Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Ikävä. Saisinpa olla kanssasi lähekkäin. Siitä usein haaveilen. Tietäisinpä haluatko mitään sellaista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaunis maanantai täynnä ajatuksia susta, vähän kuin päivä 22.3.21, ensikohtaaminen rapun ovella, sä iloisena maskin takana. 🤗 Lähtösi jälkeen jäin heränneiden tunteiden kanssa ihmettelemään ihastuneena. Tunnen sua nytkin voimakkaasti, ihana "nopsajalka". Maravilloso! Lähel paikkaa mis kohdattiin, oli viime viikolla lipputangon läheisyydessä valkoisia kukkia. Tulisin moikkaa, ku näkis.<3
Kuorin perunoita lohilaatikkoon, ajatuksis sä. Toisel kertaa juteltiin lisää. Kulmahuoneistos sun kaa, tunteeni vaan voimistui. Muistelin aikaa, ku sain Amorin osumasta, sun seistes ihan selkäni takana ja ikkunan edes avautui näkymä, jo kaadettuun Pihlajaan. Hetkestäki yli 3 vuot, ajoittain roihuaa, vaik ei nähdä... Ajattelen sua Salavan lähel, guapo. 🤗
Kaipaan sinua niin kovasti mies, joka tulit koiran kanssa vastaan :(
Rakas. Olisitpa vierelläni. Saisinpa olla kanssasi. Suukko.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ku aikaa kääntäisi ja olisit tääl, muutenki ku tunteina. Vatsanpohjas tuntuu perhosten tanssi ja mäkin haluaisin katsoa silmiisi ja tanssia. Ihana "nopsajalka", keskiviikko oli päivä rakkauden mun herätä, toinen kerta tavattiin aikoinaan. El tiempo. Verdad...🤗
Ikävä. Mitähän mietit? Niin rakas olet minulle.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hetki kulmakeittiön oviaukolla katsoen sua. Käännyit ja nostit katseesi, fiksattuasi uunin saranan. Ihana, kultainen, lyhyt hetki. Olin yrittänyt itse saada paikoilleen edellisenä iltana, sulta kävi niin näppärästi. Saispa viel katsoa silmiisi. Quien eres...Kauniita unia. <3
Minä rakastan sinua. Niin se on. En tiedä pitäisikö minun olla siitä pahoillani, mutta en oikein ole.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Parempi pitää lounasbreikki, ku tuut ihanasti ajatuksiini "Balin mies". Mitä olisikaan tavata sut jälleen...Since 21. Ois pitäny selvittää lisää heti tuolloin ja yritinhän mä...🤗
Ikävä. Paljon. Joka päivä. Niin rakas sinä olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ei mee pois. Enkä haluaiskaan. Tunnuit pian sen jälkeen, ku sut näki keltaisen rapun ovel, talon jota ei enää oo. Iloinen, chilli sä ja voin vaan hämmentyneenä katsoa. Kumpikaan ei sanonut nimeänsä, silloin ajattelin, et ehtii. Jo tuon kohtaamisen jälkeen jotain tapahtui, mut lisää oli tulos oikein rytinällä. Kevään 21 jälkeen ajatuksis sä ja yllättäen täl viikol taas voimakkaammin. En oo toipunu siitä, mitä aamupäivä toi, roihun. Te quiero, guapo...🌻
Ikävä. Olet ollut tänään paljon ajatuksissani. Harmillista, että keskustelua ei oikein synny asioista, jotka minulle olisivat tärkeitä. Sanon, mitä jostain asiasta ajattelen ja se jää siihen.
Hyvää yötä, tärkeä<3