Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Näin ei loputtomiin jaksa, että jatkuvasti on vailla. Se on syönyt paljon voimia. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluatko tuota, että yksipuolinen ja ei-vastavuoroinen rakkautesi kuihduttaa sinut? Montako vuotta jatkat vielä noin?
Antaa hänen kaivata. Juuri aiemminhan hän kommentoi ettei sitä päivää tule eli on hänellä realiteetit kunnossa.
Kiitos.
Asia on niin, että haluaisin vain viettää aikaa sinun kanssasi, eikä mikään oikein tunnu miltään. Sanoit ilmoittavasi jos muutat mielesi, siis en oikein voi tehdä asian hyväksi mitään, vaikka paljon sitä olen taas ajatellut. Olen huolissani ja ikävöin. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Ottaisitpa syliisi. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kasvonpiirteesi taas edessäni. Oot ihana ja haluaisin koskettaa sua. Jäi paljon sanomat viime kerralla, mut tiedät et sille on aikansa. Sydänunii mies. Abrazo...🤗
Kova ikävä. Niin paljon mieluummin viestin sinulle suoraan, vaikka ihan kaikesta voikaan suoraan kirjoittaa. Suukkoja ja silityksiä sekå syvää hyvää unta. Rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipaan sitä hetkeä, ku käännyit ja katsoit mua. Siinä oli maailma auki astua johonkin tuntemattomaan. Siinä oli niin paljon lyhyes ajas.Tunnetta. Ketään ei oo katsonut mua niin ku sä. Aika pysähtyi. Jatkettiin niin kuin ei mitään olis ollut. Ja jotain se muutti. Mua! ...Tuon hetken muistelu kuljettaa just roihun kehoni läpi viipyillen. Viel ku olis musiikkia ja tanssia vaik rannal, sun kans. Te amo...🤗💘
Ens kuus tulee 3 vuotta, ku ekan kerran näin sut läheltä ja juteltiin. Miten aika meneekin. Ja niin lähel olin ja ei nähty jo v.16 samas työpaikas, ku oli työharjoittelus toista kk:tta. Olisin halunnut Espanjaan tuolloin...Tulisiko viel lähteä joku päivä, mikäli ei vuosiin nähdä ja kuljen tätä rakkauden polkua yksin. Jään vielä ajattelemaan sua, rakkauden herättäjä.
Ikävä. Taas näykitään täällä, mutta eipä se haittaa. Tänään olen ajatellut aika levottomiakin ajatuksia. Voisin saada sinut niillä punastumaan. Kaipaan sinua lähelleni, kaipaan seuraasi. Toivottavasti nähdään pian. Olet niin rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Auringonvaloa kasvoillasi, ilosi ja lämpösi, koskettivat sisintäni ja janoaisin tietää lisää. Näkisinpä sut läheltä, kuten rakastuessani ikkunan edessä, lähellä pihlajaa. Kuljen tietä havaintoa hakien, missä sinä ja taas löydän itseni haaveilemasta...Te amo. Ja sanonkin, haaveista todeksi. Vielä. Tulee aika kaunis ja kosketan sinua. Kuten sinä kerran minua. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tärkeälle kirjoittava miehen, joka vaikuttaa lempeällä, mutta pysyvästi etäiseksi jäävältä sadistilta, joka ei koskaan puhu mitään suoraan ja joka ei koskaan täytä kaipaustasi. Ihan kuin iso-D tai Tuulen viemään Ashley. Kyllä maailman kirjallisuuskin tuntee tuon miestyypin.
Sinä ja edelliset kirjoittajat (luultavasti kuitenkin sama) teette liian pitkälle meneviä tulkintoja. Teillä ei ole riittävästi tietoa. Näette vain siivun minun puoltani asioista, hetkittäin turhatuneena tai muussa tunteessa kirjoitetun. Sen perusteella on turha ketään tuomita miksikään. Sen perusteella ette voi tietää hänestä mitään. Josko tosiaan vain keskittyisitte omaan kaipaamiseenne, otsikon mukaisesti.
Se tärkeälle<3 kirjoittava.
Eipä vaikuta minulle olevan taaskaan käyttöä elämässäsi. Kovin on hiljaista. Olen aina siellä häntäpäässä, mitä tulee ajankäyttöösi. Jätän sinut siis rahaan, saat keskittyä siihen kaikkeen kiireisempään ja arvokkaampaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Antaa ihmisten kirjoitella, en näe näissä mitään erityisen kriipiä.
Vierailija kirjoitti:
Avasin ensimmäistä kertaa tämän ketjun ja hämmennyin - täällä siis 2-3 eri henkilöä vain kirjoittelee pakkomielteisesti jollekin mielikuvitusihastukselleen? Todella creepyt fibat näistä tärkeä<3 ja te amo -kirjoittelijoista, huh huh.
Mikäli et laittanut kokonaan kiinni kerrasta, niin tääl on ainakin 10 kirjoittajaa. Toises ketjus on välil meno sellainen, et tänne voi pahimpaa kaipausta kirjoittaa mieluiten. Ja toises ketjus hukkuu sekaan, niin voi ehkä näyttäytyä "pakkomielteenä", mut ei ole sitä. Hän ketä ajattelen, on lihaa ja verta. Ihana ihminen, joka muuttui matkalla vähitellen. Rakastuin. Kolahti niin ei ettei ikinä aiemmin. Otin yhteyttä. Kaipaan, mut ei enää nähdä ja tänne voi lakata pian kirjoittamast kokonaan Jäi paljon sanomat, nauramat, tekemät...On tärkeää, et hän voi hyvin. -te amo- skriivaaja. Hän, joka sai voimaa Feeniksistä. 😊
Haluat, että luotan. Oletko mielestäsi ollut luottamuksen arvoinen tässä asiassa?
<3
Antaa hänen kaivata. Juuri aiemminhan hän kommentoi ettei sitä päivää tule eli on hänellä realiteetit kunnossa.