totisesti tahtoisin tuntea tuon tunteideni turboahtimen. Taas tekee tiukkaa taskussa tuon tytön takia. Toivotonta tämä tunteilu tietoverkkojen takaa. Tunne tuskani, taivaani!

Peikonkulta
1550/2522 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fermentoin mustaherukan lehtiä. Käsistä leviävä mustaherukan tuoksu tuo sinut mieleeni. Tänään olisin mustaherukan tuoksuinen tyttösi sateisella rannalla. Viilenneessä vedessä uin ja kaipasin lämpöösi. Unien maassa viereesi möngin. Jos jostain unien keskeltä tunnet mustaherukan tuoksun se olen vain minä. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1551/2522 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti ku sut ihana näin, tunsin unelmieni liikkuvan. Kulmahuoneistos hetkiä pieniä sun kans. Kaikki tallessa, jopa äänesi. Iloisuutesi tulee toisinaan muistuttamaan, ne muutama kerta, tullessasi keltaisen rapun ovelle. Talo purettiin...Onneksi mies kohdattiin! Corazón. 

Vierailija
1552/2522 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kaipaan sinua älyttömästi. Pelkästään tänään on tullut vastaan kaksi eri asiaa tässä lähiympäristössä, jotka haluaisin tehdä juuri sinun kanssasi. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1553/2522 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksis ihanis sä "nopsajalka" ja ensikohtaaminen maanantaina kerran. 🤗

Peikonkulta
1554/2522 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin metsässä mustikkakierroksella. Muutaman desin poimin kulkiessani. Löysin kourallisen kantarellejakin. Onpa ne aikaisia ja yleensäkin niitä on, vaikka on ollut niin kuivaa. Viilennyt järvivesi tuntui ihanalle metsän jälkeen. Olisitpa ollut mukanani rakkaani. Suukkosia päivääsi. 💚🤗

Vierailija
1555/2522 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin. Turhaudun. Voisinko saada yhden halauksen, kiitos? Ja mielellään myös paljon aikaa sinun seurassasi. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1556/2522 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä vielä pari tuntia puupuuhia ja viilentävä uinti. Olisitpa nyt lämmittämässä vieressäni. Selkä kaipaisi kyllä vähän hierontaakin. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1557/2522 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Väsyttää kovasti. Jotenkin kaikki voimat nyt menee ties mihin. Olet rakas. Saisinpa olla seurassasi. Saisinpa nukkua vieressäsi. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1558/2522 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivä kului taas puupuuhissa ja kävin virkistävällä uinnilla puuhien jälkeen. Mietin millaista olisi ollut, jos olisit ollut kanssani ja uinnin jälkeen kääriytyisin taas kainaloosi. Nyt olen kipuisa vähän sieltä sun täältä. Voisin nukahtaa siihen kainaloon. Tänään mietin miten jonnekin kahvilaan johtavat treffit olisivat niin kaukana minusta. Enempi sopisi tuo yhteinen halon hakkuu ja siinä kahvin keittely. Jos ei keksis sanomista niin senkun vaan hakkais halkoja.  Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Peikonkulta
1559/2522 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivän hellyyttä sinulle rakkaani. Olet ajatuksissani. Olisi tarjolla tonnikalapihvejä (tuoreesta tonnikalasta), fenkolia ja herkkusieniä. 💚🤗

Vierailija
1560/2522 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyn sait mun huulille, sua ku ajattelee täs ja mikäs on ollessa. Roihuaa kehos tunteet vahvat edelleen nää, mitkä sais kääntää mun pään, ku susta havainnon tekis ja halui ois halata. Saispa aikaan siihen palata kulma-huoneistos, sun lähellä. Fiksasit uuninluukun saranan ja käännyit, katseet hieman kohtasi. Viel katsottiin räksynpesiä, molemmil maski kasvoilla tuona keväänä. Te quiero guapo.🤗

Ketju on lukittu.