Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Kaipaan. Ei sinulla taida olla aikaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Pidän sinusta ja tiedät sen varmaankin. Tiedämme molemmat, että ei kannata tehdä mitään hätiköityä. Tunnen silti tuoksusi kun olet samassa rakennuksessa. Kun katsomme toisiamme syvälle silmiin, se kertoo kaiken oleellisen. Nyt kuitenkin välttelemme toisiamme, koska kummankin tilanne on mahdoton. Ajattelen sinua aina lämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta ja tiedät sen varmaankin. Tiedämme molemmat, että ei kannata tehdä mitään hätiköityä. Tunnen silti tuoksusi kun olet samassa rakennuksessa. Kun katsomme toisiamme syvälle silmiin, se kertoo kaiken oleellisen. Nyt kuitenkin välttelemme toisiamme, koska kummankin tilanne on mahdoton. Ajattelen sinua aina lämmöllä.
Olet päättänyt minunkin puolestani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole päättänyt kenenkään muun puolesta. Salaa toivon, että tämä ihastuksen kohde tulisi puhumaan suoraan ja kiertelemättä. Nyt olen tulkinnut tilanteen näin enkä rohkene itse tehdä asioiden suhteen mitään. Olen todella ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole päättänyt kenenkään muun puolesta. Salaa toivon, että tämä ihastuksen kohde tulisi puhumaan suoraan ja kiertelemättä. Nyt olen tulkinnut tilanteen näin enkä rohkene itse tehdä asioiden suhteen mitään. Olen todella ihastunut.
Ei aina kannata odotella sen toisen aloitetta, vaan itse mennä puhumaan suoraan ja kiertelemättä.
Niin. Sellainen ajatus vain vahvistuu, etten ole kovin korkealla sinun tärkeiden asioiden listallasi.
Hyvää yötä tärkeä<3
Kaipaan katsoa sua silmiin. Tuttuuden tunne ja se kaikki mitä tunsin ensikohtaamisesta, on pinnassa. Lempeä katsees uunin edes, siihen aina palaan. Ja ajatuksis sua halaan, nytkin...Aamusta kuljit kohti päivää ja iltaa taas usein ajatuksissa mukana. Ihana mies ja onneks kohtasin viimein sut, v. 21. Ja unis niin monesti, voimakkaasti. Te amo. <3
Ikävä. Yritin. Ei sinua minulle ole. Tai on, pinnallisesti kun satutaan samaan paikkaan.
Hyvää yötä, tärkeä <3
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun beibe.
Toive on naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun beibe.
Toive on naiselta naiselle?
Oli naiselle joo. Ihanalle naiselle.
Ikävä. Olet jossain niin kaukana taas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Minä rakastan sinua. Mitähän mahdat minusta miettiä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyvä päivä takana. Sä usein ajatuksissa. Ois niin paljon mitä haluais sanoa tai olla vaan lähekkäin. Ja samal katsois sua silmiin...Ku sais tutustua enempi. Sydänunia, ihana. <3
Mun sydän sanoo sä. Silmäni loistavat, ku sua ajattelee ja katsoo peiliin. Voin nähdä sun ilon ja hymyn, lempeän katsees, ihana nopsajalka. Oli ihan pakko käydä paikas mis tavattiin kevääl 21...Aamul tuli päähänpisto, et lähtis ens kesänä Välimeren rannalle. Ois kivaa lähteä yhdes ja/tai viettää tääl aikaa. Kaipasin sua kesällä ja leppäkerttu tuli Fuges käsivarrelle. Kerroin sille terveiset sulle ja se lensi matkaan. Mä sua vaan. <3
Kaipaan sinua. Halausta ja läheisyyttä. Juttelua ja ajatustenvaihtoa. Kiitos mielen piristyksestä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Tämä kymmenen tikkua laudalla voisi puolestani jo loppua. Tämä missä etsitään ensin tikut ja sitten sinua ja ennen kun kunnolla löydän, joku polkaisee tikut taas ilmaan. Enemmän kuin mitään toivon, että voitaisiin olla aidosti ja avoimesti ajatuksinemme. Kävi miten kävi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Saat minut hymyilemään ja silmäni loistamaan. Pidän niistä lyhyistä hetkistä ja polveilevista keskusteluista jotka toisinaan jaamme työpaikalla. Olen kuitenkin aika ujo....
Tiedän, että sinäkin käyt toisinaan ikkunaostoksilla (työhuoneemme ikkunat on vastakkain)