Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
681/2522 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet jotka herätit, tuntuvat kuin päivänä, ku juteltiin ensi kerran...En oo ennen näin vahvasti tuntenut. Fiksaaja, sä oot hän, ketä tietämättäni kaipasin aina. Hali. Te amo. <3 Toivon, et näen sut pian. Since 21...

Onko sulla mitään mahdollisuuksia tavata häntä?

Vierailija
682/2522 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet jotka herätit, tuntuvat kuin päivänä, ku juteltiin ensi kerran...En oo ennen näin vahvasti tuntenut. Fiksaaja, sä oot hän, ketä tietämättäni kaipasin aina. Hali. Te amo. <3 Toivon, et näen sut pian. Since 21...

Onko sulla mitään mahdollisuuksia tavata häntä?

Pieni. Pidä silmät auki ja meen juttelee, ku näen, tilanteen huomioiden...Ei tavatessa vaihdettu yhteystietoi, ku aikoinaan maskin takaa juteltiin...Kyl mä pääsen viel näkee, luotan tähän. Hyvää joulun aikaa sulle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2522 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua!

Vierailija
684/2522 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Toivon, että voit kertoa, jos joku harmittaa. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
685/2522 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Toivon, että voit kertoa, jos joku harmittaa. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Miehet harvemmin kertoo.

Vierailija
686/2522 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J..i, odotan edelleen sinulta Budapest suklaarasiaa joululahjaksi. Voi kumpa se ilmestyisi oveni taakse tänä jouluna. Muistan edelleen sen kerran kun toit minulle tuon lahjan aikoinaan, Budapest on lempi joulusuklaani edelleen ja kun nautin sen mausta yksin hiljaisessa kodissani, kynttilän valossa jouluaattona, olet yhä mielestäni. 

Vierailija
687/2522 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Nautin sinusta. Harmittaa silti, että en löydä sinua hälinässä sillä tasolla, mitä kaipaan. En osa asettua. Olen jännittynyt. Haluaisin etsiä sinut kahden. Etsiä sinun omalle paikallesi, lähelle sydäntäni. Niinä hetkinä, kun olet sillä paikalla, minussa on hetken ajan rauha. Sitä rauhaa kaipaan. Sitä yritin kertoa. Olet minulle rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
688/2522 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena hetkenä en voi olla ajattelematta, et ajatteletko sä mua. En nää sua, mut keho tuntee vastustamatonta vetovoimaa. Roihua. Haluaisin kokea kanssasi, ois niin paljon kaikkea...Solo para ti. Te amo guapo. 🤗 Sydänunia. Suhun 5.5.21 rakastunut täällä.

Vierailija
689/2522 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olisitpa lähelläni. Kertoisitpa ajatuksistasi. Ethän sinä kerro. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
690/2522 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen rajamailla syliisi painaudun ja siihen jään. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 🤗🐚

Vierailija
691/2522 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani kaiken aikaa. Keksi jotain asiaa ja soita. Haluan kuulla äänesi. Se olisi ihan paras joululahja.

Vierailija
692/2522 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ajatuksissani kaiken aikaa. Keksi jotain asiaa ja soita. Haluan kuulla äänesi. Se olisi ihan paras joululahja.

Tämä olis mulle aika mahdoton paikka. En tykkää soitella oikein minnekään. Puhelinlaskut on vain kuukausimaksuja pääasiassa. Jo pelkkä jonkun ajan varaaminen soittamalla on tosi ison takana. Viivyttelen sitä tosi kauan. Joku pelko soittamiseen. Sovin yleensä vain, että laita viestiä. Kommunikoin kirjoittaen paremmin. Voin tarkistaa mitä sitä tuli kirjoitettua. En myöskään vastaa puhelimeen, jos en tiedä kuka soittaa. En halua esim. kaupparatsuillekaan sanoa sitä ei, vaan ennemmin olen sanomatta mitään. Ihan sivusta. 

Vierailija
693/2522 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ihan hirveästi. Niin, että kyyneleet nousee silmiin, vaikka ei siitä niin pitkään ole kun nähtiinkin. Kaipaisin myös pieniä merkityksellisiä tosielämän sanoja, jos niitä sanottavaksi on. Voi hyvin ihana rakas. Nauti joulun tunnelmasta. Toivottavasti nähdään pian.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
694/2522 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Jotenkin tosi haikein mielin jostain syystä. Låhelle kaipaan. Rakas olet. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
695/2522 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä usko että vielä vuosikymmentenkin jälkeen näin sinusta viime yönä unta. Nyt kun taas näen sinua satunnaisesti ja kuulit sen mitä sinulle kesällä kerroin, asia jonka näin liikuttavan sinua, olet taas mielessäni entistä enemmän. Kaikesta huolimatta jäin nuorena kaipaamaan sinua kovastikin. Voi kumpa minulla olisi rohkeutta ja tilaisuus vielä joskus kertoa sinulle mitä oikeasti tunnen sinua kohtaan, tulisit yllättymään.  Hyvää joulua sinulle missä ikinä oletkaan, anna yksi pieni ajatus minulle.

Peikonkulta
696/2522 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä, iloa ja rakkautta jouluusi rakkaani. Kuljet mukana ajatuksissani. Olisitpa vierelläni näissä hetkissä. 💚

Vierailija
697/2522 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua J..i missä sitten sitä vietätkään. Mahdatkohan koskaan ajatella minua, muistella sitä miten rakastitkaan minua ja kadutko koskaan sitä miten minua kohtelit?  Tiedät että olen lähelläsi taas. Minulla on yhä ikävä sinua. Sydämeni murenee pala palalta yhä kun näen sinua satunnaiseshi taas enkä voi sinua kuitenkaan saada. Tunteeni sinua kohtaan ovat edelleenkin hyvin voimakkaita. H

Vierailija
698/2522 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, mitä sä et sano, mä en voi tietää. 

Vierailija
699/2522 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kaipaan sinua. Niin paljon olisin kai tarvinnut vastaukseksi sanan välittämisestä. Sinulta minulle, ei missään utopiassa. Joku syy kai sille on, miksi ei. Varmaan se ilmeisin. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Olet ajatuksissani. 

Hyvää jouluyötä, tärkeä<3 

Peikonkulta
700/2522 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluyön taikaa uniisi lämpöisiin rakkaani. Olisitpa alla saman peiton. Lämpönä iholla. Kauniita unia. 💚

Ketju on lukittu.