Tunteet heränneet varattua miestä kohtaan jonka kanssa mulla on salasuhde
Ihan pelkkä seksi mielessä aloin salaa tapailla miestä, mutta nyt huomaan itsessäni orastavaa ihastumisen tunnetta. Yritän kuitenkin siirtää syrjään näitä tunteita. Parasta olisi tietenkin lopettaa suhde kahdestakin syystä: mies on varattu ja mun olisi helpompi unohtaa mies. En vain pysty lopettamaan suhdetta. Mies on ihana ja seksi on täydellistä. Mies tuskin tulee koskaan jättämään puolisoaan.
Takokaa järkeä mun päähän!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin saastaista, koska varattu. Toisekseen älyvapaata: harrastatte jo seksiä ja nyt vasta tunteita alkaa tulla? Halpaa, säälittävää.
Jaa, minusta on paljon säälittävämpää tuollainen moraalipoliisin leikkiminen ja sitä kautta itsensä korottaminen.
Älkää nyt poistako ketjua!
Tämä on liian hauskaa kun kohtalokas itsenäinen nuori nainen uskottelee itselleen ja provoilee meille. 😊
Toivottavast tänään ei treffejä unelmamiehen kanssa ja viihdyt kanssamme!
Täytyyhän sen könsikkään lauantai-iltana avokin kanssa viettää laatuaikaa, odottele sinä neiti vuoroasi.
Ne on nämä valmiiksi suhteissa olevat säädöt ihan tuhoon tuomittu yleensä ennenkuin alkaakaan.
Jokaisella on nimittäin omassa suhteessaan ongelmat, ja NIIN KAUAN kun niitä asioita ei nosteta pöydälle ne tulee ennemmin tai myöhemmin uusissa suhteissa esille.
Joten suosittelen yrittämään ongelman korjausta muulla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä tyrmätään jokainen aloite tyyppi spämminä tai muuten huihai kertomuksena? Eikö voida keskustella asioista ihan asiallisesti?
Tämä ei ole mikään keskustelu vaan aloittajan ääliömäinen pyrkimys oikeuttaa tekonsa.
Saa jotain sairasta nautintoa asiasta.
Ja mikä tässä sinua häiritsee. Onko sun ukko vai? Katkeruus on pahasta.
Minulla oli epämääräinen säätö varatun kanssa, josta en ole vieläkään yli enkä tiedä olenko ikinä. Sillä erotuksella, että minä olin jo valmiiksi rakastunut. En olisi missään nimessä lähtenyt juttuun muutoin. Mutta se opetti minulle muutaman jutun varatuista.
Ensinnäkin, mikään mitä sinulle sanotaan ei välttämättä tarkoita mitään. En siis tarkoita että toinen tahallaan valehtelisi, vaan että voi käydä niin, että kun kiinnijäämisen riski on lähellä realisoitua kaikki ne tunteet pyyhkiytyy pois. Kertaheitolla näytetään, miten mitätön olet vaakakupissa siihen toiseen verrattuna. Mitä hyvänsä sinulle on sanottu, tajuat ettet koskaan ole ollut todellinen vaihtoehto. Olet aina ollut pelkkä syrjähyppy, pienessä sivuroolissa koko tarinassa. Virhe, joka pyyhitään pois ja unohdetaan.
Toiseksi, kukaan ei ymmärrä. Tai siis ymmärtää, mutta myötätuntoa on kohtalaisen turha useimmilta ihmisiltä hakea. Täysin ymmärrettävästi. Siinä missä normi sydänsurussa sinulla olisi ehkä kaverilista täynnä lohduttajia, niin varatun kohdalla saat kuulla vaan "mitäs läksit" ja "mitäs mä sanoin". Muutamaa poikkeusta ehkä lukuun ottamatta (sattuneesta syystä miespuoliset kaverit tuntuu ymmärtävän oikein hyvin - mutta milläköhän motiiveilla).
Kolmanneksi, vaikka sanoisit itsellesi mitä tahansa pettäjän vastuusta, niin tosiasia on se, että jos olet edes suunnilleen normaali ja päästäsi terve ja kykenevä empatiaan, niin se syyllisyys iskee kyllä. Tuo on selitys johon tuudittaudut, koska haluat saada kaiken, sekä varatun miehen että puhtaan omatunnon. Mutta loputtomiin et pysty itseäsi kusettamaan. Lopulta joudut tekemään itsesi kanssa aika paljon töitä, että voit taas katsoa itseäsi peiliin. Paitsi jos olet niin paatunut ettei omatunto enää pelitä ollenkaan, mutta se on ehkä vielä surullisempi vaihtoehto sinun kannaltasi.
Ja neljänneksi se ilmeinen paradoksi aina varatun kanssa. Miten ihmeessä voisit ikinä luottaa ihmiseen, joka on todistanut sinulle, ettei rehellisyys tai kumppanin kunnioitus ole hänelle tärkeitä arvoja? Niillä meni huonosti ja se rakastaa minua enemmän on silkkaa itsepetosta lähes aina. Kaikissa suhteissa on hyviä ja huonoja hetkiä, ja sinä olet jo nähnyt miten tuo mies reagoi vaikeuksissa. Tekisi niin sinullekin, ellei välissä tapahdu jotain todella radikaalia, kuten mies käy terapiassa miettimässä niitä parempia keinoja suhteen karikoissa selviytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on liian hauskaa kun kohtalokas itsenäinen nuori nainen uskottelee itselleen ja provoilee meille. 😊
Täytyyhän sen könsikkään lauantai-iltana avokin kanssa viettää laatuaikaa, odottele sinä neiti vuoroasi.
Huoh. En ole mikään kohtalokas nuori nainen joka provoilee. Miksi te jotkut olette noin typeriä, että ette tajua ettei kaikki täällä oli provoa vaan todellista elämää. Mä olen 40+ ikäinen äiti-ihminen joka kertoo ihan tosiasioita omasta elämästään. Mene sä itse muualla perseilemään.
En todellakaan viihdy tänä iltana enää kauaa täällä kun ystävät saapuu pian mun luokse, istutaan iltaa ja mennään baariin.
Tollo ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen könsikkään lauantai-iltana avokin kanssa viettää laatuaikaa, odottele sinä neiti vuoroasi.Huoh. En ole mikään kohtalokas nuori nainen joka provoilee. Miksi te jotkut olette noin typeriä, että ette tajua ettei kaikki täällä oli provoa vaan todellista elämää. Mä olen 40+ ikäinen äiti-ihminen joka kertoo ihan tosiasioita omasta elämästään. Mene sä itse muualla perseilemään.
En todellakaan viihdy tänä iltana enää kauaa täällä kun ystävät saapuu pian mun luokse, istutaan iltaa ja mennään baariin.
Kipakka emäntä
Ei miehillä tarvitse, kuten moni nainen on kantapään kautta karvaasti oppinut. Ei tarvitse välttämättä edes tykätä toisesta.