Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ikävä. Kunpa haluaisit nähdä. Joku näyttää ihmettelevän mitkä ne tälläiset välit ovat. Ovatpa vain. En jaksa täällä selitellä. Sinä tiedät. Se riittää. Silitellä sinua jaksaisin. Mieluustikin. Olet rakas (ne sanat olen aika hiljattain sanonut myös hänelle ääneen). Niiden jälkeinen hiljaisuus aina vähän viiltää, vaikka eihän se ehdollista ole, edes vastavuoroisuuden suhteen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Viileä tuuli kasvoilla. Tartun käteen. Olen suojassa. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kunpa haluaisit nähdä. Joku näyttää ihmettelevän mitkä ne tälläiset välit ovat. Ovatpa vain. En jaksa täällä selitellä. Sinä tiedät. Se riittää. Silitellä sinua jaksaisin. Mieluustikin. Olet rakas (ne sanat olen aika hiljattain sanonut myös hänelle ääneen). Niiden jälkeinen hiljaisuus aina vähän viiltää, vaikka eihän se ehdollista ole, edes vastavuoroisuuden suhteen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
😢
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kuulostaa jännältä. Te tapaatte usein, istutte lähekkäin ja puhutte. Sinä kosketat miestä, hän joskus vastaa kosketukseen ja joskus ei. Sinä kerrot välillä rakastavasi, mutta hän ei kerro tunteistaan tai aikeistaan. Mies ei ilmeisesti ainakaan torju sinua, mutta ei liene aktiivinen sinun suhteesi, mutta on ystävällinen sinua kohtaan. Tulee mieleen Aki Kaurismäen elokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kuulostaa jännältä. Te tapaatte usein, istutte lähekkäin ja puhutte. Sinä kosketat miestä, hän joskus vastaa kosketukseen ja joskus ei. Sinä kerrot välillä rakastavasi, mutta hän ei kerro tunteistaan tai aikeistaan. Mies ei ilmeisesti ainakaan torju sinua, mutta ei liene aktiivinen sinun suhteesi, mutta on ystävällinen sinua kohtaan. Tulee mieleen Aki Kaurismäen elokuvat.
Tulee mieleen tilanne, jossa mies on joko kiinnostunut ihan toisesta naisesta (tai miehestä) mutta ei voi käskeä ahdistelijaansa painumaan hittoon siksi, että he joutuvat olemaan säännöllisesti tekemisissä ja torjuva käytös sotkisi koko porukan dynamiikan pahasti. Tämä nainen on täällä jo viidettä vuotta itkemässä sitä, ettei tiedä mitä mies ajattelee vaikka on saanut tämän hiljaisuudessa vastauksensa jo tuhanteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tulee
Pakostihan mies antaa tälle naiselle jotain signaalia omasta kiinnostuksestaan, kun se pitää yllä tätä Tärkeälle <3 kirjoittavan rakkautta. Selvät pakit kyllä olis aika nopeasti
Ikävä. No-life-ilkeilijät aloittivat näköjään taas analyysinsä. Antaa palaa vaan, jos se heille jotain hyvää elämäänsä tuo. Täysikuu. Jälleen ilman sinua. Olet kovin rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ois ihanaa tanssia kanssasi hiekkarannalla, vaik täydenkuun aikaan. Ja katsoa sua taas silmiin sinisiin. Lempeä katseesi sydämeen jätti jäljen ja roihu, jonka sytytit, kaipaan sua ja tunnetta, jonka sain kokea lähelläsi. Vaik tunnen toisinaan sut yhä voimakkaasti, niin mitä se kaikki olisi yhdessä...🤗 Koin, et vois puhua kanssasi kaikesta. Te amo. Abrazo.
Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚
Pahoilla mielin. Kaipaan suunnaltasi aloitteellisuutta. Tai sitten sitä, että sanot yksiselitteisesti ja riveillä, ettei mitään ole eikä tule.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Suukkosia ja unihaleja rakkaalleni. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Pahoilla mielin. Kaipaan suunnaltasi aloitteellisuutta. Tai sitten sitä, että sanot yksiselitteisesti ja riveillä, ettei mitään ole eikä tule.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jotkut miehet eivät tee koskaan mitään aloitetta, mutta pitävät naista vuosikausia jonkinlaisessa tunnekoukussa, odotuksessa ja epätoivossa. Tiedän tämän omasta kokemuksestani nuoruudesta ja joidenkin ystävieni kohdalla. Onneksi pääsin irti, tai itse asiassa riuhtaisin itseni irti siitä miehestä. Löysin paremman miehen, joka oli myös aloitteellinen minun suhteen, teki ja tekee paljon vuokseni eikä leikkinyt tunteillani. Tämä on molemminpuolista ja puhumme avoimesti ajatuksistamme ja tunteistanne.
Rakkaus. Kuorin perunoita ja uunis valmistui lihavuoka. Ajatuksis ihanis sä, fiksaaja.Se ku tavattiin ja juteltiin.Tuolloin entisen asunnon keittiös oli viininpunainen kulmahylly, eteises mustavalkoinen juliste, olohuoneen ikkunan takana pihlaja. Näytin sulle jotain ikkunasta. Lähellä myös hassu "puupää" rusakko. Etsin sua toukokuun 21 jälkeen. Yhä. Te amo...🤗 Ja unes ajoit autoa, mä kävelin kohti taloa ja tiesin, et kohdataan. Tähän heräsin. <3unii.
Vietä kiva viikonloppu rakkaani. Suukkosia ja halitus päivääsi. 💚
Valoa kohti ystävät. Rakastan teitä kaikkia. Elämä jatkuu. 💛
Oot mun assassiini ja mä sun soturi. 🥷🏻🥷🏻
En varsinaisesti kaipaa ketään. Mutta muistelen kyllä päivittäin lämmöllä rakasta lastani 😍, joka asuu kaukana, mutta jolla on asiat nyt hyvin. Olen kiitollinen, ettei tarvitse murehtia hänen puolestaan, vaan hänen elämänsä on taas hyvää.
Nään sut sillai rennosti, ku tavattaessa. Sun eleet ja olemus ihastutti ja olis haluja katsoo lisää silmiisi. Funtsin tänään, ku kävelin tuon paikan ohi, et onkohan sulla ollut turkoosia paitaa, pitkähihaista...Sopis sulle, kuten se oranssi, minkä näin viime keväänä kaupas. No kaikkee sitä ajattelee, harteikas, ihana "nopsajalka". Menit niin nopsaa, ku kerran yritin katsoo partsilta, niin ei näkynyt miestä, ei autoa...Onneks nähtiin viel. Ja heräs nää tunteet rakkauden. Roihuaa! Nähtäispä... 🤗Saat mut taas hymyilee. Kevättä rinnassa... Ja silloin oonkin Turussa. Kaipailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. No-life-ilkeilijät aloittivat näköjään taas analyysinsä. Antaa palaa vaan, jos se heille jotain hyvää elämäänsä tuo. Täysikuu. Jälleen ilman sinua. Olet kovin rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ootko muuten laskenut, kuinka monta täysikuuta olet nähnyt häntä ilman? Vähemmän kuin tulet vielä näkemään.
Kyllä jotkut koskettelee toisia herkemmin. Itse olen niin sokea, etten ole tajunnut joidenkin kosketusten olevankin jotain muuta kuin tuosta vaan selän silitystä jne. muutaman miehen taholta. Suoraan se on pitänyt heidän sanoa olevansa kiinnostunut. Ehkä taustalla sekin, etten pidä itseäni mitenkään ihastuttavana ihmisenä, vaan päinvastoin ja mikään hymy, kosketus tai omituinen kommentti (esim. hieronnan tarjoaminen) vastakkaiselta sukupuolelta ei olisi kiinnostusta. Mutta ei voi verrata ap:hen, koska olen itse nainen, joka ei kosketa ja minua koskettavat ovat miehiä. Itse voin koskettaa oma-aloitteisesti vain läheisessä suhteessa olevia ja niihin lukeutuu vain romanttinen kosketus rakkaaseen ja hellyys lasta kohtaan. Sivusta.