Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Tuiskun keskeltä lähetän uniisi rakkauden täyteisiä suudelmia ja painaudun tiukasti kainaloosi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚
On ihana ajatella sua, nopsajalka 🤗 Lempeä katseesi 5.5.21 uunin edes, ku tulin katsoo keittiön ovelle maski kasvoilla, miten fiksasit saranan. Sulta hoitui näppärästi, mitä itse en osannut. Oli kiva jutella myös matkoist...Ois messut ja mietin lähtisikö...Ois kiva mennä reissuun ja kertoa sulle vaik miekkavalaast. Te amo, haluaisin viel sanoa irl. Abrazo. <3
Keskustelumme jälkeen mielessä on pyörinyt yksi lause. Minä rakastan sinua. Siinä kaikki. Niin on usein kun olemme viettäneet enemmän aikaa yhdessä. Haluaisitpa sinä minut lähellesi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Pakkasyössä kainaloosi lämmittämään painaudun. Unisuukkosia matkaan lähetän. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
A-rapun ovella iloinen sä, ihastutit olemuksel ja pian kiehdoit lisää, ku päästin sut sisään ja keittiöön menit. Mun piti mennä olkkariin, mut tulin takaisin. En edes muistanu sanoa sulle pienest pilasta, ku herätit mus tunteet ihanat. Kerron vaik, ku tavataan...Tänään etsin katseellani sua mies. Menin ohi paikan mis tavattiin ja juteltiin 22.3.21. Ihanaa aikaa ja tais olla lähempänä 11.21...Te amo 💙 🤗
Heräilevän aamun suukot sinulle rakkaani. Vietä kiva lauantai. 💚
Viel oot aatokssissain kun juliste katsoo mua ja muistan miten sarana narisi sul. Tulee aika ku narisee sänkyki, ekaa kertaa mu elämäs. Ootan sua mies "øæ Corleon mucha patzu
Olet jättänyt minuun pysyvän jäljen. Sellaisen positiivisen, mutta haikean.
Opetit mua, en ikinä unohda sua. Matka tää aikamoinen ja oon jo voiton puolel. Paljon on vielä edessä ennennäkemätöntä ja uutta mulle, mut varmaan tutumpaa sulle. Tietäisit mikäli oltais nähty ja enempi jutskaamaan päästy. Sydämessäni sinä, lempeäkatseinen sinisilmä. Nähdään ja hymyillään joku päivä jossain... Tiedän, et tulee vielä aika, ku saa koskettaa sua. Ja kuulla äänes ihanan, mies.
Vierailija kirjoitti:
Opetit mua, en ikinä unohda sua. Matka tää aikamoinen ja oon jo voiton puolel. Paljon on vielä edessä ennennäkemätöntä ja uutta mulle, mut varmaan tutumpaa sulle. Tietäisit mikäli oltais nähty ja enempi jutskaamaan päästy. Sydämessäni sinä, lempeäkatseinen sinisilmä. Nähdään ja hymyillään joku päivä jossain... Tiedän, et tulee vielä aika, ku saa koskettaa sua. Ja kuulla äänes ihanan, mies.
Miten hän opetti sua? Missä teidän aika koittaa? Espanjassa?
Ihan hirmuisesti kaipaan. Tiedätkö, aina kun istutaan vierekkäin, vaikka puolen metrin etäisyydelläkin, tunnen vahvasti lämpösi kyljessäni. Useimmitrn olet minulle lämpöä. Hirveimpinä hetkinä viiltävää tuskaa. Ottaisitko minut syliin?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän opetti sua? Missä teidän aika koittaa? Espanjassa?
Olemalla paikalla, omana itsenä. Olin kaivannut häntä ja sain onneksi tavata ja jutella...En näe missä aika koittaa, sovittu ei ole mitään. Sen tiedän, et mulla on paljon koettavaa. Hänen kans mieluiten, mut aika näyttää, onko hän vapaa. Itse oon, ollut liian kauan...Espanja, sinne tahdon viel palata. Osa sydämestäni on aina siellä. Hänen kans voisin lähteä, myös frendinä. Hyvää iltayötä.
Unisuukkoihin sinut nukutan ja kainalossasi ihanaa unta aamuun asti nään. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Nuku hyvin, näe kauniita unia L😍
Oot voimakkaasti ajatuksissa. Kasvosi voin nähdä edessäni kuin keväällä 21. Saisinpa koskettaa niitä nyt ja piirtää ääriviivat...🤗 Eilen taas kuntoillessa tunsin kuinka mä sua. Roihuaa. Sä mies herätit tunteet nää. Te amo
Tahdon tosissani sun kainaloon, ja syliin.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin, näe kauniita unia L😍
Unelmien nainen?
Ikävä. Kapaan läheisyyttä. Kaipaan silmiäsi ja sanojasi. Kaipaan sitä, että sinä olet siinä. Haluaisin syliisi. Haluaisin seistä tukenasi silloin kun sinulla on vaikeaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unien siivin viereesi hiivin. Untasi valvon ja hellästi kylkeen kiinni painaudun. Nukutaan hyvin rakkaani. Kauniita unia. 💚
Kaipaan. On niin vaikea ymmärtää mitä oikein haluat minusta. Ja mitä et halua. Pahinta on se, että et vastaa suoraan. Se tubtuu epäreilulta. Edellisenkin vastauksesi voi tulkita niin, että vain ystävyys kiinnostaa. Tai olla tulkitsematta.
Hyvää yötä, tärkeä<3