Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ihania nämä ihastumisen tunteet näin vanhemmalla iällä.😀
Murunen. Pehmeä hali iltaasi ja yöhösi. Tule lähemmäksi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ajatusten siivin aivan hiljaa hiivin ja tiukasti kainaloon painaudun. Kauniita unia. Nuku hyvin rakas. 💚🤗
Kaipaan. Kaikki tuntuu olevan niin umpikujassa. Asiat kiertyvät toisiinsa ja riippuvat toisistaan, kiertävät kehää, enkä tiedä miten pääsen ulos. Elämässäsi minun paikkani on näköjään tässä missä nyt olen, isompaa tai läheisempää et ole halunnut minulle osoittaa, vaikka asiaa olen sinulle pohtinut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisuukkonen hyville unille. Viereesi unille painaudun. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Ois hellyyttä niin kohtaasi, ken kerran puhuit matkoista kanssani ja olit tulos eteisestä viel katsoo tv-tasoa ennen lähtöäsi. Muistan, ku katsoit rannekelloa...Tänään lähdin katsoo taas joutsenia, ku niin kaipaan sua ja sitä, et voisin jutella kanssasi, katsoa silmiisi kuten päivänä, ku kerroin linnunpesistä 5.5.21. Tää on ollut pitkä tie, näkisinpä sut viel! Hali. <3
Kaipaan sinua, mutta eipä sinua missään ole. Olen loputtoman väsynyt ihan kaikkeen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Suukkoja uniisi rakkaani. Silittelen sinua peiton alla. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Raikas iltakävely takana, ajatellen sua ihana fiksaaja ja lempeää katsettasi, jonka nähdä sain läpitalon kulmahuoneistossa, mis oli tammilaminaattilattia. Tuolloin herätit lisää voimakkaita tunteita, rakastuin...On kaipuu luoksesi, nähdä ja jutella. Vieläkin ajattelen yhtä ihanaa juttua, minkä haluaisin näyttää ja kertoa. Ajatus heräsi päivänä, ku tapasin sut ekan kerran, juteltiin siis 22.3.21. Sydän.
Kylmää vettä niskaan, jälleen kun taas lähes kuvittelin liikoja. Siinä sinä olet taitava. Sanoillasi sivaltamaan. Ilmaisemaan, että en kai kuvittele kuuluvani elämääsi. En. En kuvittele. Enää. Taaskaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Kylmää vettä niskaan, jälleen kun taas lähes kuvittelin liikoja. Siinä sinä olet taitava. Sanoillasi sivaltamaan. Ilmaisemaan, että en kai kuvittele kuuluvani elämääsi. En. En kuvittele. Enää. Taaskaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Entä jos tulkitset häntä eri tavalla kuin hän tarkoittaa tai hän tulkitsee sua eri tavalla kuin tarkoitat? Sivusta vaan mietin.
Lempeissä lämpimissä ajatuksissani olet rakas. Unisuukkosia ja haleja yöhösi. Möngin viereesi ja rauhaisaa unta näen. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Tähdet oli kohdillaan, ku sut ihana tapasin. Olin usein funtsinut, et jotain puuttui. Päätin, et muutan ja vaihdan suuntaa. Sit tulit sä ja soitit ovikelloa ja kaikki oli siinä hetkessä. Ainoa johtolanka oli sun duuni, vaik en voinu sanoa mitään tuolloin. Miks tää meni näin, et nähdään ja jään kaipaa...Rakastuin. A9, 11.
Katseeni hakee sua mis kuljen, näkemättä toistaiseksi. Tiedän, et nähdään viel. Tunsin tuttuutta ja herätit niin voimakkaita tunteita, et tää jatkuu. Onneksi tapasin sut! Sydän.
Iloinen, ihana, aito sinä! Kerroit jotain autostasi ja Balin matkast, mille et tuolloin lähtenyt. Mun piti mennä Malagaan, mut pääsin sinne onneks viime vuonna. Olin toiveikas, asiat järjestyy ja sanoin sulle, et kyl viel päästään. Usein ajattelen sua, tulit uniini tuon kevään jälkeen vähitellen kesän aikana. Etsin sua irl. Kaipaan seuraasi ja tiedän, et vois olla hyviä hetkiä yhdessä...Tulossa jo 3. aprillipäiväkin, ku ois ollut kiva pitää yhteyttä. Muistan, kun tein pienen hauskan pilan ennen 22.3.21, ku juteltiin ekan kerran. Olisi pitänyt kertoa tuolloin, mut ihastuin suhun välittömästi ja ne tunteet vei mua. On jotain, mitä kuljetan koko ajan meges ja se olisi sulle. Hymyilen rakkaudesta suhun mies.
Rakas, tule alle villapeiton. Silittelen, suukottelen, aamuun asti, alla sydänten. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Ikävä. Olisitpa. Olen käyttänyt kaikki sanat. Niitä ei enää löydy. Kainalo kelpaisi, mutta sitä en nähtävästi koskaan saa. Toivottavasti sinulla on hyvin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tunsin sut niin lähellä jotenkin ja katseesi uunin edessä, kulmakeittiössä, "tuli eteeni". Tulee usein hyvä olo ja hymyilyttää, välil on haikeaa. Halusin käydä tänään lähel tuota paikkaa missä tapasin sut ja otin kotiin tullessani esiin 3 pientä taulua, jotka tuolloin oli keittiös ja sun tiskikaapist ottaman kukan aluslautasen ja laitoin siihen iloksi kukan. Mul tuli niin ikävä sua ihana, välitön mies. <3
Ihmeellinen sattumus illal kotimatkal, ku sua ihana "nopsajalka" fiksaaja ajattelin. Kyynel tuli silmäkulmaan, hetki niin tunnepitoinen ja vahvisti sitä, et näen sut vielä...Sua en nää, mut oon saanu nyt faceen kaveriehdotuksia ja sulla ja heillä on yhdistävä tekijä. Olisinpa voinu puhua sulle enempi jo 5.5.21 <3, etsin!
Rannalla tänään, ajattelin sua ja näin kaks joutsenta...Muistelin aikaa, ku tavattiin ja juteltiin ekan kerran. Sul oli maski, hanskat ja jesarikin meges. Iloisesti hymyillen elehdit keltaisen rapun ovella, jonka eteises oli eriväriset nupit kaappien ovis ja juliste, jonka vieres juteltiin ja katsoin sua silmiin. Kävit keittiös ja kylppäris tuolloin mies. Oli nopsaa aikaa, ihastuin välittömästi ja jäin kaipaa. <3