Pystyisitkö olemaan suhteessa sellaiseen kumppaniin, jota et pidä hyvännäköisenä/kauniina/komeana?
Eli toisin sanoen pystytkö erottamaan toisistaan viehättymisen ja ulkonäön, vai alatko aina pitämään myös seurustelukumppanisi ulkonäöstä?
Jos et pidä kumppaniasi hyvän näköisenä, tietääkö hän tämän?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi.
En myöskään pystyisi olemaan sellaisen kanssa, joka ei pidä minua fyysisesti viehättävänä.
Nämä ovat aivan alkeellisia perusasioita suhteessa.
Fyysinen viehättävyys ja kauneus/komeus eivät ole sama asia.
Jos kumppanini ei pitäisi minua hyvännäköisenä, eroaisin.
Hyvännäköinen ei ole sama asia kuin kauneus tai komeus. Perusasiat ja -termistö selviksi!
En. Olen hyvin visuaalinen ihminen ja itse hyvännäköisenä haluan tottakai olla hyvännäköisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan suhteessa hyvin komean miehen kanssa. Tiedän että komeilla on paljon vientiä ja saavat paljon huomiota naisilta. He tietävät sen itsekin. On ihan inhimillistä, jos sitä huomiota sitten oikein mehustaa. Tämä combo on sellainen, ettei paljon kiinnostele.
Erityisesti siis huomiosta nauttiminen on sellainen ominaisuus ihmisessä mikä työtää luotaan, oli komea tai ei.
Muut, lähinnä henkiset ominaisuudet tekevät miehestä viehättävän.
En nauti huomiosta, mutta olen ilmeisesti kohtuulisen komea mies. Kukaan nainen ei kuitenkaan lähesty minua ikinä. Mutta tilanne tuntuu muuttuvan jos seurassani on nainen, sitten muutkin naiset tuntuvat kiinnostuvan. Outoa olla poikamies joka ei kelpaa kenellekään ja varattuna naiset tuntuu haluavan minua? En käsitä. Pelimiehet varmaan rakastaa tuota ilmiötä ja minä vain haluaisin yhden naisen.
Jos olet naisen seurassa se tarkoittaa että joku nainen on jo tarkistanut ettet ole hullu sarjamrrhaaja. Valitettavasti se on myyntivaltti.
Tämä. Miehet luulevat, että naiset kiinnostuvat sen takia, että varattuna olo kielii jotain miehen ihanuuudesta. Ei, se antaa viestin, että koska tällä miehellä on nainen on todennäköisempää, ettei tämä mies ole uhka naisille.
-ohis. Nuorempana oltiin tyttökaverin kanssa baarissa ja kaikki muut istumapaikat olivat menneet paitsi yhdessä pöydässä istui kaksi miestä ja siinä oli vapaita tuoleja. Menin kysymään saako pöytään istua,kun ei ole muualla vapaita paikkoja ja tyyppi vastasi "ei" ja näytti sormustaan. Aika lailla pyörittelin silmiä.. en todellakaan ollut iskemässä, edes ollut arvioinut miesten näköä/kiinnostavuutta tai halunnut edes tutustua vaan halusin vain kaverini kanssa istumaan. Oliko ehkä hivenen täynnä itseään..
En minäkään halua tuntemattomien istuvan pöytääni, jos olen baarissa keskustelemassa henkilökohtaisia asioitani ystävän kanssa. Sormus nyt on selvästi vain tekosyy kieltäytyä.
Höpö höpö. Normaali ihminen vastaa ihan vaan, että "anteeksi, mutta nämä paikat eivät ole vapaana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan suhteessa hyvin komean miehen kanssa. Tiedän että komeilla on paljon vientiä ja saavat paljon huomiota naisilta. He tietävät sen itsekin. On ihan inhimillistä, jos sitä huomiota sitten oikein mehustaa. Tämä combo on sellainen, ettei paljon kiinnostele.
Erityisesti siis huomiosta nauttiminen on sellainen ominaisuus ihmisessä mikä työtää luotaan, oli komea tai ei.
En nauti huomiosta, mutta olen ilmeisesti kohtuulisen komea mies. Kukaan nainen ei kuitenkaan lähesty minua ikinä. Mutta tilanne tuntuu muuttuvan jos seurassani on nainen, sitten muutkin naiset tuntuvat kiinnostuvan. Outoa olla poikamies joka ei kelpaa kenellekään ja varattuna naiset tuntuu haluavan minua? En käsitä. Pelimiehet varmaan rakastaa tuota ilmiötä ja minä vain haluaisin yhden naisen.
