Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
981/2522 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilta kävellä ja ajatella sua...Eteeni tuli hetki, ku funtsin nimeäsi ja miten löydän sut. Katsoin ikkunasta, etsien toukokuulle toivoa ja siellä sä olit, lähellä "puupää" rusakkoa. Otin puhelimen mukaan ja lähdin ulos. Olit tuona aikana ehtinyt mennä, "nopsajalka". Olisin halunnut tulla juttelee ja kysyy voinko ottaa kuvan susta. Oli lounasaika. Kävelin vielä hetken...Ja täällä sua kaipailen. Mul on paljon kokematta ja haluaisin niitä sun kans. Muistan myös sun äänesi, mitä kerroit. <3

Vierailija
982/2522 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, tärkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2522 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janiahan tässä on kova ikävä <3

-J

Vierailija
984/2522 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä elämäni rakkaus.

Vierailija
985/2522 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi pitää viittä norsua käsissä, kuin yhtä kettua.

Vierailija
986/2522 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä. 

Unohdit sydämen.

Vierailija
987/2522 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä se sydän <3

xo

Vierailija
988/2522 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Ralph Fiennes missä lienet

Missä tämän sinun Ralphisi asuu? 

Vierailija
989/2522 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä se sydän <3

xo

Päätit laittaa puolestani? 

Vierailija
990/2522 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minulle rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
991/2522 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, pidä huoli itsestäsi.

Vierailija
992/2522 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun aina rakastaa sua. Mä toivon, et sä saat tietää sen jollain tavalla vielä. Sitä kohti on pyrkimys, teen kaikkeni. Ilmassa on edelleen roihua, jonka herätit kevääl 21. <3 Hyvää yötä jään ajattelee sua.

Vierailija
993/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarkoituksella edelleen. Kaipaan.

Vierailija
994/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
995/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti olen todella surullinen, että valitsit näin. Tietenkin olisin toivonut sinun valitsevan toisin. Noinkin valitessasi olisit voinut kohdella minua huomattavan paljon arvostavammin. Luulin vilpittömästi, että olin merkityksellinen. Väärin luultu.

Hyvää yötä, tärkeä. 

Sun aivot on dopamiinin läpihuuhtelemat ihan jatkuvasti. Odotat palkintoa, saat jonkun murusen, odotat seuraavaan palkintoa, saat murusen. Dopamiini tuhoaa yhteyksiä synapsien välillä. Hanki apua päästäksesi irti tästä koukusta ennen kuin olet pelkkä kuolaava tylsimys.

Miehet eivät halua helppoja naisia, koska uskovat, että helpoissa naisissa on jotain vikaa. Olet ansiotta nostanut tämän miehen palvonnan kohteeksi, eikä hän voi kiinnostua sinusta. Et ole kiinnostava.

Vierailija
996/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä se sydän <3

xo

Tämä on kolmas kerta tässä parin vuoden sisällä, kun tärkeälle kirjoittava on saanut sen verran siipensä, että lopettaa sydänten laittamisen viesteihinsä. Odota pari viikkoa, niin on taas täydessä psykoosissa.

Vierailija
997/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä se sydän <3

xo

Tämä on kolmas kerta tässä parin vuoden sisällä, kun tärkeälle kirjoittava on saanut sen verran siipensä, että lopettaa sydänten laittamisen viesteihinsä. Odota pari viikkoa, niin on taas täydessä psykoosissa.

Kyllä sitä vikaa on myös siinä miehessä, kun ei voi suoraan sanoa ettei kiinnosta. Vaan roikottaa toista löysässä hirressä aina välillä antaen siimaa.

sivu

Vierailija
998/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti olen todella surullinen, että valitsit näin. Tietenkin olisin toivonut sinun valitsevan toisin. Noinkin valitessasi olisit voinut kohdella minua huomattavan paljon arvostavammin. Luulin vilpittömästi, että olin merkityksellinen. Väärin luultu.

Hyvää yötä, tärkeä. 

Sun aivot on dopamiinin läpihuuhtelemat ihan jatkuvasti. Odotat palkintoa, saat jonkun murusen, odotat seuraavaan palkintoa, saat murusen. Dopamiini tuhoaa yhteyksiä synapsien välillä. Hanki apua päästäksesi irti tästä koukusta ennen kuin olet pelkkä kuolaava tylsimys.

Miehet eivät halua helppoja naisia, koska uskovat, että helpoissa naisissa on jotain vikaa. Olet ansiotta nostanut tämän miehen palvonnan kohteeksi, eikä hän voi kiinnostua sinusta. Et ole kiinnostava.

Muuten voit vapaasti jatkaa analyysejasi ja spekulaatioitasi, mutta sen verran on pakko todeta, että mo eksi muuksi hän voi linut miettiä, mutta helpoksi hän tuskin minua ajattelee 😂 Mutta jatka toki. 

Vierailija
999/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕🌾

Vierailija
1000/2522 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se tonnin💶

Ketju on lukittu.