Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1341/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummalle taas terkkuja!

K-kaupan lihatiskin Mirkulle myös!

Ja Pipsalle!

Peikonkulta
1342/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävissäni kainaloosi turvaan möngin ja siihen aamuun asti jään. Suukkoja ja halitus yöhösi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2522 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan unia, joita näin susta, "nopsajalka". Ensimmäisissä lennettiin yhdessä ja tein pari runoa. Ne oli ihania myös, ku kävit tässäkin kodissa ja juteltiin. Muistan viel, ku katsoit silmiin ja hymyiltiin. Antoi toivoa...Ja kerran myös suudeltiin ja siihen heräsin. Mut näky on kyl ehkä erikoisin, minkä sain nähdä. Olisipa viel joskus totta eikä niin, et on jo tapahtunut jossain aiemmassa. Sitäkin oon alkanut ajatella...Kertoisin irl, jos tutustutaan enempi (ja olisi sopivaa). Itse oon sinkku. Kauniita unia ja hyvää yötä. Oot ihana. 🤗

Peikonkulta
1344/2522 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 13km:n lenkillä kauniissa luonnossa. Kiertelin metsissä siihen asti kunnes bongasin mudan seassa kämmeneni kokoisen jalan jäljen. En viitsinyt sen enempiä hangoitella mahdollisen karhun kohtaamista, joten suuntasin peltojen kautta kotiin. Sieltä se tietysti puskasta tarkkaili hyvän kevätpaistin karkaamista. 😯 Mustikoissa oli jo pienet kukkien alut paikoin. Olisitpa ollut mukanani. Nuo metsän eläimetkään ei olisi sitten niin paljoa pelottaneet. Iloa ja aurinkoa päivääsi rakkaani. 💚🤗

Vierailija
1345/2522 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti-ikävä. Huolikin vähän. Haluaisitpa, että olisin sun. Haluaisitkohan nähdä loppuviikosta? Rakas olet. 

Vierailija
1346/2522 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti-ikävä. Huolikin vähän. Haluaisitpa, että olisin sun. Haluaisitkohan nähdä loppuviikosta? Rakas olet.

Ja tietysti... 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1347/2522 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱 Unihalit, suukot. Kainaloon turvaan kaivaudun. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1348/2522 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai, ku sut ihana kohtasin ovella ja ihastuin ensikohtaamisella. Sain katsoa silmiisi syvälle ja tuntui älyttömän hyvälle. Viininpunaisen kulmahyllyn vieressä oli 3 pientä taulua, puisissa kehyksissä ja niissä vanhaa aikaa, kun kävit keittiössä auttamas. Kiinnostuin susta ja vedät yhä puoleesi... Toisella kertaa tulit auttamaan ja käymään myös olohuonees, jossa mm. vanha senkki ja ikkunan edessä, jonka takana pihlaja, sain olla hyvin lähellä sua ja tuolloin rakastua. <3 Nuku hyvin ihana fiksaajamies ajatuksieni.

Peikonkulta
1349/2522 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 11km:n lenkillä kauniissa luonnossa. Sopivan viileää, aurinkoista ja kaikkea ihmeteltävää. Kiertelin metsissä ja kiipesin korkealle. Kaipasin sinua viereeni. Lähelle. Juttelemaan, katselemaan, olemaan hiljaa, hellästi suutelemaan, kainaloon. Hetkeen missä molemmat tahtoisi olla. Iloa ja aurinkoa päivääsi rakkaani. 💚🤗

Vierailija
1350/2522 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tänään on ollut kurja olo ja mieli. Itkettää ja tunnen epäonnistuvani kaikessa, eikä tälle kaikelle ole kai edes erityistä syytä. Syliä kaipaan.Ehkä huomenna on parempi päivä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1351/2522 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa ollut ilta-auringossa kanssani kävelyllä. Nyt katsomassa yön saapumista. Kohta viereesi unille painautuen. Kauniita unia rakkaani. Unihalitus ja suukkoja uniisi. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1352/2522 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Peikonkulta
1353/2522 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 9km:n lenkillä kauniissa luonnossa. Seisoin hiljaa ahon laidalla ja kuuntelin ääniä. Aurinko paistoi, eikä kylmä tuuli osunut juuri siihen.  En osannut päättää suuntaa. Löysin keltavuokkoja ja voikukat kukki pientareella. Olisitpa ollut mukanani rakkaani. Aurinkoa ja iloa päivääsi. Vietä kiva helatorstai. Itse taidan kuokkia huomisen pihamaata. 💚🤗

Vierailija
1354/2522 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Vahvasti vaikuttaa siltä, että kahdenkeskinen seura ei sinua kiinnosta. Olen niin väsynyt sitä tyrkyttämään. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1355/2522 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä kohtaasi, hymyillen ajattelen sua. Nyt on käsillä vahvana hetki, kun seistiin lähekkäin mustavalkoisen julisteen edessä ja kerroit mulle asumisesta. Yritin kuunnella, (muistan kyllä mitä sanoit) mutta ajatukseni olivat muualla. Ne vaelsivat silmissäsi ja korvan seutuvilla, bongasin pari vaaleaa hiusta päälaeltasi. Teki mieli koskettaa. Sitä kaikkea herätit "nopsajalka" ja enemmän, ensikohtaamisel 22.3.21. Pidän äänestäsi ja nyansseista. Oli niin kotoisaa niis hetkis...🤗

Peikonkulta
1356/2522 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssina hehkuva ilta-aurinko. Ikävissäni mietin sinua tuonakin hetkenä ja surin. Miten kumpikin katsotaan aina samaa. Koetaan onnen tunteita. Muttei koskaan yhdessä. Onnen tunteet, ikävä ja suru. Samoissa hetkissä. 

Tänäkin iltana kaivaudun yksin peiton alle. Ajatuksissani möngin viereesi. Unihaleja ja suukkoja. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1357/2522 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut kokea lähelläsi uniikin tunteen, ilman kosketusta. Kaunis hetki, ku seistiin lähekkäin ison viherkasvin ja kuntopyörän lähellä huoneessa, mis oli banskulaatikoita. On kuin tuo päivä olisi ollut eilen. Oli myös toukokuinen keskiviikko ja linnut pesi lähellä. Kauniita unia guapo, suhun rakastunut, v.21.

Peikonkulta
1358/2522 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkoset ja yöhalitus. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1359/2522 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Vahvasti vaikuttaa siltä, että kahdenkeskinen seura ei sinua kiinnosta. Olen niin väsynyt sitä tyrkyttämään. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Älä siis tyrkytä.

Vierailija
1360/2522 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tosi yksinäinen olo. On niin monta asiaa, joista ei voi jutella oikein kenellekään. Minä rakastan sinua, mutta en oikein tunne samaa toiseen suuntaan. Yöllä rytmihäiriöt vaivasivat. Kaikki on vain liikaa. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.