Jos olet naisen seurassa se tarkoittaa että joku nainen on jo tarkistanut ettet ole hullu sarjamrrhaaja. Valitettavasti se on myyntivaltti.
Tämä. Miehet luulevat, että naiset kiinnostuvat sen takia, että varattuna olo kielii jotain miehen ihanuuudesta. Ei, se antaa viestin, että koska tällä miehellä on nainen on todennäköisempää, ettei tämä mies ole uhka naisille.
-ohis. Nuorempana oltiin tyttökaverin kanssa baarissa ja kaikki muut istumapaikat olivat menneet paitsi yhdessä pöydässä istui kaksi miestä ja siinä oli vapaita tuoleja. Menin kysymään saako pöytään istua,kun ei ole muualla vapaita paikkoja ja tyyppi vastasi "ei" ja näytti sormustaan. Aika lailla pyörittelin silmiä.. en todellakaan ollut iskemässä, edes ollut arvioinut miesten näköä/kiinnostavuutta tai halunnut edes tutustua vaan halusin vain kaverini kanssa istumaan. Oliko ehkä hivenen täynnä itseään..
En minäkään halua tuntemattomien istuvan pöytääni, jos olen baarissa keskustelemassa henkilökohtaisia asioitani ystävän kanssa. Sormus nyt on selvästi vain tekosyy kieltäytyä.
Jaa sinäkö omistat kaikki ympärillä olevat tuolit ja voit määräillä, että niihin ei istuta, jotta saat jutella henkilökohtaisista asioistasi? Ei se nyt niin mene :D Voi pysyä kotona jos ei halua et on muita ihmisiä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole tärkein, mutta muut tavat, eleet ja puhetapa. En kestä vessa-sikailijoita, syödessä maiskuttelijoita, naisellisia hihittäjiä enkä piereskelijöitä. Yksi orastava suhde päättyi piereskelyyn ja siitä puhumiseen ja sen pitämiseen hauskana. Miehen ei tarvitse olla komea, lihaksikas tai hyvätukkainen. Miehekäs pitää sen sijaan olla ja edellä mainitut maneerit eivät sitä ole. Luonne tietysti ajaa lopulta kaiken yli, mutta se on tässä todettu jo monta kertaa.
Tuo piereskely on kyllä paha. Ihan normaalia on pieraista joskus, mutta yllättävän moni mies pitää normaalina että perse pärisee koko ajan ja käry leijailee jatkuvasti ympärillä. Ja just tuo, että se on vaan hauskaa, kun käytän autoa miehen jälkeen ja auto haisee ihan pierulle.
Helposti, koska en pidä itseänikään hyvännäköisenä vaan tavallisena vaikkakin olen saanut kuulla hyvinkin mairittelevia kehuja ulkonäöstäni naisilta.
-Äm 190/85
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, ulkonäkö ei ole niin hirveän tärkeä. Mutta hygienia ym ja sellainen "miehekkyys" on tärkeää.
Juurikin tämä. Mieheni kasvojen mittasuhteissa on jotain pielessä, käy vieläkin välillä silmään.
Mitta pitää itsestään huolen; kroppa on timmi ja siisti ja hygieniataso korkea. Kokovartalo-olemus saa hormonit hyrräämään. Ja tietysti se, mitä sisällä on
Vierailija kirjoitti:
En. Olen hyvin visuaalinen ihminen ja itse hyvännäköisenä haluan tottakai olla hyvännäköisen kanssa.
Mitä teet kun molemmilla on ikää se 50+ ja paikat roikkuu vaikka miten puunais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi.
En myöskään pystyisi olemaan sellaisen kanssa, joka ei pidä minua fyysisesti viehättävänä.
Nämä ovat aivan alkeellisia perusasioita suhteessa.
Fyysinen viehättävyys ja kauneus/komeus eivät ole sama asia.
Jos kumppanini ei pitäisi minua hyvännäköisenä, eroaisin.
Hyvännäköinen ei ole sama asia kuin kauneus tai komeus. Perusasiat ja -termistö selviksi!
