Tunteet heränneet varattua miestä kohtaan jonka kanssa mulla on salasuhde
Ihan pelkkä seksi mielessä aloin salaa tapailla miestä, mutta nyt huomaan itsessäni orastavaa ihastumisen tunnetta. Yritän kuitenkin siirtää syrjään näitä tunteita. Parasta olisi tietenkin lopettaa suhde kahdestakin syystä: mies on varattu ja mun olisi helpompi unohtaa mies. En vain pysty lopettamaan suhdetta. Mies on ihana ja seksi on täydellistä. Mies tuskin tulee koskaan jättämään puolisoaan.
Takokaa järkeä mun päähän!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä tyrmätään jokainen aloite tyyppi spämminä tai muuten huihai kertomuksena? Eikö voida keskustella asioista ihan asiallisesti?
Tämä ei ole mikään keskustelu vaan aloittajan ääliömäinen pyrkimys oikeuttaa tekonsa.
Saa jotain sairasta nautintoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä tyrmätään jokainen aloite tyyppi spämminä tai muuten huihai kertomuksena? Eikö voida keskustella asioista ihan asiallisesti?
Tämä ei ole mikään keskustelu vaan aloittajan ääliömäinen pyrkimys oikeuttaa tekonsa.
Saa jotain sairasta nautintoa asiasta.
Että te jotkut olette typeriä. Ei en ole trolli. Ei en saa mitään sairasta nautintoa tästä. Te voisitte lopettaa perseilyn ja lukea ajatuksella mun aloituksen. Mä olen tollo jolla suhde varattuun mieheen ja nyt on alkanut olla tunteita miestä kohtaan. Halusin, että mulle taotaan järkeä päähän, että lopetan suhteen. Tuollainen päänaukominen ei ole järjen takomista päähän.
Mene muualle pätemään.
Kyllä sä AP itsekin tiedät et helpommalla pääset kun nyt lopetat suhteen. Miksi et etsi siihen pelkkään seksiin jotain vapaata?
Anteeksi nyt,mutta en ole ikinä ymmärtänyt että joku lähtee tieten tahtoen suhteeseen varatun kanssa. Varsinkin kun sitä pelkkää seksiä sais varmasti vapailtakin miehiltä.
Itsellä on ainakin ollut munaa sanoa, että en lähde mukaan pettämiseen ja toisen naisolennon kusetukseen ja satuttamiseen, sen verran empatiaa sitä viatonta naista kohtaan.
Ja nuo varattujen miesten ehdotukset on kyllä loppunut siinä kun olen kysynyt, että mikäs sen naisystävän numero on kun mulla olis vähän asiaa.
Oon itsekin tullut kusetetuksi ja petetyksi ja se asioiden selviäminen jälkikäteen saa koko ihmisarvon romuttumaan. Siinä menee itsetunto, itse arvostus, luotto kaikkeen, siitä ei seuraa kuin tuhoa ja surua.
Miten sulla ei tosiaan ole huonoa omaatuntoa yhtään vaan ajattelet vaan itseäsi?
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa jotain sairasta nautintoa asiasta.Että te jotkut olette typeriä. Ei en ole trolli. Ei en saa mitään sairasta nautintoa tästä. Te voisitte lopettaa perseilyn ja lukea ajatuksella mun aloituksen. Mä olen tollo jolla suhde varattuun mieheen ja nyt on alkanut olla tunteita miestä kohtaan. Halusin, että mulle taotaan järkeä päähän, että lopetan suhteen. Tuollainen päänaukominen ei ole järjen takomista päähän.
Mene muualle pätemään.
Ilmoita sille ykkösnaiselle niin saatat saada miehen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko havahdut tähän samaan spämmiin. Kuis sillai?
Oles ny vait, ko ap o viikost toissee nii rakastunu, et hän tahtos saar meilt jottai viissaure sanoi ja oivallissii neuvoi, et kui hän täsä romassis ny toimis, ko miäski o rakkauden kahleil toisse naaraspualissee sirottu.
