Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Unten maille helliviä yösuukkosia rakkaalleni. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen olemuksesi ja eleesi eteisen ovella ja voin vain hämmentyneenä katsoa. Sinä! <3 Sisällä en voinut välttyä huomaamasta sun nopeaa katsetta ja kiinnostuin vaan lisää... Muistan hyvin tuon kevään 21 ja sut, olethan mun ensirakkaus mies...🤗 Kerta elämässä kohtaaminen. Ihana "Balin" mies, on ikävä.
Nämä ovat iloisia ja aurinkoisia, toiveikkaita viestejä.
On, mutta silti ihmettelen tunteiden syvyyttä, kun kyse on ollut vain yhdestä katseesta. Voiko tosiaan olla noin voimakas kokemus.
Voi ja on. Heti ekasta päivästä ihastuin, ku näin läheltä ja juteltiin, katsoin myös silmiin. Hän teki työtä ja katsoi samalla ympärilleen. Mä katselin häntä, olin lounastauol. Tuona keväänä nähtiin ja juteltiin kahdesti...Hän vaikuttaa voimakkaasti, on usein päivittäin ajatuksis. Tänäänki etsin katseellani, ku olin huudeilla. Voi sitä ilon päivää, ku kohdataan taas. Tää vuos on alkanut toiveikkaasti. Ap.
Peikonkulta kirjoitti:
Miten sait nimen vaihdettua?
Vierailija kirjoitti:
Peikonkulta kirjoitti:
Miten sait nimen vaihdettua?
Kerro vaan, lupaan etten kerro kenellekään muulle.🤐🤫😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen olemuksesi ja eleesi eteisen ovella ja voin vain hämmentyneenä katsoa. Sinä! <3 Sisällä en voinut välttyä huomaamasta sun nopeaa katsetta ja kiinnostuin vaan lisää... Muistan hyvin tuon kevään 21 ja sut, olethan mun ensirakkaus mies...🤗 Kerta elämässä kohtaaminen. Ihana "Balin" mies, on ikävä.
Nämä ovat iloisia ja aurinkoisia, toiveikkaita viestejä.
On, mutta silti ihmettelen tunteiden syvyyttä, kun kyse on ollut vain yhdestä katseesta. Voiko tosiaan olla noin voimakas kokemus.
Voi ja on. Heti ekasta päivästä ihastuin, ku näin läheltä ja juteltiin, katsoin myös silmiin. Hän teki työtä ja katsoi samalla ympärilleen. Mä katselin häntä, olin lounastauol. Tuona keväänä nähtiin ja juteltiin kahdesti...Hän va
Tuo sun ilo on ihanaa.
Liittynee kirjautumiseen tuo mahdollisuus vaihtaa nimimerkki.
Haleja ja suukkosia uniasi lämmittämään rakkaani. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚
Kysyjille vastaus: Jostain syystä kirjautuneena tunnukseni ei tule enää automaattisesti näkyviin, vaan se on kirjoitettava nimimerkkikohtaan. Kirjoitan siis kirjautuneena. Jos joku tietää kuinka saan tunnuksen taas automaattisesti näkyviin kertokoon sen.
Olet rakas. Kunpa tietäisin mikä on minun paikkani sinun elämässäsi. Onko se tässä vai voiko se olla paljon enemmän? Turhauttaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kuulin yllättäen laulun, sanoissa sarana. Tulit ajatuksiini ihaniin, fiksaaja. On niin paljon ja haluan voida sun kans jakaa kaiken. Olkapää on sulle antaa, ku tarvitset. Sydämessäni oot mies...Tanssia olis kiva kanssasi rannalla.<3
Ikävä. On oikeasti aika kova ikävä. Olen vähän ehkä murhemielin. Tuntuu vähän, että minulle on määritelty joku boksi, jonka sisällä saan toimia. Sen ulkopuolella en ole tervetullut. Sitä sulattelen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Uniikki pala kauneutta mies, viides viidettä ikkunan edes, jonka takana oli pihlaja, marja lintujen herkkua. Sua sain olla lähellä, tuntea ja ajatella ihania...Aina muistaa tuon päivän hetken, alku mun rakkauden. Te amo ja 🤗... Ois retken aika edes, mielellään yhteinen. Ja viel joskus kohteena Caminito del Rey, vai sanoisitko tälle ei. Nähtäispä, tulisin jutskaa. Ja näyttää vaik kuvii, räksynpesist. Corazón.
Helliä yösuukkosia ja lämpöisiä haleja yötäsi lämmittämään (mönkii kylkeen kiinni). Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. On oikeasti aika kova ikävä. Olen vähän ehkä murhemielin. Tuntuu vähän, että minulle on määritelty joku boksi, jonka sisällä saan toimia. Sen ulkopuolella en ole tervetullut. Sitä sulattelen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
No no, älähän nyt, varmasti olet tulkinnut väärin. Älä turhaan tee ikäviä päätelmiä.🤍
Unen koittaessa viereesi ajatusten siivin hiivin. Yösuukkosia ja lämmittäviä haleja uniisi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Minä rakastan sinua. Syliä kaipaan. Syliin haluaisin myös sinut ottaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyvää yötä T:lle pikkukylään. Mokasin mutta tulet aina olemaan sydämessäni. Muistan aina ekan kerran kun näin sinut kävelemässä S-marketissa. Luulen että tulen aina elämään omassa tuskassani, mutta nyt minulla on ymmärrys mukana. Ehkä molempien sielunmatkaan kuului pieni hetki yhdessä, jotta voisimme oppia itsestämme jotain.
Kiitos punaisesta ruususta - <-@
Ikävä. Kaipaan lähellesi. Sinun vuoksesi ja minun. Luuletko, että voisimme halata pitkään? Meistä on selvästi puhuttu. Aika sama, sillä ei juuri ole merkitystä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3