Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
861/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lähteä yhdessä luontokohteeseen ja vaikka kahville...Ootkohan matkustanut jo pikaspåralla. Tykkään niistä okranvärisistä istuimista. Oot lämpöisis ajatuksissa ihana mies ja toivon, että nähdään ja voisin kysyä. Tänään oon ajatellut myös kesälomia. 💛

Vierailija
862/2522 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kaunis päivä, paljon ihania ajatuksia susta. Tuntuu niin hyvältä sinisilmä. Kohti yötä, sydämeni myötä. Nuku hyvin. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyshetki. Tulit ajatuksiini voimakkaasti. Se ku sain olla ihan sun lähellä ja katsoa silmiisi. Melkein 3 vuotta tuosta hetkestä  (no näköjään 2 kk:n päästä tulee täyteen).  Voi, ku olisit vieressä ihana. Mä niin sua...🤗 Lämmin tunne humahti ja viipyilee. Corazón.

Vierailija
864/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyshetki. Tulit ajatuksiini voimakkaasti. Se ku sain olla ihan sun lähellä ja katsoa silmiisi. Melkein 3 vuotta tuosta hetkestä  (no näköjään 2 kk:n päästä tulee täyteen).  Voi, ku olisit vieressä ihana. Mä niin sua...🤗 Lämmin tunne humahti ja viipyilee. Corazón.

Onko sinulla mitään mahdollisuuksia edes tavata häntä uudelleen? Tiedätkö edes missä mies tätä nykyä oleskelee?

Vierailija
865/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet minulle rakas. On vaikea löytää paikkaani elämässäsi kun en tiedä mitä ajattelet. Tiedän, että minulla on joku paikka, mutta en ymmärrä millainen se on. Koskettaminen muuttuu väkinäiseksi kun se ei saa yleensä mitään vastausta tai reaktiota. En tiedä edes tuntuuko se hyvältä vai pahalta. Hämmennyksissä siis.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
866/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet minulle rakas. On vaikea löytää paikkaani elämässäsi kun en tiedä mitä ajattelet. Tiedän, että minulla on joku paikka, mutta en ymmärrä millainen se on. Koskettaminen muuttuu väkinäiseksi kun se ei saa yleensä mitään vastausta tai reaktiota. En tiedä edes tuntuuko se hyvältä vai pahalta. Hämmennyksissä siis.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Toi on paha merkki, kun koskettaminen muuttuu väkinäiseksi.

Vierailija
867/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Toi on paha merkki, kun koskettaminen muuttuu väkinäiseksi.

Väkinäinen on ehkä väärä sana. Kun en tiedä tykkääkö hän kun kosketan, jätän usein koskettamatta vaikka sitä ajattelen tai kosketan vain vähän enkä niin lämpimästi kuin ajattelen. Ap

Peikonkulta
868/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
869/2522 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään mahdollisuuksia edes tavata häntä uudelleen? Tiedätkö edes missä mies tätä nykyä oleskelee?

Sattumaa, mikäli tavataan. Tiedän vaan sen, et näen viel, vaikka ei olla sovittu...Tavattiin hänen työn kautta ja tuo on ainoa, mitä voin yrittää. Yhteystietoja ei valitettavasti ole. Hänellä oli mun numero ja s-posti tavattaes.  Mukavaa alkanutta viikkoa! Hyvää yötä. 

Vierailija
870/2522 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä mikä se asema on, miten voisin. Paljon kangastuksia, vähän konkretiaa niin että saisi selvyyden. Mielellään selvittäisin, koska tunnetasolla tapahtuu niin vahvasti.

Vierailija
871/2522 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä mikä se asema on, miten voisin. Paljon kangastuksia, vähän konkretiaa niin että saisi selvyyden. Mielellään selvittäisin, koska tunnetasolla tapahtuu niin vahvasti.

Et voi väittää, ettenkö olisi yrittänyt nostaa asiaa esiin ja selvitettäväksi. Varmasti on asioita joita tiedät ja ehkä sellaisia, joita haluat tietää. En tiedä mitä lopulta tarkoitat toistuvasti käyttämälläsi kangastusvertauksella. Konkretian tasolla on se ongelma, että konkretiaan tarvitaan tässä tapauksessa kahta ihmistä. Yhteen suuntaan se on ahdistelua ja ahdistelija en halua olla. 

