Tunteet heränneet varattua miestä kohtaan jonka kanssa mulla on salasuhde
Ihan pelkkä seksi mielessä aloin salaa tapailla miestä, mutta nyt huomaan itsessäni orastavaa ihastumisen tunnetta. Yritän kuitenkin siirtää syrjään näitä tunteita. Parasta olisi tietenkin lopettaa suhde kahdestakin syystä: mies on varattu ja mun olisi helpompi unohtaa mies. En vain pysty lopettamaan suhdetta. Mies on ihana ja seksi on täydellistä. Mies tuskin tulee koskaan jättämään puolisoaan.
Takokaa järkeä mun päähän!
Kommentit (88)
Onko sulla ongelmia itsetuntosi kanssa vai oletko naisvihaaja?
No oletko jotenkin vajaa kun olet noin halujesi vietävissä?
Vastaus; Kyllä olet.
Mikäänhän ei sulle riitä, kun edelleen jatkat tätä ketjuakin.
Laitat miehen vaimolle viestin nimettömänä niin ajaa ukon suoraan sänkyysi 😉
Vierailija kirjoitti:
Laitat miehen vaimolle viestin nimettömänä niin ajaa ukon suoraan sänkyysi 😉
Toistan uudelleen, en ilmoita miehen avopuolisolle yhtään mitään. Se ei ole mun tehtävä.
Ensinnäkin saastaista, koska varattu. Toisekseen älyvapaata: harrastatte jo seksiä ja nyt vasta tunteita alkaa tulla? Halpaa, säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Soita vaimolle ja kerro. Sika saattaa vapautua ennen kuin oikein huomaatkaan.
Miten niin? Itse kun sain tietää mieheni salasuhteesta, niin jatkoin muina naisina avioliittoa ja otin itse rakastajan viisi vuotta myöhemmin.
Ei parisuhde ole pelkkää seksiä.
Orastavaa ihastumisen tunnetta.
Päivän paras 🤣🙃
Vierailija kirjoitti:
Soita vaimolle ja kerro. Sika saattaa vapautua ennen kuin oikein huomaatkaan.
Hienoa! Juuri näin! Mulle saa soittaa mihin aikaan tahansa ja jos en vastaa, laita viesti ja osoite mihin porsaseläimen tavarat vois lähettää. Kiitos!
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on niin monta hölmöä juttuja, mutta hölmöin on alun perin seksi ilman tunteita.
Hölmö olet aikuiseksi ihmiseksi jos et tajua, että jotkut voi harrastaa seksiä ilman sen kummempia tunteita. Tai no onhan siinä himo ja tunne sekin, mutta seksiä voi harrastaa ilman ihastumista tai rakastumista.
Mutta jotain fyysistä vetoa/ihastumista kai täytyy olla jos ei kyse ole mistään kännisestä yhden yön jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Äh, jatka panemista.
ootte mitä ootte.
Joo, tyhmälle on ihan turha takoa kalloon yhtään mitään, kun mälli maistuu.
Jep, jep, tämmöinen satu sitten tänään🙉
Joiskohan tänään viiniä? Jääkaapissa olisi, no, ehkä kaksi lasia tai kolme🍾
Olin aika lailla samassa tilanteessa ja aloin varta vasten ottaa etäisyyttä. En siis laittanut viestiä vaan odotin että mies laittaa. En siirtänyt sovittua menoa vain siksi että toinen oisi ehtinyt näkemään vaan sanoin että mulle ei käy tuo päivä. Ennen siirsin menot miehen aikataulujen mukaan.
Kas kun äijästä alkoi tulla esiin vähemmän ihastuttavia piirteitä
Vierailija kirjoitti:
Olin aika lailla samassa tilanteessa ja aloin varta vasten ottaa etäisyyttä. En siis laittanut viestiä vaan odotin että mies laittaa. En siirtänyt sovittua menoa vain siksi että toinen oisi ehtinyt näkemään vaan sanoin että mulle ei käy tuo päivä. Ennen siirsin menot miehen aikataulujen mukaan.
En mä laita ensin miehelle viestiä ja ehdota tapaamisia vaan mies ehdottaa. Joskus mulle sopii ja joskus ei. En mä ole miehen vuoksi mitään menoja perunut enkä peru.
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä laita ensin miehelle viestiä ja ehdota tapaamisia vaan mies ehdottaa. Joskus mulle sopii ja joskus ei. En mä ole miehen vuoksi mitään menoja perunut enkä peru.
Sittenhän on kaikki hyvin, ja tunteetkin on jo oraksella ;)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tämä nyt poistoon!
Ei mitään tukea tuommoisille...
Älä lue jos kovin menee tunteisiin. Ei kai tätä tarvi poistaa siksi ettei aihe miellytä sinua
Vierailija kirjoitti:
No oletko jotenkin vajaa kun olet noin halujesi vietävissä?
Vastaus; Kyllä olet.
Mikäänhän ei sulle riitä, kun edelleen jatkat tätä ketjuakin.
Ööh mikään ei riitä, koska kommentoi itse aloittamaansa ketjuun vielä seuraavanakin päivänä? Perin erikoinen logiikka sinulla.
Niin mä olen vastuussa vain itselleni, mutta onhan tämä suhde moraalisesti väärin. Mä olen nyt yrittänyt tsempata itseäni, että saisin lopetettua suhteen.