Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1021/2522 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Väsyttää hirmuisesti. Eikä vähiten kaipaaminen.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1022/2522 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuut,  ET, rakastan sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2522 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita kuin tärkeälle, Balin miehelle tai kesäheinälle kirjoittava?

Minä, tosin oli  pitkään muualla. Nyt palstan päivityksen jälkeen tulin käymään vaihteeksi.

Mies.

Vierailija
1024/2522 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin ja kaipaan. Niin kovasti haluaisin rutistua vasten sinua. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1025/2522 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin suhun vaan lisää äsken. Voisinpa kertoa. Tänään sen voiman snaijasin, minkä ikkunan edessä tunsin, ku seistiin ja pyysin katsomaan ulos, taloa lähellä olevaa koivua, paikassa mis säkin näit "puupää" rusakon... Mulla on hyvä olla. Hymysi ja katseesi, eleesi ja kaikki tuli aamusta vähitellen ihanina annospaloina. Kokonaisuus viehättää ja hei, janoan lisää. Ei tätä voi pysäyttää, mies. <3

Vierailija
1026/2522 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin suhun vaan lisää äsken. Voisinpa kertoa. Tänään sen voiman snaijasin, minkä ikkunan edessä tunsin, ku seistiin ja pyysin katsomaan ulos, taloa lähellä olevaa koivua, paikassa mis säkin näit "puupää" rusakon... Mulla on hyvä olla. Hymysi ja katseesi, eleesi ja kaikki tuli aamusta vähitellen ihanina annospaloina. Kokonaisuus viehättää ja hei, janoan lisää. Ei tätä voi pysäyttää, mies. <3

Lisää äsken? Näitkö hänet?

Vierailija
1027/2522 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää äsken? Näitkö hänet?

Aiemmin tänään kävellessäni tuol samaises paikassa, funtsin aikaa, kuinka nopsaa tää meneekään. Tuntuu, että juurihan ylipäätään kohdattiin ja juteltiin. Siitäkin tulee ens kuus 3 vuotta. Toivon saavani tilaisuuden jutella... Ja en nähnyt irl. Kasvonsa tulee vaan eteeni toisinaan vahvasti kuten kaikki muu, äänikin. Viikko on ollut ihmeellinen, häneen liittyen.

Vierailija
1028/2522 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet minun rakas. Niin toivon, että saisin nukkua sylissäsi. Suukkoja ja silityksiä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1029/2522 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tuskin se edes sinua tavoittaa. Välillä mietin miksi kirjoittaa tunnisteellisesti ja ottaa toistuvasti niskaansa se ulkopuolisten heittämä kura. Ethän sinäkään niin enää tee.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1030/2522 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
1031/2522 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Saisinpa jakaa kanssasi näitä hetkiä, hyviä ja huonoja. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1032/2522 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Tuskin se edes sinua tavoittaa. Välillä mietin miksi kirjoittaa tunnisteellisesti ja ottaa toistuvasti niskaansa se ulkopuolisten heittämä kura. Ethän sinäkään niin enää tee.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Jotainhan sä tästä saat, muuten et jatkaisi. Luepa konseptista maladptive daydreaming.

Vierailija
1033/2522 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kaipaan ja ikävöin. Harmillista, ettei nykyinen irl viestintä mahdollista oikein aitoa jutustelua ja aitoa ajatusten vaihtoa. Enkä oiken tiedä voinko soitella vain kuulumisia, vaikkei oikeastaan ole asiaakaan. Sellainen luontevuus jollain tavalla puuttuu kun en tiedä oikein missä rajasi kulkevat ja mitä oikeastaan toivot ja haluat. Minä haluasin rehellistä avoimuutta ja mutkattomuutta. Haluaisin myös syliin. Toki vaikka millaisessa mielessä, mutta vaikka vain viattomassakin. Kaipaan sinua. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1034/2522 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois haluja katsoo sua, "nopsajalka" silmiin ja kertoa kaunis asia. Jotain mitä en oo ennen kokenut. Haluaisin sun kanssa. Luottamus, jonka herätit mussa tavattaessa, korjasi mua ja sä oot kaikinpuolin ihana, fiksaaja. Hki. <3

Vierailija
1035/2522 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö, ku lamppu sammuu, ajattelen sua. Hyvää yötä sulle, kenen kanssa juttelin mustavalkoisen julisteen edessä eteisessä kerran kauniina päivänä lounastauollani.

Vierailija
1036/2522 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin kaipaan ja ikävöin. Harmillista, ettei nykyinen irl viestintä mahdollista oikein aitoa jutustelua ja aitoa ajatusten vaihtoa. Enkä oiken tiedä voinko soitella vain kuulumisia, vaikkei oikeastaan ole asiaakaan. Sellainen luontevuus jollain tavalla puuttuu kun en tiedä oikein missä rajasi kulkevat ja mitä oikeastaan toivot ja haluat. Minä haluasin rehellistä avoimuutta ja mutkattomuutta. Haluaisin myös syliin. Toki vaikka millaisessa mielessä, mutta vaikka vain viattomassakin. Kaipaan sinua. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Jos ei kysy suoraan niistä rajoista niin ei voi tietääkään. Kysy siis suoraan niin saat suoran vastauksen.

Vierailija
1037/2522 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Jos ei kysy suoraan niistä rajoista niin ei voi tietääkään. Kysy siis suoraan niin saat suoran vastauksen.

En saa. 

Vierailija
1038/2522 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Köllötellä koko ilta kyljekkäin, ilman, että pitäisi mitään. Olla vain ja levätä. Ilman kiireen tunnetta tai painetta mistään, mihinkään. Olet rakas.

Hybää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1039/2522 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua edelleen, vaikka petinkin sinua useamman naisen kanssa viimeiset 4 vuotta. Toivon että ymmärrät ja tulet takaisin pian. Pesukone on hajalla ja tiedän että sinä osaat korjata sen, sekä pestä pyykkiäni. 

Teet tietenkin itse omat ratkaisusi ja vaikka et tulisi takaisin toivon pelkkää hyvää loppuelämällesi! Joku muu onnekas saa hyvän kodinhoitajan itselleen <3 :) 

-M31

Vierailija
1040/2522 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Köllötellä koko ilta kyljekkäin, ilman, että pitäisi mitään. Olla vain ja levätä. Ilman kiireen tunnetta tai painetta mistään, mihinkään. Olet rakas.

Hybää yötä, tärkeä<3

Ajattele, että tänäkin iltana mies köllöttelee vaimonsa vieressä ja tuskin muistaa olemassaoloasi.

Ketju on lukittu.