Vierailija
872/2522 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kaipaan lähellesi. Kaipaan sinua. Sultakin tarvitaan jonkinlainen osoitus siitä, että on kiinnostusta enempään, jos on. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
873/2522 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Vierailija
874/2522 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa saada uusintaa, tuntea lähelläsi vahvasti ja olla silti rennosti. Ei ihme, että muistelen hymyllä, niitä päivien hetkiä, ku olit lähellä. Välitit palan taivasta, noista toisena. Tunnut nyt hyvin lähellä, ku muistelen aikaa ihanaa. Kyynel putosi ja toinen, mut en itke, en enää. Nyt hymyilen jo. Fiksaaja sinisilmä, rakastuin suhun ja on ikävä. Olisinpa sanonu sulle jo tuolloin 5.5.21. te amo. Aion viel...🤗

Vierailija
875/2522 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kiva ja kaunis piha. Koivuja, jossa räksyt pesi. Ihanat vaahterat ja pihlajat...Ihan parasta, että tapasin sut viimein. Tulit sydämeeni jäädäksesi...Ja mä muutin pois, mut en kauas. Aion nähdä sut viel uudestaan ja viedä vaik kahville, joen rannalle...<3unia. 

Vierailija
876/2522 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vaikuttaapa muuten aika harvinaiselta ja mielenkiintoiselta tilanteelta. Ette seurustele miehen kanssa, ettekä ole puhuneet suoraan tunteistanne ja aikeistanne, mutta sinä pääset koskettamaan häntä. Hän ei kuitenkaan reagoi kosketukseen. Näette ilmeisesti usein ja istutte lähekkäin ja puhutte. Olisi kiinnostavaa kuulla miten näin epätavallinen tilanne voi olla mahdollinen, että sinä voit koskettaa tunteittesi kohdetta. Vaikea kuvitella tällaista, en ole koskaan kuullut vastaavasta tilanteesta.

Yleensä miehet ja naiset eivät koskettele millään tavalla toisiaan, vaikka olisivat kuinka ihastuneita toisiinsa, jos he eivät ole sopineet seurustelusta. Koskettamiseen on tavallisesti suuri kynnys ja toisen ihmisen koskeminen on oikeastaan kiellettyä. Ehkä kättelyä ja joskus halaamista voi olla, mutta kättelykään ei kuulosta luontevalta, jos tapaa toisiaan usein. Koskettaminen on aika intiimi viesti.

Vierailija
877/2522 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhteisessä tanssiharrastuksessa voi koskettaa toista luontevasti.

Vierailija
878/2522 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Kaipaan lähellesi. Kaipaan sinua. Sultakin tarvitaan jonkinlainen osoitus siitä, että on kiinnostusta enempään, jos on. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Osoitus on tulossa ihan heti kohta. Kuinka monetta vuotta sä täällä luuhatkaan taas?

Vierailija
879/2522 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vaikuttaapa muuten aika harvinaiselta ja mielenkiintoiselta tilanteelta. Ette seurustele miehen kanssa, ettekä ole puhuneet suoraan tunteistanne ja aikeistanne, mutta sinä pääset koskettamaan häntä. Hän ei kuitenkaan reagoi kosketukseen. Näette ilmeisesti usein ja istutte lähekkäin ja puhutte. Olisi kiinnostavaa kuulla miten näin epätavallinen tilanne voi olla mahdollinen, että sinä voit koskettaa tunteittesi kohdetta. Vaikea kuvitella tällaista, en ole koskaan kuullut vastaavasta tilanteesta.

Yleensä mieh

Sivusta mutta itse harrastan erästä urheilulajia, jossa mies pääsee koskettamaan minua tämän tästä. Minulla ei ole samaa vapautta koskea häneen ja tätä tapahtuukin vain hänen pyynnöstään. Tilanne on mutkikas. Olen huomannut, että hänellä on korostunut henkilökohtaisen tilan tarve ja hän käyttää minua usein esimerkkinä siksi, ettei koe sopivana muiden kosketusta tai koskettamista (nuorempien naisten koskettaminen on epäsopivaa ja miesten koskettaminen voidaan tulkita homoksi; hän ei halua saattaa ketään tuntemaan oloaan epämukavaksi). 

Yritän olla lukematta kosketuksiin liikaa. Mutta minuun ei usein kosketa kenenkään toimesta. Olen koko elämäni aikana päästänyt hyvin harvan ihmisen lähelleni ylipäänsä. Kosketuksista huolimatta hän pitää minua käsivarren mitan päässä ja hukun hiljaiseen epätoivoon.

Vierailija
880/2522 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ymmärrä miten voi koskettaa sellaista ihmistä, joka ei oikeasti ole läheinen ja jonka kanssa ei jaa avoimesti tunteitaan ja ajatuksiaan ja jonka kanssa ei ole suhdetta. Joskus, varsinkin nuorena saattoi olla suurtakin ihastusta ilmassa jonkun miehen kanssa. Ani harvoin tapahtui niin, että kumpikaan kosketti toisiaan. Ihan pari kertaa ihastuksen kohde kosketti minua ja silloinkin ikäänkuin vahingossa. Itse en koskaan koskettanut ihastukseni kohdetta tarkoituksella.

Ketju on lukittu.