Mää ajattelissi nii, et häne sopis miähelt kyssyy, sopiskos semmone häne siipalles, et hänest tulis semmone sisarvaimo. Naise vois yhres hoittaa talout ja tenavii, ja miäs vois vaik käör kalastusmatkoil ja metsästysreissuil huoleti, ko tietää, et naisväki pitää huushollin kunnos. Toine tekis ruakkaa ja siivois, ja toine hualehtis lapsist ja pihatöist.
Kaik voitais, naise sais pittää miähes, ja miäs naises, ja tol kokoonpanoll miäs vois keskittyy omihi harrastuksihis. 👍
Kerro miehelle että olet ihastunut ja odota reaktiota..tosin tuskin miestä kiinnostaa. Miksei mies voi lopettaa suhdettaan avopuolisson jos heillä ei ole yhteisiä lapsia ja asuvat ilman lapsia? En nyt oikein tajua..
Jatkat kunnes kyllästyt. Varmaankaan ei ole todellisista tunteista kyse. Aika näyttää mihin päättyy ja miten. Keskity nauttimaan ;) ei seksikkään ikuisesti ole täydellistä, tai jompi kumpi kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle että olet ihastunut ja odota reaktiota..tosin tuskin miestä kiinnostaa. Miksei mies voi lopettaa suhdettaan avopuolisson jos heillä ei ole yhteisiä lapsia ja asuvat ilman lapsia? En nyt oikein tajua..
En kerro miehelle mitään.
Siis sunko mielestä vain yhteiset lapset tai jomman kumman saman katon alla asuvat lapset on syy jatkaa parisuhdetta? Eikö tullut mieleen, että mies haluaa olla parisuhteessa tuon naisen kanssa? Mä en kyllä suoraan sanottuna ymmärrä sun logiikkaa.
Kun aikoinaan hetken tapailimme miehen kanssa seksin merkeissä 18 vuotta sitten niin mies sanoi meillä olevan liikaa ikäeroa. Hänelle tuntui olevan meidän ikäero vaikea asia ja sekin seikka häntä häiritsi, että olen ollut lapsi kun olemme ihan ensimmäisen kerran tavanneet. Seksiä toki oli vasta sitten kun olin jo yli 25v eikä mitään siihen viittaavaa ollut ennen kuin tapasimme sattumalta baarissa. Liian nuorena itselleen hän pitää mua edelleen.
Ystävät sai mut houkuteltua lähtemään tänään baariin ja aion kyllä pitää silmäni auki sinkkumiesten suhteen. 😄 Olen kyllä Tinderissä ja Badoossa ja kummassakin viestitellyt joidenkin miesten kanssa, mutta ketään en ole tavannut. Pelottaa lähteä tapaamaan pelkän seksin merkeissä jotakin tuntematonta. En halua mennä suoraan kenenkään kotiin.
Mistä tiedät, ettei mies jätä avovaimoaan? Olette tapailleet vasta muutaman kuukauden, sinuna kertoisin, että olen rakastunut. Eihän sitä tiedä vaikka mies tuntisi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko havahdut tähän samaan spämmiin. Kuis sillai?
Oles ny vait, ko ap o viikost toissee nii rakastunu, et hän tahtos saar meilt jottai viissaure sanoi ja oivallissii neuvoi, et kui hän täsä romassis ny toimis, ko miäski o rakkauden kahleil toisse naaraspualissee sirottu.
Mää ajattelissi nii, et häne sopis miähelt kyssyy, sopiskos semmone häne siipalles, et hänest tulis semmone sisarvaimo. Naise vois yhres hoittaa talout ja tenavii, ja miäs vois vaik käör kalastusmatkoil ja metsästysreissuil huoleti, ko tietää, et naisväki pitää huushollin kunnos. Toine tekis ruakkaa ja siivois, ja toine hualehtis lapsist ja pihatöist.
