Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Suloisia suukkoja uniisi rakkaani. Tänäänkin kaipasin sinua viereeni. Pilvien välistä pilkahtelevan auringon säteisiin metsäiselle rannalle. Vieraslajin kitkeminen vaihtui muihin puuhiin kyyn vilahtaessa alkumetreillä edestä. Eilinen fatiikki oli onneksi poissa yön jälkeen. Iltauinnin jälkeen olisin voinut käpertyä kainaloosi lämmittelemään. Kauniita unia. Nuku hyvin. Kainaloosi yöksi käperryn. 💚🤗
Ikävä. Niin kovasti kaipaan sinua lähelleni, elämääni. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ajatukset susta on niin läsnä, niin huulilla, et piti muutamia kertoja nielaista. Se etten nää sua, oon yrittänyt ymmärtää välimatkaa, mut sä oisit hän, kehen haluaisin tutustua. Oon muistellut kasvojasi ja olemustasi hetkinä, kulmahuoneistossa sun kans. Aikaa se on vahvasti ja tietäisitpä mikä ripaus oli taikaa meges, ku näytin sulle räksynpesiä. Tänään laitoin kuvan faceen, jos menisit katsoo mm. joutsenista. Niitä kuvates ajattelin sua...🤗
Peikonkulta kirjoitti:
Suloisia suukkoja uniisi rakkaani. Tänäänkin kaipasin sinua viereeni. Pilvien välistä pilkahtelevan auringon säteisiin metsäiselle rannalle. Vieraslajin kitkeminen vaihtui muihin puuhiin kyyn vilahtaessa alkumetreillä edestä. Eilinen fatiikki oli onneksi poissa yön jälkeen. Iltauinnin jälkeen olisin voinut käpertyä kainaloosi lämmittelemään. Kauniita unia. Nuku hyvin. Kainaloosi yöksi käperryn. 💚🤗
Toikohan alapeukun tuo vieraslajin kitkeminen? Ja vielä lupiineja. Jättipalsamit poljin maahan. Päivän lehtiä lukiessa oppi taas uutta. Hirmu tarkkahan tässä saa olla mitä ihan normaaleja mielestään puhuu, kun niille on keksitty aivan eri merkitys.
Eikä se kyykään lähtenyt karkuun, vaikka kuinka leikkasin nurmikon ja puskat. Siinä se odotteli heti aamuhetkessä oven edessä.
Seisoin rannalla viileässä tuulessa ja kaipasin sinua viereeni lämmittämään. Ensimmäiset metsämansikat punoittivat jo. Unisuukkosia helliä sinulle vain rakkaani. Viereesi unille painaudun. Jos tunnet lämmön poskellasi se olen minä vain. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Sut tapasin ovella, mis oli ympäril keltaista, seisoit iloisena mustan kaiteen luona, kerroit mis oot työs. Ja juteltiin matkoista, jotka ei toteutunu, sul oli auto rikki. Sanoin, et kyl me päästään viel...Oot saanu mut juhannuksena kerää kukkia tyynyn alle, oon nostanu lipun sua ajatellen. Niin varmaan huomennakin... Mut oisko enempi taikaa kuvatuis joutsenis, jotka huomen poistuu n. 11.21. Te quiero. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Tietyt jutut harmittaa. En viitsi sen enempiä anella tapaamisia, olen toiveeni tehnyt selväksi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Annatko hänen viedä parhaat vuotesi odottamalla turhaan? Ei kannata antaa passiivisena omaa tulevaisuuttaan ja elämäänsä toisen ihmisen valtaan.
Kun kukaan muu ei ole enää tuntunut miltään niin yksin on joutunut olla. Mielellään olisi parhaat vuotensa nauttinut edes niistä hetkistä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Tietyt jutut harmittaa. En viitsi sen enempiä anella tapaamisia, olen toiveeni tehnyt selväksi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Annatko hänen viedä parhaat vuotesi odottamalla turhaan? Ei kannata antaa passiivisena omaa tulevaisuuttaan ja elämäänsä toisen ihmisen valtaan.
