Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Te amo. Ihana. Hurmaava. Aito. Nuorekas. Avarakatseinen sä, lämpöisis ajatuksissa... Näytit mulle jotain kaunista, päivänä jolloin räksynpesät oli pihakoivuissa...Tänään oon palannut usein tuohon päivään, 5.5.21. <3 Tuntuu älyttömän hyvältä ja oikealta. Kiitos. Sydän unii sulle mies ja tiedän, et nähdään.
Ikävä. Paljon risteileviä ajatuksia enkä tiedä mitä kirjoittaisin. Kaikki on aina vain melkein. Ne vahvistuksen sanat jäävät yhä uudelleen puuttumaan. Olen alkanut ajatella, ettei niitä ole. Mitä sitten on? Miksi et vastaa siihen, sitä en ymmärrä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rakkautta ja lämpöä uniisi. Kuulisinpa rauhoittavaa unituhinaasi viereltäni rakkaani. Kauniita unia. 💚
Annan sun mennä, unissani et enää lennä.
-####
Muistelin sinua tänäkin jouluna, mieti että mahdatkohan sinä koskaan enää kaivata minua. Voi kumpa tietäisit miten jäin sinuun kiinni ja miten sydämeni vuotaa verta kun sinua taas satunnaisesti näen. Viime tapaamisemme oli paha pettymys minulle, olin niin toivonut ihan jotain muuta ja valmistautunut johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Muistelin sinua tänäkin jouluna, mieti että mahdatkohan sinä koskaan enää kaivata minua. Voi kumpa tietäisit miten jäin sinuun kiinni ja miten sydämeni vuotaa verta kun sinua taas satunnaisesti näen. Viime tapaamisemme oli paha pettymys minulle, olin niin toivonut ihan jotain muuta ja valmistautunut johonkin muuhun.
Onko viime tapaamisesta pitkä aika?
Aivan paska ketju! Ei tätä jaksa! Mökötyttää. 😪🥺
Kukapa tietää, jos satunnaista näkemistä ei koskaan tulisikaan, ei elämästä tiedä.
Mielin määrin yöhaleja ja unisuukkosia. Kauniita unia rakkaalleni. 💚
Ehkä joku joulu en olekaan yksin. Onnea rakkauteen kaikille meille yksinäisille.
Olen ajatellut sinua paljon. Monin tavoin kaivannut sinua lähelleni. Olen jotenkin tosi uuvuksissa. Tuntuu, etten vain tavoita millään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ihana sä. Rakastan sua. Hyvää yötä mies.
Tunsin unessa sydämessäni puhdasta rakkautta. Täydenkuun uni.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin unessa sydämessäni puhdasta rakkautta. Täydenkuun uni.
Kerro meillekin ihanasta unesta?
Hymyilyttää...Ajatukset veivät aikaan, ku tavattiin. Katsoin sua silmiin keltaisen rapun eteisessä. Sanoit jotain asumisesta, (olihan mul tulossa muutto ja kerroin parist paikast, mitä pohdin). Katsoin sua silmiin ja käänsin katseen, tuntui niin vahvalt ja pakotin takas katseeni. Ihana sinä, voi et mul on ikävä. <3
Saispa nyt nähdä ja halata sua pitkään mies. Hetkeks suljin silmäni ja "sain kuulla äänesi". Oispa kuva susta, laittaisin sydäntäni vasten. Kultainen muisto 22.3.21.Te amo guapo. Enemmän kuin ihanaa, että kohtasin sut!
Kylmänkin keskellä jaat lämpöäsi. Kauniita unia rakkaani. 💚
Ikävä. Pitkän halin lähetän.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ilahtuisin ajatuksesta, et olisit löytänyt polun tänne, ihan vaik lukeaksesi. Oon paljon sulle kirjoittanut tääl, toisaalta aloitin. Ties mones ketju menos, ku poistettu. Viime vuonna otin kuvan wa ja face, sua ajatellen, sininen paita pääl, mikä oli kevääl 21. Tunniste viel, et juteltiin ekan kerran maskin takaa mies ja herätit kiinnostuksen. Mä, siniharmaasilmä. Kauniita unia ihana. Nuku hyvin. <3
Voi, jos tuossa alussa lukisi ensin minun nimi ja lopussa sinun nimi, niin sen tekisin. En voi millään tietää kuka olet. Minun kaivattiin ei ole mitään reagoinut minun lähentymis yrityksiin.