Mitkä "kohteliaisuudet" voisivat jo kuolla pois
Minä en tykkää yhtään siitä, että mun mies availee oven aina mulle. Tulee vaan vaivaantunut olo.
Kommentit (107)
Hattu pois sisätiloissa, kätellessä, ruokaillessa jne. Siis miksi? Mikä idea? Tälle säännöllisesti ei ole mitään järkevää perustelua.
Viimeisen palan ottamatta jättäminen tai puolittaminen. Voi hyvää päivää!
2 tanssia tanssilavalla. Tanssitaan yksi, jos ei suju ja vaikka 5 peräkkäin jos kemiat kohtaavat.
Kaupan kassat vois lopettaa viikonloppujen ja pyhien toivottelun
Nämä tämmöiset hyvää joulua jne. jollotukset. Myönnän joskus lipsuneeni vahingossa kun se tarttuu. 🤭
Kassojen keinotekoinen "hyvää päivänjatkoa". "Kiitti hei" riittää ihan hyvin.
Anteeksi kun olen myöhässä lääkäriltä. Pahoitelkoot hoitamattomuutta sen sijaan, jos on sen verta munaa.
Työpaikalla kerätään rahaa työkavereitten lahjoja varten. Jos joku käväisee työyhteisössä pari kuukautta, hankitaan läksiäislahja eli kysymys ei edes ole mistään pitkäaikaisten työkavereitten muistamisista tms. pyöreistä syntymäpäivistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin yksinäiselle ihmiselle hyvältä kun edes he toivottelevat noita.
"Näytät hyvältä. Oletko laihtunut?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin yksinäiselle ihmiselle hyvältä kun edes he toivottelevat noita.
Niinpä
Miksi niiden pitäisi kuolla pois? Onko niin vaikea sanoa Kiitos, Anteeksi, avata ovea toiselle tms. Sitten kuitenkin ihaillaan ulkomailla kun siellä osataan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Hattu pois sisätiloissa, kätellessä, ruokaillessa jne. Siis miksi? Mikä idea? Tälle säännöllisesti ei ole mitään järkevää perustelua.
Se, että pojilla on esim koulussa pipo sisällä päässä on koulujen suurin ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että pojilla on esim koulussa pipo sisällä päässä on koulujen suurin ongelma?
Miksi pipo pitää olla päässä sisällä? Onko siellä kylmä?
Sosiaalinen vehtaaminen omakotitaloalueella naapureiden kanssa. En käsitä, miksi typerää naapuria pitäisi tervehtiä. Pakkomielteistä ja vaivaannuttavaa, koska se typerä naapuri tulkitsee tervehtimisen kutsuksi tulla pihalleni. Kerros- ja rivitalossa tervehtisin naapureita, mutta okt:n idea on saada olla rauhassa. Sama juttu mökillä, että onpa naapuri kuinka 500 m päässä pitää ängetä portista pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun heillä itsellään ei niitä ole, outoa toivottaa viikonloppua kun on itse töissä koko viikonlopun.679
Huvipuistohullu kirjoitti:
Teitittely!
Hyvin kohtelias tapa ilmoittaa että henkilössä on painoa vähintään 2 edestä, kun yhdestä ihmisestä puhuu "te" sanalla.
Kursailu! Ruoka- ja kahvipöytään mennään kun kutsutaan!