Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Terveisiä hänelle reilun kahden vuoden takaiselle, jäin ikävöimään.
-m>n
Olen suhun ihan umpirakastunut. Et varmasti käy täällä, mutta kuitenkin. Se miten katsoit mua eilen <3. Olisipa jokin keino. En haluaisi taas kadota
Niin kaipaan. Paleltaa. Kainaloosi mönkisin. Haluaisitpa tehdä ajatuksesi selväksi. Haluaisitpa viettää aikaa kanssani. Rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mulla oli vanha tv-taso, jonka olin laittamas muutos pois. Tulit vielä eteisestä katsoo. Ja olisit saanut sen, jos se olis ollut ehjä ja muuten kelvollinen. En tuohon aikaan viel tiennyt mihin muuttaisin myöhemmin. Kurkkaisitpa tänne. Kaipaan sua tääl ja toisaal i.h.a.n.a mies. Sydänunia. Ja hali.<3
Kaipaan. Tummasävyinen päivä. Vaikea nähdä eteenpäin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipaan. Olisin kovin valmis ottamaan kahdenkeskistä aikaa jos kysyisit. En edelleenkään tiedä missä ajatuksesi kulkevat. Pysyt etäällä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Kahdenkeskistä aikaa kaipaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Sinä olet ihana. Minä tykkään sinusta.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tänäänkin olen niin monesti ajatuksissani kaivautunut kainaaloosi. Siinä olisi hyvä. Se on tieto.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Täällä näköjään kirjoittelee lähinnä hyvää yötä tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään kirjoittelee lähinnä hyvää yötä tärkeä.
Kyllä, tämä on tärkeän oma ketju
Haaveenani on vieläkin saada kirjoittaa sulle ihana, rakkauskirje espanjaksi. Sydänunia ja hali. <3
Ikävöin. En sentään ihan ainoana täällä, mutta säännöllisesti. Ehkä se täällä haittaa vähiten, joitakin se tuntui jostain syystä niin kovin hiertävän. Kaivattuni, olisipa minulla sinut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Oon kerran unessa suudellut kanssasi ja ku olimme jatkamassa, heräsin. Oon nähnyt muutakin kaunista...Nyt ajattelen suudelmaa lumisateessa ja sua ihana mies.<3 Kerta olis ensimmäinen itselleni. Kaipaan sua fiksaaja. Ja sitä et nähtäis...Sydänunia. Nuku hyvin.
Ikävä. Saisinpa olla lähelläsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3