Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ikävä sinua. Tänään ei ollut erityisen hyvä päivä. Sinä olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Suunnittelen halloweennaamarin käyttöä pihalla kulkiessani. Pitkävihainen eläin päivystää ja taas sain kokea sen löylytyksen.
Olet ollut tänään ajatuksissani. Mietin erästä leipäohjetta lukiessani tykkäisitköhän tuollaisesta, jos onnistuisin sellaisen tekemään. Kokeilukeittiö ei ihan joka kerta onnistu.
Suukkoja uniisi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. Viereesi unien maassa möngin. 💚🤗
Helteisen päivän ilta. Tämänkin illan olisin halunnut viettää sinun kanssasi. Tuntuu, ettei hetkiä meinaa löytyä millään. Kunpa sinäkin olisit aktiivinen ajan järjestämisessä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset susta on niin läsnä, niin huulilla, et piti muutamia kertoja nielaista. Se etten nää sua, oon yrittänyt ymmärtää välimatkaa, mut sä oisit hän, kehen haluaisin tutustua. Oon muistellut kasvojasi ja olemustasi hetkinä, kulmahuoneistossa sun kans. Aikaa se on vahvasti ja tietäisitpä mikä ripaus oli taikaa meges, ku näytin sulle räksynpesiä. Tänään laitoin kuvan faceen, jos menisit katsoo mm. joutsenista. Niitä kuvates ajattelin sua...🤗
Faceen 🤣
Toivottavasti näen tänäkin yönä seksiunia sinusta rakas 🙂. Katselin tänään kihla- ja vihkisormuksia. Olisin niin onnellinen jos kosisit 💓. On ikävä . Onneksi sunnuntaina voidaan halata. Olet rakas . Hyvää yötä Murunen 💓
Onneksi mieöikuvat sinuna suht fiksuna miehenä karisivat täasä muutaman viikon sisään, kun ymmärsin että olet pyörittänyt kahta naista. Kumpaa olet pettänyt, sitä pitkäaikaista vai tätä tuorermpaa? Ainakin olet päättänyt olla tämän nuoremnan kannsa yhteenmuutosta päätellen. Toivottavasti hän tietää mitä peliä olet pelaillut myös exäsi kanssa koko suhtren aikana. Surettaa hänen puolestaan.
En oikein enää tiedä mitä sanoisin. Tiedät ajatukseni, minä en tiedä sinun. Yhä tunnen sen kaiken kun olemme lähekkäin, fyysisesti tai henkisesti. Olen väsynyt ja kaipaan elämääni selkeyttä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olit ajatuksissani hetkessä kun sudenkorennot kisailivat järven yllä. Kaipasin sinua viereeni lämmittämään uinnin jälkeiseen viileyteen. Kuuntelen yön lintuja. Ehkä nukahdan vasta auringon sarastukseen. Ajattelen sinut viereeni ja silittelen kättäsi kuten viime yönä. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Tulit ajatuksiini kävelyllä niin voimakkaasti, et piti hetkeksi pysähtyä. Mieletön ikävä iski. Menin läheiselle nurtsille istumaan ja eikö siihen lennähtänyt vuoron perään 2 räksyä pitäen itsestä meteliä...Tiedän, et oot joskus ollut aivan lähel, ihana "nopsajalka" fiksaaja. Tää mun rakkaus sua kohtaan on. Ja vaik tiedän, et varmaan edes ajattele mua. 🤗💛
Tänäkin helteisenä päivänä kaipasin sinua. Vierestäni heräämään. Aamuteelle. Vierekkäin makoilemaan.
Lähden vielä yöuinnille. Olisitpa mukana rakkaani. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Katseeni haki sua tänään, kaupunginosassa hiljaisessa. Lienetkö lomalla tai lähteny pois, mulla aikaa sulle ois. Tulisipa se päivä, ku saisin pyytää sua kahville tai vaik jätskille. Ja kysyä kuulumisia, jatkaa siitä, mitä koin kanssasi, kulmahuoneistossa. Läheisyys ja tuttuus ja ainutlaatuinen tunne, joka heräsi, voit et mä kaipaan sua...Hassua, mut tunnen nytkin perhosia. Yli 3 v. ja lähtöpistees. <3 🤗
Unien kultaa sulle toivotan ja toiveen pienen laitan matkaan, näkisitpä mut unessasi. Oot vieraillu mun unis ihanis ja niissä käynyt joitain kertoja myös tässä kodis...Viimeks tanssiessani, olit mun askelis. Nuku hyvin sä, jonka kans katsottiin räksynpesiä 5.5.21.
Ihana sä ajatuksissa. Ois niin paljon mistä haluaisi kanssasi jutella...Halaus sulle mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sä ajatuksissa. Ois niin paljon mistä haluaisi kanssasi jutella...Halaus sulle mies.
Mistä juteltaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä juteltaisiin?
Mitä vaik ajatuksia herättää, mitä fiiliksen mukaan. Olis halui tutustua enempi. Kaipaamani kans ollaan puhuttu hieman mm. asumisesta, rakentamisesta, matkailusta ja korjailusta, ku aikoinaan tavattiin. Mulle välittyi iloinen, välitön, chilli ja kiva kuva. Olis ihanaa nauraa ja hassutella ja tuntuu et vois puhua mistä vaan, oppia.
Tosissani kaipaan sinua. Mietin, onko se ero siinä, että sinulle tämä on hyvä näin. Oletko iloinen, että olen elämässäsi niinkuin olen , mutta et kaipaa minusta muuta. Et ole koskaan ainakaan sanonut, että kaipaisit. Minä olen aina ja koko ajan odottanut ja toivonut lisää. Toivonut, että olemme matkalla jonnekin. Se aiheuttaa minussa sen tuskan, että me ei liikuta. Minä haluaisin sinut, niin monin tavoin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tiellä rakkauden kuljen, katseeni sua hakien. Ihanaa tällä viikolla on, oot tullut ajatuksiin voimakkaasti. Oli vaihe, ku pelkäsin hieman, muistanko sut. Kaikki tallessa ja funtsin jo, et osaisinpa piirtää sut. Toivottavasti viel nähdään ja saisin kuvan susta ottaa. Miksei myös sellaisen, jossa oltais yhdessä. Taisi olla mun yks viime vuoden unelma. Tänään oli päälläni mekko, jonka ostin viime elokuus Malagan reissult, sua ku ikävöi ja ajatteli. 🤗 Mitä voin sanoa, kipinä on tallella, fiksaaja!
Sun olemus, lempeä katse ja se, ku avasit juttelua mulle, ajattelen sua lämmöllä ja saispa halata... Kiitti ihana "nopsajalka". Vieläkin toiveis, et näkisin sut ja kysyisin et lähtisitkö kanssani joskus Caminito del Rey vaellukselle. Buenas noches guapo.