Pystyisitkö olemaan suhteessa sellaiseen kumppaniin, jota et pidä hyvännäköisenä/kauniina/komeana?
Eli toisin sanoen pystytkö erottamaan toisistaan viehättymisen ja ulkonäön, vai alatko aina pitämään myös seurustelukumppanisi ulkonäöstä?
Jos et pidä kumppaniasi hyvän näköisenä, tietääkö hän tämän?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Todella harva mies sitä myöntää mutta kyllä. Paremman puutteessa tyydytään koska muuten jäädään yksin.
Ota vastuu omista mielipiteistäsi äläkä piiloudu "miehuuden" taakse.
Lasten myötä mies on hankkinut niin paljon ylipainoa, että ällöttää. Ei tulisi mieleenkään mitään intiimimpää harrastaa. Juo lisäksi kokista koko ajan ja napsii mynthoneita eli aivan ällö Karies suussa varmasti ja henki haisee. Lasten takia ollaan, täysi kämppissuhde, ollut vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan suhteessa hyvin komean miehen kanssa. Tiedän että komeilla on paljon vientiä ja saavat paljon huomiota naisilta. He tietävät sen itsekin. On ihan inhimillistä, jos sitä huomiota sitten oikein mehustaa. Tämä combo on sellainen, ettei paljon kiinnostele.
Erityisesti siis huomiosta nauttiminen on sellainen ominaisuus ihmisessä mikä työtää luotaan, oli komea tai ei.
Muut, lähinnä henkiset ominaisuudet tekevät miehestä viehättävän.
En nauti huomiosta, mutta olen ilmeisesti kohtuulisen komea mies. Kukaan nainen ei kuitenkaan lähesty minua ikinä. Mutta tilanne tuntuu muuttuvan jos seurassani on nainen, sitten muutkin naiset tuntuvat kiinnostuvan. Outoa olla poikamies joka ei kelpaa kenellekään ja varattuna naiset tuntuu haluavan minua? En käsitä. Pelimiehet varmaan rakastaa tuota ilmiötä ja minä vain haluaisin yhden naisen.
Jos olet naisen seurassa se tarkoittaa että joku nainen on jo tarkistanut ettet ole hullu sarjamrrhaaja. Valitettavasti se on myyntivaltti.
Tämä. Miehet luulevat, että naiset kiinnostuvat sen takia, että varattuna olo kielii jotain miehen ihanuuudesta. Ei, se antaa viestin, että koska tällä miehellä on nainen on todennäköisempää, ettei tämä mies ole uhka naisille.
-ohis. Nuorempana oltiin tyttökaverin kanssa baarissa ja kaikki muut istumapaikat olivat menneet paitsi yhdessä pöydässä istui kaksi miestä ja siinä oli vapaita tuoleja. Menin kysymään saako pöytään istua,kun ei ole muualla vapaita paikkoja ja tyyppi vastasi "ei" ja näytti sormustaan. Aika lailla pyörittelin silmiä.. en todellakaan ollut iskemässä, edes ollut arvioinut miesten näköä/kiinnostavuutta tai halunnut edes tutustua vaan halusin vain kaverini kanssa istumaan. Oliko ehkä hivenen täynnä itseään..
En minäkään halua tuntemattomien istuvan pöytääni, jos olen baarissa keskustelemassa henkilökohtaisia asioitani ystävän kanssa. Sormus nyt on selvästi vain tekosyy kieltäytyä.
Jaa sinäkö omistat kaikki ympärillä olevat tuolit ja voit määräillä, että niihin ei istuta, jotta saat jutella henkilökohtaisista asioistasi? Ei se nyt niin mene :D Voi pysyä kotona jos ei halua et on muita ihmisiä ympärillä.
En tiedä, oletko ollut ikinä baarissa, mutta jos seuraasi tuppautuu joku, jota et halua pöytääsi, hänet kyllä poistetaan siitä. Monta kertaa olen sanonut jollekulle, että siihen ei saa istua. Yleensä tätä uskotaan, muutaman kerran on poken tai baarimikon tarvinnut käydä sanomassa.
Niin oltiin siis kaksikymppisiä nuoria naisia, eikä oltu seuraan tuppaamassa. Baari oli vain täynnä ja heidän pöydässään oli 4 paikkaa vapaana. Ainoat istumapaikat. Tuo sormuksen osoittaminen oli suorastaan naurettavaa.
