Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
841/2522 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. On niin vaikea ymmärtää mitä oikein haluat minusta. Ja mitä et halua. Pahinta on se, että et vastaa suoraan. Se tubtuu epäreilulta. Edellisenkin vastauksesi voi tulkita niin, että vain ystävyys kiinnostaa. Tai olla tulkitsematta.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
842/2522 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskun keskeltä lähetän uniisi rakkauden täyteisiä suudelmia ja painaudun tiukasti kainaloosi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2522 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana ajatella sua, nopsajalka 🤗 Lempeä katseesi 5.5.21 uunin edes, ku tulin katsoo keittiön ovelle maski kasvoilla, miten fiksasit saranan. Sulta hoitui näppärästi, mitä itse en osannut. Oli kiva jutella myös matkoist...Ois messut ja mietin lähtisikö...Ois kiva mennä reissuun ja kertoa sulle vaik miekkavalaast. Te amo, haluaisin viel sanoa irl. Abrazo. <3

Vierailija
844/2522 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelumme jälkeen mielessä on pyörinyt yksi lause. Minä rakastan sinua. Siinä kaikki. Niin on usein kun olemme viettäneet enemmän aikaa yhdessä. Haluaisitpa sinä minut lähellesi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
845/2522 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasyössä kainaloosi lämmittämään painaudun. Unisuukkosia matkaan lähetän. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Vierailija
846/2522 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-rapun ovella iloinen sä, ihastutit olemuksel ja pian kiehdoit lisää, ku päästin sut sisään ja keittiöön menit. Mun piti mennä olkkariin, mut tulin takaisin. En edes muistanu sanoa sulle pienest pilasta, ku herätit mus tunteet ihanat. Kerron vaik, ku tavataan...Tänään etsin katseellani sua mies. Menin ohi paikan mis tavattiin ja juteltiin 22.3.21. Ihanaa aikaa ja tais olla lähempänä 11.21...Te amo 💙 🤗 

Peikonkulta
847/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilevän aamun suukot sinulle rakkaani. Vietä kiva lauantai. 💚

Vierailija
848/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel oot aatokssissain kun juliste katsoo mua ja muistan miten sarana narisi sul. Tulee aika ku narisee sänkyki, ekaa kertaa mu elämäs. Ootan sua mies "øæ  Corleon mucha patzu

Vierailija
849/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jättänyt minuun pysyvän jäljen. Sellaisen positiivisen, mutta haikean.

Vierailija
850/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetit mua, en ikinä unohda sua. Matka tää aikamoinen ja oon jo voiton puolel. Paljon on vielä edessä ennennäkemätöntä ja uutta mulle, mut varmaan tutumpaa sulle. Tietäisit mikäli oltais nähty ja enempi jutskaamaan päästy. Sydämessäni sinä, lempeäkatseinen sinisilmä. Nähdään ja hymyillään joku päivä jossain... Tiedän, et tulee vielä aika, ku saa koskettaa sua. Ja kuulla äänes ihanan, mies.

Vierailija
851/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetit mua, en ikinä unohda sua. Matka tää aikamoinen ja oon jo voiton puolel. Paljon on vielä edessä ennennäkemätöntä ja uutta mulle, mut varmaan tutumpaa sulle. Tietäisit mikäli oltais nähty ja enempi jutskaamaan päästy. Sydämessäni sinä, lempeäkatseinen sinisilmä. Nähdään ja hymyillään joku päivä jossain... Tiedän, et tulee vielä aika, ku saa koskettaa sua. Ja kuulla äänes ihanan, mies.

Miten hän opetti sua? Missä teidän aika koittaa? Espanjassa?

Vierailija
852/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmuisesti kaipaan. Tiedätkö, aina kun istutaan vierekkäin, vaikka puolen metrin etäisyydelläkin, tunnen vahvasti lämpösi kyljessäni. Useimmitrn olet minulle lämpöä. Hirveimpinä hetkinä viiltävää tuskaa. Ottaisitko minut syliin?

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
853/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän opetti sua? Missä teidän aika koittaa? Espanjassa?

Olemalla paikalla, omana itsenä. Olin kaivannut häntä ja sain onneksi tavata ja jutella...En näe missä aika koittaa, sovittu ei ole mitään. Sen tiedän, et mulla on paljon koettavaa. Hänen kans mieluiten, mut aika näyttää, onko hän vapaa. Itse oon, ollut liian kauan...Espanja, sinne tahdon viel palata. Osa sydämestäni on aina siellä. Hänen kans voisin lähteä, myös frendinä. Hyvää iltayötä.

Peikonkulta
854/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkoihin sinut nukutan ja kainalossasi ihanaa unta aamuun asti nään. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Vierailija
855/2522 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin, näe kauniita unia L😍

Vierailija
856/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot voimakkaasti ajatuksissa. Kasvosi voin nähdä edessäni kuin keväällä 21. Saisinpa koskettaa niitä nyt ja piirtää ääriviivat...🤗  Eilen taas kuntoillessa tunsin kuinka mä sua. Roihuaa. Sä mies herätit tunteet nää. Te amo

Vierailija
857/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon tosissani sun kainaloon, ja syliin.

Vierailija
858/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin, näe kauniita unia L😍

Unelmien nainen?

Vierailija
859/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kapaan läheisyyttä. Kaipaan silmiäsi ja sanojasi. Kaipaan sitä, että sinä olet siinä. Haluaisin syliisi. Haluaisin seistä tukenasi silloin kun sinulla on vaikeaa. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
860/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unien siivin viereesi hiivin. Untasi valvon ja hellästi kylkeen kiinni painaudun. Nukutaan hyvin rakkaani. Kauniita unia. 💚

Ketju on lukittu.