Kun kukaan muu ei ole enää tuntunut miltään niin yksin on joutunut olla. Mielellään olisi parhaat vuotensa nauttinut edes niistä hetkistä hänen kanssaan.
Ilmoittaisitko, että vastaat sivusta silloin kun niin teet. Vastaus ei ollut minun kirjoittamani. Ap
Hyvää juhannusta rakkaani. Iloa ja aurinkoa päivääsi. Olisitpa kanssani uusia perunoita pesemässä.💚🤗
Sun kasvosi tänään edessäni, ajatuksissani. Muistan ku katsoit rannekelloa eteisessä ja tulit viel olkkariin. Seistiin lähekkäin ikkunan edes ja tunsin sut vahvasti. Kanssasi tuli luottavainen olo, mut myös enemmän. Ja siitä ois halui puhua...Sun ei ois tarvinnu jutella, mut avasit keskustelun matkasta. Ja vedit puoleesi, vedät yhä samal voimalla. En tiedä muuta kuin mul on kova ikävä sua...🤗 Ajatuksia Salavan lähellä, hetkistä kanssasi. Kulmahuoneistos kahtena kauniina päivänä
Ikävä. Ajatukseni ovat sinun kanssasi. Oltaisiinpa ensi juhannuksena jo yhdessä. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Juhannusyön viileä tuuli. Kuinka monien lintujen laulu soi illassa. Olit ajatuksissani. Niihin ajatuksiin nukahdan. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Sinua rakas kaipaan älyttömästi. Nähtäisiinpä jo pian. Suukko juhannusyöksi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ajatuksis ihana, kell' maski, hanskat ja jesari meges, ensikohtaamisel. Hymyilyttää, ku sai katsoa silmiisi eteises kerran ihan lähellä ja sekin kerta kulmakeittiös, ku nostit katseesi uunin edes, fiksattuasi saranan...Laskiessani lippua, näin neliapilan ja 2 tikkaa. Tää oli 4. juhannus, ku sua ajattelin. Mun tunteet sua kohtaan on yhä voimakkaat. Kauniit unia.🤗
Unisuukkosia rakkaalleni. Olisitpa ollut tänään kanssani. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Matkalla tanssimaan ajattelin sua ja hetkeä kulmahuoneistos kanssasi. Linnunlaulu vei mut aikaan, ku näytin olkkarin ikkunasta vastapäisen talon vieres koivus olevaa räksynpesää. Seisoit mun takana ja teki mieli ottaa askel ja nojata suhun. Rakastuin. Ja aloin puhua rapun lampun pääl olevasta mustarastaan pesästä. Kaunis päivä 5.5.21 ja jätti jälkiä muhun susta. On ikävä sua...🤗
Ihan omaa syytäni minusta on tullut räksäpariskunnan vihollinen nro 1. Mitäs kävin munien ja vastasyntyneiden poikasten aikaan katsomassa matalalla pihapuussa olevaa pesää. Jos ulos menen niin alkaa tehdä syöksyjä kohti ja eilen sain 💩💩iskun suoraan päähän. Kaikki muut saa kulkea rauhassa läheltä pesää tai yleensäkin pihalla, mutta minä en. Tulee hyvinkin kauas häätämään minua. Millonhan ne poikaset lähtee pesästä?
Olet ollut ajatuksissani tänä kauniina päivänä. Uniisi hellät yösuukkoset. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Kaipaan todella. Ikävöin. Olen miettinyt sinua paljon. Pääsisinpä syliisi. Hellä silitys hyviin uniin. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
On totta, et oon yrittänyt hänet nähdessäni mennä muutamia kertoja juttelee, mut on hävinnyt näkyvistä...Saisinpa kertoa irl ja hymyilyttää nyt, ku toisen kerran juteltiin ja hän lähti, niin menin ovelle perään, sanoin muuta kuin aioin. Hän olis varmaan mennyt kovempaa portaita alas, kun olisin sanonut mitä aioin, et just rakastuin ja nähdäänkö. Tuosta jäi muistoksi paljon, myös katseensa lähties kevääl kerran, tällai keskiviikkona. Ja nopsaa teki myös työt ja mukava jutellessa.