Todellakin oltaisiin istuttu siinä toisessa reunassa suorakulmion muotoista pöytää omissa oloissamme. Ei käynyt. Ja itse olen täällä ainoa tuossa tilanteessa paikalla ollut,joten enköhän tiedä parhaiten miten asia meni.
Sinulla on tilanteesta vain oma tulkintasi. Todellisuudessa et tiedä yhtään minua paremmin, mitä tuo mies ajatteli ja mitkä hänen vaikuttimensa ovat.
Kun rakastaa, rakas on komein tai kaunein. On silti, vaikka ulkonäkö muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan suhteessa hyvin komean miehen kanssa. Tiedän että komeilla on paljon vientiä ja saavat paljon huomiota naisilta. He tietävät sen itsekin. On ihan inhimillistä, jos sitä huomiota sitten oikein mehustaa. Tämä combo on sellainen, ettei paljon kiinnostele.
Erityisesti siis huomiosta nauttiminen on sellainen ominaisuus ihmisessä mikä työtää luotaan, oli komea tai ei.
En nauti huomiosta, mutta olen ilmeisesti kohtuulisen komea mies. Kukaan nainen ei kuitenkaan lähesty minua ikinä. Mutta tilanne tuntuu muuttuvan jos seurassani on nainen, sitten muutkin naiset tuntuvat kiinnostuvan. Outoa olla poikamies joka ei kelpaa kenellekään ja varattuna naiset tuntuu haluavan minua? En käsitä. Pelimiehet varmaan rakastaa tuota ilmiötä ja minä vain haluaisin yhden naisen.
Jos olet naisen seurassa se tarkoittaa että joku nainen on jo tarkistanut ettet ole hullu sarjamrrhaaja. Valitettavasti se on myyntivaltti.
Tämä. Miehet luulevat, että naiset kiinnostuvat sen takia, että varattuna olo kielii jotain miehen ihanuuudesta. Ei, se antaa viestin, että koska tällä miehellä on nainen on todennäköisempää, ettei tämä mies ole uhka naisille.
-ohis. Nuorempana oltiin tyttökaverin kanssa baarissa ja kaikki muut istumapaikat olivat menneet paitsi yhdessä pöydässä istui kaksi miestä ja siinä oli vapaita tuoleja. Menin kysymään saako pöytään istua,kun ei ole muualla vapaita paikkoja ja tyyppi vastasi "ei" ja näytti sormustaan. Aika lailla pyörittelin silmiä.. en todellakaan ollut iskemässä, edes ollut arvioinut miesten näköä/kiinnostavuutta tai halunnut edes tutustua vaan halusin vain kaverini kanssa istumaan. Oliko ehkä hivenen täynnä itseään..
En minäkään halua tuntemattomien istuvan pöytääni, jos olen baarissa keskustelemassa henkilökohtaisia asioitani ystävän kanssa. Sormus nyt on selvästi vain tekosyy kieltäytyä.
Jaa sinäkö omistat kaikki ympärillä olevat tuolit ja voit määräillä, että niihin ei istuta, jotta saat jutella henkilökohtaisista asioistasi? Ei se nyt niin mene :D Voi pysyä kotona jos ei halua et on muita ihmisiä ympärillä.
En tiedä, oletko ollut ikinä baarissa, mutta jos seuraasi tuppautuu joku, jota et halua pöytääsi, hänet kyllä poistetaan siitä. Monta kertaa olen sanonut jollekulle, että siihen ei saa istua. Yleensä tätä uskotaan, muutaman kerran on poken tai baarimikon tarvinnut käydä sanomassa.
No aika varmasti enemmän olen ollut baareissa kuin sinä ;)
Tottakai jos pöytä on omille ystäville niin siitä sanotaan nätisti, että ei mahdu. Tai jos on tilaa muuallakin. Mutta jos paikka on täynnä, niin totta kai vapaat tuolit täyttyy joillain ihmisillä, ei niitä voi tai saa omia.
Kiinnostaa, et missä ihan poken voimin on oltu epäystävällisiä ja saatu varattua pöytä ja vapaat paikat ihan vain itselle yksityisyyden vuoksi, vaikka muuten on ollut täyttä? Vaikea uskoa.
