Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Minulla on yhäkin sinua ikävä, eikä se valitettavasti näytä helpottavan yhtään vuosikymmentenkään vieriessä.
Tee toiselle niin kuin soisit itsellesi tehtävän.
Rakkaus on niin lyhyt, unohtaminen on niin pitkä :(
Kylmänä yönä viereesi lämpimään kääriydyn ja yösuukkoihin rakkaani nukutan. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Ikävä. Rakastan sinua. Haluaisin olla sinulle, sinun. Haluaisin sinut ja sinua. Siinä se. Odottelen sitä, että viimein niin monien tärkeämpien asioiden jälkeen joskus sinulla on aikaa ottaa tämä minun asiani käsittelyyn ja vastata jotain.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tulisipa se päivä tänä vuonna, ku saisin mies kertoa sulle rakkaudestani ja myös näyttää. Juteltiin ekan kerran ovella, jossa numero 9. Muistan hetken kuin eilisen. Kerroit tuolloin missä oot työs ja tiesin, että kohdataan viel. No niin kävikin ja tuolloin rakastuin, entises kodissani, ku kävit uusix auttaa keittiös...Tuli juhannus, toinen ja kolmas, nostin lipun sua ajatellen. Te amo. Corazón. Nähtäispä! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä T:lle pikkukylään. Mokasin mutta tulet aina olemaan sydämessäni. Muistan aina ekan kerran kun näin sinut kävelemässä S-marketissa. Luulen että tulen aina elämään omassa tuskassani, mutta nyt minulla on ymmärrys mukana. Ehkä molempien sielunmatkaan kuului pieni hetki yhdessä, jotta voisimme oppia itsestämme jotain.
Tästä tarvittaisiin kyllä lisätietoja.. tulee mieleen pari naista, jotka olen nähnyt S-marketissa. Voitko sanoa joko pikkukylän alkukirjaimen tai sen paikkakunnan alkukirjaimen, missä kyseinen S-market oli? Tai ajankohdan milloin näit hänet siellä?
Mutta ei näkeminen? Niin kai sitten. Kaipaan. Paljonkin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olisitpa vieressäni yön yksinäisinä tunteina. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Kauas on askeleet kulkeneet, sua katseellani etsien. Tänäänkin...Yrittänyt ymmärtää tätä välimatkaa, tapasin sut ja yksin kuljen...Toit onnea, iloa, rakkautta. Roihun sytytit, jonka sammua en halua ja siksikin etsin sua. Etsin sua katsoakseni silmiisi. Haluaisin oppia tuntemaan sua. Ja tietää, et oot onnellinen. Ajattelen nauramassa sut. Se on tärkeää. 22.3.21 sain kuulla äänesi mies. Corazón. 🤗
Voitaisiinko jo vain olla sylikkäin. Haluan olla sinulle nyt ja minä itsekin olen ihan lopussa. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hymysi ajattelu tuli ilahduttamaan yllättäen. Matapupu- alueella suhun rakastunut.
Aika on niin ihmeellinen. Miten paljon sitä ehtiikään kokea lyhyessä ajas, sekunneissa. Tunsin tunteen ainutlaatuisen syväl jossain, tuli yllättävä tunne saada ottaa askel taakse ja nojata suhun. Koin rakastumisen...Ja aloin puhua sulle mustarastaan pesistä. Ku lähdit, olisin niin halunnu kertoa, mut jokin esti siinä ja toisaalta halusin tuntea, ekan kerran niin suurta...Ja piti jatkaa töitä. Ihana mies. <3
Tunsin voivani luottaa suhun, iloinen fiksaaja ja kaipaan meidän jutteluja...Kaipaan vähän myös viininpunaista kulmahyllyä, mikä meni sorttiin muutossa. Haluaisin halata sua...🤗 ja sanoa te amo. Näkisinpä sut tänä vuonna.
Tänä yönä samoja tähtiä katsotaan, saman taivaan alla. Tänä yönä. ESP. Syliisi painaudun. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Annoin kuntopyörän muutos pois, sen joka oli olohuonees, näyttäessäni räksynpesää sulle ikkunan takaa. Päätin, et näen ihmisii samal, ku harrastan toisaalla...Ois kivaa viel harrastaa sun kans. Ja lähteä yhdes katsoo munkkiaratteja. Nyt <3unii mies. Hymyilen.
Väsyttää. Ikävöin. Turhauttaa. Masentaa. Rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisia suukkosia rakkaalleni. Yöksi kainaloosi painaudun. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Sain katsoa sinisiin silmiisi eteisessä, jonka kaapin oves oli mustavalkoinen leffajuliste. Puhuttiin asumisesta ja olin kerännyt kamaa sorttiin. Kasvosi mies, on tuolta ajalt ihanasti muistissa.Tänään katsoin joutsenia, mietin sua ja aikaa, ku vois viettää viel yhdessä...🤗
Auts, tekipä äskeinen näkeminen kipeää, elekielesi kertoi jotain mitä en ikinä olisi halunnut sinulta nähdä. Meidänkin historialla toivoisin sinulta ihan jotain muuta.