Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Olet rakas. En ehtinyt kosia kun oli niin kiireinen päivä. Säästyit siis kangaskaupoilta.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuut, ET, rakastan sua.
A?
Ikävä. Tänäänkin toivoisin olevani kainalossasi. Suukko.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin kaipaan ja ikävöin. Harmillista, ettei nykyinen irl viestintä mahdollista oikein aitoa jutustelua ja aitoa ajatusten vaihtoa. Enkä oiken tiedä voinko soitella vain kuulumisia, vaikkei oikeastaan ole asiaakaan. Sellainen luontevuus jollain tavalla puuttuu kun en tiedä oikein missä rajasi kulkevat ja mitä oikeastaan toivot ja haluat. Minä haluasin rehellistä avoimuutta ja mutkattomuutta. Haluaisin myös syliin. Toki vaikka millaisessa mielessä, mutta vaikka vain viattomassakin. Kaipaan sinua. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos ei kysy suoraan niistä rajoista niin ei voi tietääkään. Kysy siis suoraan niin saat suoran vastauksen.
Ei se halua suoraa vastausta. Schrödingerin suhteessa kaikki on vielä mahdollista. Jos kysyy suoraan, fantasia hajoaa tuhanneksi sirpaleeksi siltä siunaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin kaipaan ja ikävöin. Harmillista, ettei nykyinen irl viestintä mahdollista oikein aitoa jutustelua ja aitoa ajatusten vaihtoa. Enkä oiken tiedä voinko soitella vain kuulumisia, vaikkei oikeastaan ole asiaakaan. Sellainen luontevuus jollain tavalla puuttuu kun en tiedä oikein missä rajasi kulkevat ja mitä oikeastaan toivot ja haluat. Minä haluasin rehellistä avoimuutta ja mutkattomuutta. Haluaisin myös syliin. Toki vaikka millaisessa mielessä, mutta vaikka vain viattomassakin. Kaipaan sinua. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos ei kysy suoraan niistä rajoista niin ei voi tietääkään. Kysy siis suoraan niin saat suoran vastauksen.
Ei se halua suoraa vastausta. Schrödingerin suhteessa kaikki on vielä mahdollista. Jos kysyy suoraan, fantasia hajoaa tuhanneksi sirpaleeksi siltä siunaukse
Mä kysyin suoraan. Hän tykkää tuosta Schrödingeristä. 🤔eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ei se halua suoraa vastausta. Schrödingerin suhteessa kaikki on vielä mahdollista. Jos kysyy suoraan, fan
Samoin, kysyin aikanaan kyllä. Siksi tiedän etten saa kunnon vastausta. Mun kaivattu puhuu myös useinkin tuosta Schrödingerin kissa vertauksesta. Mielenkiintoista. Ap
Ikävä. Joskus tuntuu, ettei jaksa. Joskus tuntuu, että tässä ei voi kun sattua kovempaa, jos mahdollista. Usein tuntuu, ettet ole kohdannut minua tässä asiassa kovinkaan reilusti.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lempeän lämpöiset unisuukkoset rakkaalleni. Kainaloosi painaudun ja siihen tästä ikuisuuteen jään. Nuku hyvin. Kauniita unia. 💚🤗
Hämärä haaveilijoitten viestiketju....
Vierailija kirjoitti:
Hämärä haaveilijoitten viestiketju....
Tänään taas parempi kuin varsinainen, jossa viestejä poistuu ja yksi ulledulledof toimii besserwisserinä ja tuomitsijana.
I love you. Ei muuta kerrottavaa tällä kertaa.
Miten luontevaa olivat ne lyhyet hetket seurassasi. Tunnuit heti niin tutulta mies. Iloinen sä soittamas ovikelloa ja tykkäsin, ku juttelin mulle muutaki kuin työhön liittyvää. Katselin sua keittiön ovel ja eteises silmiis, olohuonees, jossa kuntopyörä, 80 cm sänky ja banskulaatikoita...Puhuttiin asumisesta, matkailusta ja kerroin linnunpesistä. Etsin sua, ku kiinnostat ja on ikävä. Rakastuin. <3
Ikävä. Rakastan sinua. Viime yönä sain itseni kuvittelemaan tunteen, kuin olisit pitånyt kättäsi ristiselälläni. Kaipaan lähellesi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisuukkosia ja helliä haleja rakkaani uniin. Lämmitän sinua aamuun asti. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Yhdessä vaiheessa ajattelin, että saispa tutustua suhun vaik ystävänä. Pidin jopa etäisyyttä tästä syystä, vaik sinkku oonkin. Olen sekaisin susta. Voimakkaat tunteet täyttää mut kuin lähes 3 vuotta sitten. Mitä voin tehdä. Haluaisin tavata ja jutella, mikäli olet parisuhteessa, niin menisikö ajatukset ohi. Ketään ei ole koskaan vaikuttanut näin ku sä. Näenkö sut vuosien päästä...Sydän.
Ikävöin tänäänkin. Väsyttää ihan älyttömästi. Suurin haaveeni on taas nukahtaa kiinni sinussa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Suukkosia lempeitä lämpöisiä. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. Yöhalitus. 💚🤗
Hän ei ole naimisissa.