Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Ikävä. Olen hämmentynyt siitä, miksi tämä ei aukea. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän häntä erittäinkin luotettavana ihmisenä. Siksi se on sattunutkin niin pahasti, että tämän meidän välisen asian käsittelyn suhteen koen, että hän ei ole ollut ihan luotettava. En osannut odottaa sitä.
Rakastan. Särkee.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kuha on kala. Särkee sitten. 😱
Tärkeää särkeä.
Ajatusten kärkeä.
Voi mun järkeä.
Kuha oot mun rakas.
🥰
Kulman takaa, nähtiin yks "puupää" rusakko ja lähellä oli koivuja, joista osa kaadettiin. Siellä mä asuin, tavattiin ja juteltiin. Autoit mua keittiössä pari kertaa ja eteisessä sain katsoa läheltä viel silmiisi, mustavalkoisen julisteen edessä. Mul oli tuolloin silmälasit ja tummempi tukka. Asuin poikani kanssa. Sua etsin irl since 21...Mahdatko asua muualla. Ihastuin suhun ensikohtaamisella, mies. 😊 Faces on kuva v. 22, mikäli jäin mieleesi. Sul oli yhteystiedot, mul ei valitettavasti. Etsin <3
Ikävä. Joku nähtävästi poistatti eiliseltä viimeisen minulle osoitetun viestin. Vastauksen siihen, että toki olen niitä asioita paljon pohtinut itsekin. Kaipaan kovasti.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipasin sua taas pikaspårassa. Haluaisin hemmotella sua ja matkustaa kanssasi. Voi ku näkisin sut, niin voisin kysyä, ainakin kuulumisia. Oon ollut sinkku jo ajalta, ku tavattiin mies 22.3.21. <3
Ikävä. Realismi on myllännyt sydäntä koko viikon. Koskaan ei ole oikea aika jutella mielestäsi, aina on joku hyvä syy. Sinun aikasi ja ajatuksesi ovat toistuvasti ihan jossain toisaalla. Pitkään olen kysynyt missä mennään ja kertonut, että tämä painaa mieltäni. En saanut mitään kunnollisia vastauksia koskaan. En vaikka erinomaisesti olet tiennyt, että vastaamattomuutesi on aiheuttanut tosi vaikeaa oloa. Sillä ei lopulta ole ollut niin paljon väliä, että se olisi vaikuttanut toimintaasi. Todella olen kaivannut. Usein todella tarvinnutkin. Ja joojoo, säästäkää neuvonne, taivastelunne ja kaikki muukin, ulkopuoliset. Ne on aika monesti kuultu, eivätkä anna mitään kenellekään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Väreet kulkee pitkin kehoani...Ku tapasin sut, oli luonnollista ajatella, et saisinpa rakastella sun kanssa...Löytäisinpä sut "Balin" mies ja kysyisin edes, et kävitkö siel, kuten haaveilit. Kävin itse sua viime vuonna kaipaamassa Malagassa...Lähtisin kanssasi, vaik frendinä.
Keltainen, sininen, vihreä ja violetti tila.💛 Niissä ekan ovel tapasin sut, soitit ovikelloa ja elehdit ihanasti. Katsoin sua hämilläni ja en tajunnut kysyä nimeäsi. Ku näytit, et mis oot työs, tuli johtolanka yrittää päästä jäljille. Rakkauden herätit, 5.5.21 jälkeen etsin sua.
Tässä tuli nyt konkreettiseksi se arvo, minkä oot mulle koko ajan antanut. Ei arvoa siis.
Luonnollisesti olen todella surullinen, että valitsit näin. Tietenkin olisin toivonut sinun valitsevan toisin. Noinkin valitessasi olisit voinut kohdella minua huomattavan paljon arvostavammin. Luulin vilpittömästi, että olin merkityksellinen. Väärin luultu.
Hyvää yötä, tärkeä.
Sulla oli maski, hanskat ja jesariikin meges, tavattaessa. Autoit mua. Tietäisitpä kuinka kaipaan sua. Olit ystävällinen ja aidosti läsnä ja en tiedä miten, mut tuntuu kuin olisin sut tuntenut joskus paljon aiemmin. Herätit roihun! Näen yhä hymysi, joka ulottui silmiisi. Muistan kuinka teki mieli nojata suhun, kun seistiin sisällä ikkunan edes lähellä Pihlajaa, (joka kaadettiin, ku muutin). Löytäisinpä sut.
Et edes viestillä muistanut ystävänpäivänä, saati kasvokkain. Valitsit jälleen toisen seuran. En aio juosta enää perässäsi. Olet nyt aika selväksi tehnyt sen, ettei minulla ole merkitystä ja kiinnostuksesi on. Muuala.
Minä pidän häntä erittäinkin luotettavana ihmisenä. Siksi se on sattunutkin niin pahasti, että tämän meidän välisen asian käsittelyn suhteen koen, että hän ei ole ollut ihan luotettava. En osannut odottaa sitä.
Rakastan. Särkee.
Hyvää yötä, tärkeä<3