Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
781/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana rutistan sinut syliini ja silittelen sinut hellästi uneen. Kevyt suukko ohimollesi. Rakkautta.

Lempeintä mahdollista yötä, tärkeä, rakas<3

Tämä on sairasta. Sinä olet sairas.

Ei kaipaus ole sairasta.

Vierailija
782/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana rutistan sinut syliini ja silittelen sinut hellästi uneen. Kevyt suukko ohimollesi. Rakkautta.

Lempeintä mahdollista yötä, tärkeä, rakas<3

Tämä on sairasta. Sinä olet sairas.

En voi olla ihmettelemättä miksi ihmeessä se sinua niin kovsti vaivaa? Mihin minun kaipaukseni sinussa osuu? Sinähän et tiedä minusta tai kaivatustani saati meidän välisestä ihmissuhteesta irl yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Peikonkulta
783/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja rakkaani loppiaisiltaan. 💚

Vierailija
784/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua T.

Olisitpa vieressä. 

Ootko L.? Oot hirmu pitkään tätä Tomia vai oliko se Toni? kaivannut, eikö tuo ole raskasta vuodesta toiseen vain kaivata? Ootteko koittaneet puhua tunteista irl? Toivon sivustaseuraajana että tänä vuonna saisitte toisenne 💕

Ei ole L.

Vierailija
785/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Rakastan sinua. En koskaan kuvitellut, että joutuisin olemaan näin kaukana silloin kun haluaisin kaikkein eniten olla lähelläsi. Toivon, että jonain päivänä haluat ottaa vastaan sen, mitä sinulle haluan antaa.

Hyvää yötä, tärkeä, rakas<3

Vierailija
786/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa <3, rakastan

Jos tulen kaupunkiisi lätkämatsiin niin nähdäänkö?

MM

Peikonkulta
787/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helliä suukkoja ja haleja uniisi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Vierailija
788/2522 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää niin...oot usein ollut ajatuksissa tänäänki. Ne veivät päiviin, ku autoit keittiös ja juteltiin. Vedit puoleesi. Oli hyvä olla lähel. Kotoisaa, sus tuttua ja herätit vahvat tunteet nää, roihuaa. Lempeä hymysi, silmiin syvälle sain katsella eteises lähel. Ja ois halui ottaa enempi selvää, ihana mies maskin takaa. <3 Quién eres tú? Te amo...🤗 Nähtäispä taas!

Vierailija
789/2522 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Pehmeä rutistus ja suloisia silityksiä koko yön tarpeisiin. Olet erityinen. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
790/2522 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkosia ja lämmittäviä haleja uniisi. Nyt olisi raikkaat vuodevaatteet nukkua talven kovimman pakkaspäivän tuuletuksen jäljiltä. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Vierailija
791/2522 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon funtsinut taas ainutlaatuista tunnetta, joka heräsi sun lähellä. Pidän kii, vahvasti. Ois paljon mistä puhua sun kans, nauraa,  hassutella ja ennen kaikkea lisäx koskettaa. Kaipaan hymysi, ääntäsi ja sua. On kauheaa, ku joutuu välil turruttaa heränneet tunteet ja vain itseäni säästääkseni. Haluaisin saada niin suhun yhteyden, elämän mittaisen. Kun vihdoin löysin sut, i.h.a.n.a nopsajalka mies.

Sydänunia ja vois tavata taas unes yhdessä. Te amo...🤗

Vierailija
792/2522 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua T.

Olisitpa vieressä. 

Ootko L.? Oot hirmu pitkään tätä Tomia vai oliko se Toni? kaivannut, eikö tuo ole raskasta vuodesta toiseen vain kaivata? Ootteko koittaneet puhua tunteista irl? Toivon sivustaseuraajana että tänä vuonna saisitte toisenne 💕

Ei ole L.

Ei kun Lassila kaipaa Tikanojaa

Vierailija
793/2522 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Puhtaan itsekkäistä syistä kaipaan lähellesi. Joskin myös muista. Olet minulle rakas. Toivoisin, että voisimme jo olla kokonaan muualla kuin täällä. Ihmetyttää todella kuinka käyn joidenkin kirjoittajien tunteisiin, vaikka minulla ei ole mitään tekemistä heidän kanssaan tai vaikutusta heidän elämäänsä. Mitään pahaa, en heille sano tai tee, silti heillä on tarve solvata, pilkata ja kiusata. Nytkin olen tuolla toisella palstalla kuulemma joku, joka vainoaa ja vartioi estäen jotakin naisparkaa keskustelemasta ihastukselleen. Voi kunpa voisit joskus kertoa, miten asiat ovat. Ettei tämä ehkä ole ihan niin, että minä olen ainoa, joka täysin tahtomattasi juoksee perässäsi ahdistellen ja vainoten ilman mitään vastinetta, vaikka joskus ehkä täällä olen tullut tuskissani sanoneeksikin, etten vastakaikua saisi. Eipä sillä lopulta niin merkitystä, ajattelevat mitä ajattelevat. Ilkeys ja toisen puolesta tietäminen yököttävät. Sinä olet ihana. Suukko.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
794/2522 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hempeitä, lempeitä suukkosia uniisi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. Ajatus sinusta toi lohtua viime yönä valvoessani sairauteni jäytämänä.💚

Vierailija
795/2522 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen olemuksesi ja eleesi eteisen ovella ja voin vain hämmentyneenä katsoa. Sinä! <3 Sisällä en voinut välttyä huomaamasta sun nopeaa katsetta ja kiinnostuin vaan lisää... Muistan hyvin tuon kevään 21 ja sut, olethan mun ensirakkaus mies...🤗 Kerta elämässä kohtaaminen. Ihana "Balin" mies, on ikävä.

Vierailija
796/2522 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua. Sekavat ajatukset. Halusit mahdollisen tapaamisen ehdottamisen omiin käsiisi. Sillä mennään. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
797/2522 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua. Sekavat ajatukset. Halusit mahdollisen tapaamisen ehdottamisen omiin käsiisi. Sillä mennään. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Mitä ihmettä se mies oikein nyt meinaa?? No ehkä hän ehdottaa tapaamista jo piakkoin.

Peikonkulta
798/2522 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkosia yöhösi. Unen rajamailla kainaloosi painaudun ja ihanaa unta nään. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
799/2522 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen olemuksesi ja eleesi eteisen ovella ja voin vain hämmentyneenä katsoa. Sinä! <3 Sisällä en voinut välttyä huomaamasta sun nopeaa katsetta ja kiinnostuin vaan lisää... Muistan hyvin tuon kevään 21 ja sut, olethan mun ensirakkaus mies...🤗 Kerta elämässä kohtaaminen. Ihana "Balin" mies, on ikävä.

Nämä ovat iloisia ja aurinkoisia, toiveikkaita viestejä.

Vierailija
800/2522 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat iloisia ja aurinkoisia, toiveikkaita viestejä.

On, mutta silti ihmettelen tunteiden syvyyttä, kun kyse on ollut vain yhdestä katseesta. Voiko tosiaan olla noin voimakas kokemus.

Ketju on lukittu.