Kaik voitais, naise sais pittää miähes, ja miäs naises, ja tol kokoonpanoll miäs vois keskittyy omihi harrastuksihis. 👍
Laaksoskako se täällä jakaa elämänohjeita? Ei siinä, ihan oivaa settiä. Usein naiselle olisi paljon enemmän seuraa ja iloa toisesta naisesta. Miehelle pientä sinistä pilleriä naamaan, niin jaksaa kyllä hoidella kaksi naista siinä missä yhden.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt,mutta en ole ikinä ymmärtänyt että joku lähtee tieten tahtoen suhteeseen varatun kanssa. Varsinkin kun sitä pelkkää seksiä sais varmasti vapailtakin miehiltä.
Itsellä on ainakin ollut munaa sanoa, että en lähde mukaan pettämiseen ja toisen naisolennon kusetukseen ja satuttamiseen, sen verran empatiaa sitä viatonta naista kohtaan.
Ja nuo varattujen miesten ehdotukset on kyllä loppunut siinä kun olen kysynyt, että mikäs sen naisystävän numero on kun mulla olis vähän asiaa.
Oon itsekin tullut kusetetuksi ja petetyksi ja se asioiden selviäminen jälkikäteen saa koko ihmisarvon romuttumaan. Siinä menee itsetunto, itse arvostus, luotto kaikkeen, siitä ei seuraa kuin tuhoa ja surua.
Miten sulla ei tosiaan ole huonoa omaatuntoa yhtään vaan ajattelet vaan itseäsi?
Tässä sinulle parempi ihminen kunniamerkki. Voit kulkea se rinnuksessa elämää eteenpäin.
Menkää naimisiin, olette yhtä saastaisia. Sovitte yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla ei tosiaan ole huonoa omaatuntoa yhtään vaan ajattelet vaan itseäsi?Tässä sinulle parempi ihminen kunniamerkki. Voit kulkea se rinnuksessa elämää eteenpäin.
Joillain meillä on moraalia, toisilla ei. Perheen rikkoja.
Miksi neuvoisin? Ei kyllä kiinnosta tippaakaan tollasen ihmisen tunnehaavat. Hyvä vaan jos rakastut ja saat takkiis, että anna mennä vaan.
Mut tää mies on niin komea ja sillä on hyvä varustus. Voi olla ettei tuu enää tämmöstä mahdollisuutta jatkossa
ap999 kirjoitti:
Mut tää mies on niin komea ja sillä on hyvä varustus. Voi olla ettei tuu enää tämmöstä mahdollisuutta jatkossa
Älä esitä olevasi minä joka olen oikea ap. Sulla on todella köyhä elämä kun pitää tehdä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei mies jätä avovaimoaan? Olette tapailleet vasta muutaman kuukauden, sinuna kertoisin, että olen rakastunut. Eihän sitä tiedä vaikka mies tuntisi samoin.
Rakastunut? Missä mä kirjoitin olevani rakastunut? Mä kirjoitin erittäin selkeästi orastavasta ihastuksesta. En todellakaan kerro miehelle mitään.
Laita poikki! Maailman vanhin klisee, mutta niin totta että mitä pidemmälle jatkat juttua niin sitä vaikeampi on päästää irti, kun tunteet kasvaa. Sitten itket kuukausi (vuosi?) tolkulla miehen perään, siitäkin huolimatta että koko ajan tiesit ettei suhteesta olisi ikinä tullut mitään. Ikävän ja surun myötä menetät myös palasen itsetunnostasi, kun olet koko ajan ollut se kakkosvaihtoehto - vaikkakin tietoisesti, mutta ei se sydän sitä ymmärrä.
Ja kaikille niille, jotka haukkuu aloittajaa kodinrikkojaksi niin nyt pieni reality check sinne kanssasiskoille: Se joka tässä kotia rikkoo ja väärin tekee on mies, joka on parisuhteessa. Ei se SINKKUnainen joka ei ole vastuussa kellekään muulle, kuin itselleen. Jos varattu mies on valmis luopumaan moraalistaan ja riskeeraamaan oman parisuhteensa, niin syytön se sinkkunainen siihen on.
Sitähän se on.