Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ennen näin sinusta kuvia, nyt vain harhaisia unia.
Olet kai kadonnut, jonnekin, haavemaailmaan. Tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Saat minut hymyilemään ja silmäni loistamaan. Pidän niistä lyhyistä hetkistä ja polveilevista keskusteluista jotka toisinaan jaamme työpaikalla. Olen kuitenkin aika ujo....
Tiedän, että sinäkin käyt toisinaan ikkunaostoksilla (työhuoneemme ikkunat on vastakkain)
Missäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat minut hymyilemään ja silmäni loistamaan. Pidän niistä lyhyistä hetkistä ja polveilevista keskusteluista jotka toisinaan jaamme työpaikalla. Olen kuitenkin aika ujo....
Tiedän, että sinäkin käyt toisinaan ikkunaostoksilla (työhuoneemme ikkunat on vastakkain)
Missäpäin?
En tiedä mistä mutta veikkaan, että jostakin hyvin kaukaa. Ehkä hän ei olekkaan olemassa, kuka tietää, ei missään näy, tuntuu vain.
Vierailija kirjoitti:
Ihana L 😘
-yks J
Pitkästä aikaa kaivataan Lempiä! Tule tuonne toiseen ketjuun kaipaamaan 😍
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Tämä kymmenen tikkua laudalla voisi puolestani jo loppua. Tämä missä etsitään ensin tikut ja sitten sinua ja ennen kun kunnolla löydän, joku polkaisee tikut taas ilmaan. Enemmän kuin mitään toivon, että voitaisiin olla aidosti ja avoimesti ajatuksinemme. Kävi miten kävi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ehkä hän on kertonut aidot ajatuksensa muttet vain suostu uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Tämä kymmenen tikkua laudalla voisi puolestani jo loppua. Tämä missä etsitään ensin tikut ja sitten sinua ja ennen kun kunnolla löydän, joku polkaisee tikut taas ilmaan. Enemmän kuin mitään toivon, että voitaisiin olla aidosti ja avoimesti ajatuksinemme. Kävi miten kävi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ehkä hän on kertonut aidot ajatuksensa muttet vain suostu uskomaan.
Niin. Ehkä. Ylläolevaa se ei poista, toistemme elämässä kun olemme. Rakas on hän minulle.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät, mutta? Niinkö?
Ai kenestä? Tykkään monestakin. Yleensä en ole tekemisissä irl, jos en tykkää. Tai en oikeastaan hyväksy muutenkaan tutuiksi ihmisiä, joista en tykkää.
Ikävä. Tosi ikävä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lumi näytti niin kauniilta katulampun valos, ku kävelin illalla ja ajattelin sua, ihana mies. On tää kaunis kaupunki ja olis mukavaa sun kans tutustua enempi...Lähteä vaik luistelee ja samal juttelee. Haaveita, mut toteutettavia ihan...Sydänunia. Nuku hyvin. Mä sua. <3
Kaipaan. Surullinen ja haikea mieli.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Kunpa olisit tiennyt mitä haluat. Fyysisesti ja mieleltä epäkuntoinen olo. Pysyt nähtävästi jälleen olemattomana minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kunpa olisit tiennyt mitä haluat. Fyysisesti ja mieleltä epäkuntoinen olo. Pysyt nähtävästi jälleen olemattomana minulle.
Hyvää yötä, tärkeä<3 Tipahti pois.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät, mutta? Niinkö?
Tykkään. Sellaisenaan.
Haluaisin sanoa rakastan sua. Ja halata. Tulit tässä niin voimakkaasti ajatuksiini... Aika kun tavattiin, tuli muistuttamaan. On juteltu mm. asumisesta ja matkustuksesta. Ja linnunpesistäkin. Kaipaan sua ja haluaisin viettää aikaa yhdessä...Hassutella. Tunnuit tutulta mies, ensi hetkestä, kun juteltiin. Ja tuo päivä 22.3.21 muutti pysyvästi jotain. <3
Ikävä. Tarvisin sua mun lähelle. Maadottamaan. Lohduttamaan. Kertomaan, että asiat järjestyy. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
💚Hyvää yötä rakas💚