Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
661/2522 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa viettää aikaa kanssasi. Olla vain rauhassa. Liekö liikaa pyydetty. 

Vierailija
662/2522 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa viettää aikaa kanssasi. Olla vain rauhassa. Liekö liikaa pyydetty. 

Väsyttää niin, etten tajunnut sanoa sitä, mitä tulin sanomaan. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2522 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
664/2522 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain katsoa sua mies silmiin, keltaisen rapun eteisessä, jossa oli mustavalkoinen juliste kaapin ovessa...Tänään tunsin voimakkaasti taas sut. Herätit liekin, joka roihuaa. Te amo.

Vierailija
665/2522 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhun ihan umpirakastunut. Et varmasti käy täällä, mutta kuitenkin. Se miten katsoit mua eilen <3. Olisipa jokin keino. En haluaisi taas kadota

Mä näin myös kaivattuni kanssa tuona päivänä, mutta en muista, että olisin katsonut mitenkään super erityisesti. Juteltiin kyllä tärkeistä ja syvällisistä asioista ihan kahden, ja yritin osoittaa myötätuntoni. Ja samalla tavoin itekin pelkään, että luvassa saattaa olla taas pidempi jakso, jolloin ei olla tekemisissä.

Kaipaan <3

Vierailija
666/2522 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tosi paljon oon viimeaikoina ajatellut vaan sua vasten puristautumista. Vastustanut silti mielitekoa kun ei ole selkeää vihreää. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
667/2522 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Tärkeälle kirjoittavalla on paha luku viestinumerona. 😬

Nuku hyvin rakkain. 🥰🤗

Vierailija
668/2522 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Saisinpa halauksen tai vähän silitystä. Ehkä vielä enemmän tahtoisin niitä antaa. Mahdatkohan tykätä kosketuksesta. Mahdatkohan tykätä koskettaa. Sinä tiedät olevasi minulle rakas, olen siitä varma. Tietäisinpä mitä minä sinulle olen. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
669/2522 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okrankeltaisen neuletakin lämmös tänään sua ajatellut...Käännyit portais katsomaan, ku olin tulos ovelle viel jotain sanomaan. Olisin halunnut sanoa, et rakastuin just...Ja haluaisin kutsua sua hellittelynimel, mies.  Sydänunia. Nuku hyvin ihana. Hymyilyttää. 

Vierailija
670/2522 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, nopsajalka. 🤗 Susta huokuu rauhallisuus, vaik ois kiire...Saispa nauttia joulumukillisen kanssasi ja toiveis, et myös  halattais. Ja katsotaan räksynpesän kuvii?  Ensi vuotta odotan jo innolla, mitenkäs sä. <3unii ja hali. Ajattelen sua rakkaudella. 

Vierailija
671/2522 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani. Mieluiten olisin kainalossasi. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
672/2522 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua. Haluaisin syliisi. Haluaisin koskettaa. Haluaisin jakaa kanssasi arkiset ja juhlavat päivät. Haluaisin voida iltaisin painaa pääni  kainaloosi ja nukahtaa tietoon, että sinä olet siinä.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
673/2522 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
674/2522 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun iloinen olemus, ihana mies ja elehdintä mustan kaiteen luona ovella ja olin myyty. Ja kiinnostuin vaan lisää...Ihastuin välittömästi. Ja seuraavaks olinkin jo rakastunut, 5.5.21... Haluaisin näyttää sulle rannan, mihin kävin piirtää sydämen auringonnousun aikaan, ku 2 vuot tuost oli kulunut. Voitais nähdä myös munkkiaratteja...Nuku hyvin. Te amo. 🤗

Vierailija
675/2522 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä. Aion kuvitella sinut viereeni kun menen nukkumaan. Tuntea lämpösi ja nuuskutella tuoksuasi. Silittää sinua, kunnes nukahdat ja katsella hetken untasi. Nukahtaa sitten syliisi tuntien maailman olevan hetken kevyempi kantaa. Rakastan sinua.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
676/2522 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ostoslistan käsiini saamaan post it lappuun. Ostin tuotteet ja iloksi joulukukan, katsoin lapun toista puolta, et onko tärkeää. Lapussa oli pvm. 22.3.21 ja pari sanaa. Tuo päivä oli se, kun juteltiin ekaa kertaa ja autoit keittiössä. Huomasin lähdettyäsi, et nostit aluslautasen tiskipöydälle...Laitoin sen nyt kukalle. Yllätyin lapusta, poistinhan kaikkea tuona vuonna muutossa! I.h.a.n.a mies...🤗

Vierailija
677/2522 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän murhemielin. Kurotan ja kurotan, mutta en vain tavoita sinua.

Vai että seksuaalista häirintää. Melko kipeitä ihmisiä täällä. Kannattaa ihan vain jättää lukematta jos ahdistaa. Kätevä tapa suojata itseään... 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
678/2522 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. 😚🤗

Sulle, jolle kappale kertoo jotain. 

Vierailija
679/2522 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiani lukuunottamatta... suksikoon kaikki vttuun

Vierailija
680/2522 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet jotka herätit, tuntuvat kuin päivänä, ku juteltiin ensi kerran...En oo ennen näin vahvasti tuntenut. Fiksaaja, sä oot hän, ketä tietämättäni kaipasin aina. Hali. Te amo. <3 Toivon, et näen sut pian. Since 21...

Ketju on lukittu.