Ks. otsikon kysymys uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa sinäkö omistat kaikki ympärillä olevat tuolit ja voit määräillä, että niihin ei istuta, jotta saat jutella henkilökohtaisista asioistasi? Ei se nyt niin mene :D Voi pysyä kotona jos ei halua et on muita ihmisiä ympärillä.
En tiedä, oletko ollut ikinä baarissa, mutta jos seuraasi tuppautuu joku, jota et halua pöytääsi, hänet kyllä poistetaan siitä. Monta kertaa olen sanonut jollekulle, että siihen ei saa istua. Yleensä tätä uskotaan, muutaman kerran on poken tai baarimikon tarvinnut käydä sanomassa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole tärkein, mutta muut tavat, eleet ja puhetapa. En kestä vessa-sikailijoita, syödessä maiskuttelijoita, naisellisia hihittäjiä enkä piereskelijöitä. Yksi orastava suhde päättyi piereskelyyn ja siitä puhumiseen ja sen pitämiseen hauskana. Miehen ei tarvitse olla komea, lihaksikas tai hyvätukkainen. Miehekäs pitää sen sijaan olla ja edellä mainitut maneerit eivät sitä ole. Luonne tietysti ajaa lopulta kaiken yli, mutta se on tässä todettu jo monta kertaa.
Sinulla on maailman parhain mahan toiminta ja olet ikuisesti yksin. Kun tyttöystävä uskaltaa pieraista seurassani, silloin tietää että nyt voi olla vakavaa. Tosin olen edelleen yksin, "rehellinen ihminen ei pierua pidätä"? Pieru on maailman luonnollisin asia?
Vierailija kirjoitti:
Vai pinnallinen ihminen joka ei tiedä mitä visuaalinen tarkoittaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa, että olisin rakastunut. Ilman rakkautta ei kannata pariutua.
Paitsi jos toisella on paljon rahaa, silloin kannatta vaikka ei rakastaisi. Aika moni tekee sen valinnan.
Paitsi minä. En ole koskaan ollut myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oletko ollut ikinä baarissa, mutta jos seuraasi tuppautuu joku, jota et halua pöytääsi, hänet kyllä poistetaan siitä. Monta kertaa olen sanonut jollekulle, että siihen ei saa istua. Yleensä tätä uskotaan, muutaman kerran on poken tai baarimikon tarvinnut käydä sanomassa.
Niin oltiin siis kaksikymppisiä nuoria naisia, eikä oltu seuraan tuppaamassa. Baari oli vain täynnä ja heidän pöydässään oli 4 paikkaa vapaana. Ainoat istumapaikat. Tuo sormuksen osoittaminen oli suorastaan naurettavaa.
Todellakin oltaisiin istuttu siinä toisessa reunassa suorakulmion muotoista pöytää omissa oloissamme. Ei käynyt. Ja itse olen täällä ainoa tuossa tilanteessa paikalla ollut,joten enköhän tiedä parhaiten miten asia meni.
Todella harva mies sitä myöntää mutta kyllä. Paremman puutteessa tyydytään koska muuten jäädään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kun molemmilla on ikää se 50+ ja paikat roikkuu vaikka miten puunais?
Outo ajatus et jo 50+ :lla paikat roikkuis... Ei välttämättä ollenkaan, eikä ihokaan välttis vielä ole ryppyinen. Vasta 70+ omalle äidilleni alkoi tulla alleja ja iho roikkumaan, edelleen on muuten hoikka ja nuorekas eikä paljon ryppyjä, rasvainen iho.
nuorekas ja timmi 50+
En, olen siihen lopputulokseen tullut. Saattaa mennä luonteet täysin yksiin jonkun miehen kanssa, mutta, jos mies ei minua ulkoisesti viehätä, niin tuloksena on vain hyvä ystävyys. Samaa olen kyllä huomannut miehissäkin, harva heistä minun pulleasta ja rumanaamaisesta ulkonäöstäni syttyy, vaan ennemmin he näkevät minut hyvänä jätkänä.
Tiedän, että tästä koituu ongelmia sitten kun parisuhteen etsiminen ja perheen perustaminen alkavat tulla ajankohtaisiksi
En tietenkään pystyisi, koska parisuhde on myös seksisuhde. Jos en kokisi puolisoani sellaisena, jota tykkään katsella ja kosketella, niin en tietenkään olisi ihastunut ja rakastunut häneen.