Tunteet heränneet varattua miestä kohtaan jonka kanssa mulla on salasuhde
Ihan pelkkä seksi mielessä aloin salaa tapailla miestä, mutta nyt huomaan itsessäni orastavaa ihastumisen tunnetta. Yritän kuitenkin siirtää syrjään näitä tunteita. Parasta olisi tietenkin lopettaa suhde kahdestakin syystä: mies on varattu ja mun olisi helpompi unohtaa mies. En vain pysty lopettamaan suhdetta. Mies on ihana ja seksi on täydellistä. Mies tuskin tulee koskaan jättämään puolisoaan.
Takokaa järkeä mun päähän!
Kommentit (88)
Laittakaa tämä nyt poistoon!
Ei mitään tukea tuommoisille...
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko koskaan ketään muuta kuin itseäsi?
Älä viitsi olla typerä. Se, että tässä asiassa ajattelen itseäni ei tarkoita sitä, että ajattelen aina vain itseäni. Olen kuitenkin äiti jonka ajateltava myös lastaan. Töissä joudun ajattelemaan paljonkin muita ihmisiä.
Et kuitenkaan kyennyt ajattelemaan tämän miehen naista jota petätte yhdessä tai miestä sen verran, ettet sekaantuisi varattuun ja aiheuttaisi kipua monelle ihmiselle?
Itsekästä tuo pelkästään on ja ihan oikein, että saat itsekin nenillesi.
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä mies käyttää sinua vain hyväkseen huolimatta sinun tunteistasi. Hän ilmeisesti on myös petollinen vaimoaan/perhettään kohtaan. Kannattaa repäistä itsensä irti tuollaisesta. Hän ei arvosta sinua sen enempää kun puolisoaan.
Mähän kirjoitin jo aloitukseen hyvin selkeästi, että mies tuskin tulee koskaan eroamaan puolisostaan. Yhteisiä lapsia heillä ei ole ja kummankin lapset jo aikuisia. Tiedostan kyllä sen, että mies käyttää mua hyväkseen. Niinhän mäkin tein aluksi kun aloimme tapailla. Seksiä mä miehestä hain enkä mitään muuta. Olemme tapailleet seksin merkeissä jo 18 vuotta sitten kun olemme molemmat sinkkuja.
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi olla typerä. Se, että tässä asiassa ajattelen itseäni ei tarkoita sitä, että ajattelen aina vain itseäni. Olen kuitenkin äiti jonka ajateltava myös lastaan. Töissä joudun ajattelemaan paljonkin muita ihmisiä.
Äiti? Mieti miltä sinusta tuntuisi, jos olisit miehen vaimon tilanteessa, ei varmaan tuntuisi kivalta.
Kohtele muita kuin haluat muiden kohtelevat sinua. Tiedän, että tunteet ovat pinnassa, mutta teidän suhteenne päättyy vain eroon satuttaen monia ihmisiä. Teillä on hyvä aika pistää peli poikki.
Vierailija kirjoitti:
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan kyennyt ajattelemaan tämän miehen naista jota petätte yhdessä tai miestä sen verran, ettet sekaantuisi varattuun ja aiheuttaisi kipua monelle ihmiselle?
Itsekästä tuo pelkästään on ja ihan oikein, että saat itsekin nenillesi.
No en ole ajatellut enkä kyllä edes kadu tätä salasuhdetta. Mies on ihan itse tehnyt valintansa aloittaa suhteen mun kanssa, en mä häntä ole mihinkään pakottanut.
Vierailija kirjoitti:
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti? Mieti miltä sinusta tuntuisi, jos olisit miehen vaimon tilanteessa, ei varmaan tuntuisi kivalta.
Kohtele muita kuin haluat muiden kohtelevat sinua. Tiedän, että tunteet ovat pinnassa, mutta teidän suhteenne päättyy vain eroon satuttaen monia ihmisiä. Teillä on hyvä aika pistää peli poikki.
No ei tuntuisi kivalta, mutta minkäs teet. Mun äitiys ei liity tähän salasuhteeseen mitenkään. Miehellä on avovaimo, ei aviovaimoa.
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä mies käyttää sinua vain hyväkseen huolimatta sinun tunteistasi. Hän ilmeisesti on myös petollinen vaimoaan/perhettään kohtaan. Kannattaa repäistä itsensä irti tuollaisesta. Hän ei arvosta sinua sen enempää kun puolisoaan.
Mähän kirjoitin jo aloitukseen hyvin selkeästi, että mies tuskin tulee koskaan eroamaan puolisostaan. Yhteisiä lapsia heillä ei ole ja kummankin lapset jo aikuisia. Tiedostan kyllä sen, että mies käyttää mua hyväkseen. Niinhän mäkin tein aluksi kun aloimme tapailla. Seksiä mä miehestä hain enkä mitään muuta. Olemme tapailleet seksin merkeissä jo 18 vuotta sitten kun olemme molemmat sinkkuja.
18 vuotta????
Noin pitkään eli mies on kaikin puolin sinulle tuttu.
No mitä odotat, jos on tunteet pinnassa, älä ainakaan kerro hänelle. Voi olla että tekee asiasta lopun. Etene pikku hiljaa. Esteenä ei ole lapsia.
Teet tuollaista, tulet tänne ölisemään ja valitat, kuinka sinulle vastataan...
"Aikuinen" ihminen😆
Seksi on täydellistä??
Harvalla se menee noin.
Sinua pitäisin häntä vain entistä lähempänä.
Tai jättäisin asian tapailu suhteeseen.
Sano nyt vielä et miehen puoliso on sun ystävä..?
No kysy vaikka tuntisiko se samoin ja olisi halukas eroamaan vaimostaan. Eihän sitä tiedä. Yolo.
Vierailija kirjoitti:
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 vuotta????
Noin pitkään eli mies on kaikin puolin sinulle tuttu.
No mitä odotat, jos on tunteet pinnassa, älä ainakaan kerro hänelle. Voi olla että tekee asiasta lopun. Etene pikku hiljaa. Esteenä ei ole lapsia.
Siis ei suhde ole kestänyt 18 vuotta vaan silloin tapailimme seksin merkeissä. Siinä välissä siis ei olla tavattu ja nyt on suhde jatkunut muutaman kuukauden. En todellakaan kerro miehelle mitään tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Teet tuollaista, tulet tänne ölisemään ja valitat, kuinka sinulle vastataan...
"Aikuinen" ihminen😆
Vaikutat itse todella kypsältä. Tai sitten et.
Mähän kirjoitin, että haluan lopettaa suhteen, mutta en pysty siihen. Pyysin teitä takomaan järkeä päähän. Lapsellinen suunsoitto ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä et miehen puoliso on sun ystävä..?
Ei ole. En tunne sitä naista vaan tiedän vain nimen ja miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on täydellistä??
Harvalla se menee noin.
Sinua pitäisin häntä vain entistä lähempänä.
Tai jättäisin asian tapailu suhteeseen.
No minkäs sille mahtaa, että seksi toimii meillä. Mieskin on sitä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys taas oikein loistaa...
Älkää peukuttako jos ette itse ole kokeneet.
Tollo on sinulle erittäin hyvä nimimerkki.
Miksi täällä tyrmätään jokainen aloite tyyppi spämminä tai muuten huihai kertomuksena? Eikö voida keskustella asioista ihan asiallisesti?
Niin ei sun mielestä ole järkeä. Meitä on paljon jotka ei ajattele samalla tavalla. Sun tapa ei ole ainoa oikea tapa elää.