Tuskinpa olet, mutta olisihan se hauska tietää. :) On käynyt esimerkiksi niin, että poke on tullut siirtämään sen tuolin pöydän äärestä pois, jolloin humalainen tuppautuja sai istua yksin keskellä lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oltiin siis kaksikymppisiä nuoria naisia, eikä oltu seuraan tuppaamassa. Baari oli vain täynnä ja heidän pöydässään oli 4 paikkaa vapaana. Ainoat istumapaikat. Tuo sormuksen osoittaminen oli suorastaan naurettavaa.
Todellakin oltaisiin istuttu siinä toisessa reunassa suorakulmion muotoista pöytää omissa oloissamme. Ei käynyt. Ja itse olen täällä ainoa tuossa tilanteessa paikalla ollut,joten enköhän tiedä parhaiten miten asia meni.
Sinulla on tilanteesta vain oma tulkintasi. Todellisuudessa et tiedä yhtään minua paremmin, mitä tuo mies ajatteli ja mitkä hänen vaikuttimensa ovat.
Hohhoijaa. Nosti ihan käden pystyyn ja näytti sormusta. Pyöritteli sitä siinä.Mutta tietenkään en tiedä paremmin paikalla olleena kuin sinä random persoona täällä palstalla. Mutta jankkaa toki yksinäsi.
Kuten joku toinen jo kirjoittikin; normaali ihminen olisi sanonut tyyliin nämä paikat ovat varattuja tms.
Komeus ei tosiaankaan ole yhtä kuin puoleensavetävyys tai seksikkyys. Tiedän monta komeaa miestä, joita en pidä yhtään puoleensavetävinä vaikka ihan silmää miellyttääkin.
Ulkonäön pitää lähinnä olla sellainen, ettei siinä ole mitään todella luotaantyötävää, ja hygienian pitää olla kunnossa. Persoonallisuus ja kokonaisolemus tekee sitten neutraalin näköisestä miehestä ihanan.
Pystyisin seurustelemaan ihmisen kanssa, jota en pidä hyvännäköisenä. Muutenkin fyysinen vetovoima syntyy muistakin asioista kuin ulkonäkö, kuten toisen tuoksu, pienet eleet, katse, ääni Sitten on ne henkiset asiat, sielujen sympatia, henkilökemiat, arvomaailma, huumorintaju, tempperamentti persoona kokonaisuudessaan.
Tietysti jos toinen on suorastaan vastemielisen näköinen, niin voi tehdä tiukkaa, mutta jos on tavallisen näköinen, ei hyvännäköinen ja nuo muut ominaisuudet matchaa niin todellakin voisin ja kokisin varmasti fyysistä vetoa henkilöön vaikka en esimerkiksi tinder-kuvasta välttämättä laittaisi oikealle
Mieleeni tuli aika kaukaa yksi kohtaaminen. Olin ensin kirjoitellut erään nuoren miehen kanssa aika kauan ja sen jälkeen juttelimme puhelimessa monta kertaa. Juttumme sopivat yhteen todella hyvin ja päätimme nähdä. Emme olleet nähneet siis kuin naamakuvat toisistamme sitä ennen.
Näimme ja se oli viimeinen kerta. En valitettavasti pitänyt ollenkaan miehen pitkästa ja hyvin laihasta ulkomuodosta, sitä paitsi muistan vieläkin, että mielestäni hän oli pukeutunut tylsästi. Meillä oli pituuseroa varmaan 30-40 cm, joten minusta tuntui, kuin olisin kävellyt jonkun majakan vierellä. Hän oli varmasti myös ajatellut minun olevan joku pygmi ja siihen loppui se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en pidä hyvännäköisenä, tuskin tuntisin myöskään seksuaalista vetoa eli seksiä ei olisi. Eli ei, en pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa, joka olisi lähinnä kaveruus/kämppissuhde.
Meillä taitaa olla tällainen suhde. Mies ei halua seksiä eikä tosiaankaan pidä minua kauniina
Siihen, että mies ei halua seksiä kanssasi, voi olla muitakin syitä kuin ulkomuotosi. Voit olla esimerkiksi aika märisevä ja valittava nainen, jolla ei ole mitään viisasta sanomista. Miksi muuten olette yhdessä, jos seksiäkään ei ole enää?
Miehelle on naisen kelpoisuus seksikumppanina on laaja, nainen taas on miehen suhteen krantumpi. Syy on alkujaan biologinen. Eri sukupuolille eri strategiat ovat evolutiivisesti hyödyllisimpiä.
Pystyisin olemaan, ja olen edellenkin! Mies on vaatimattoman näköinen babyface, silmälasit ja maantienväriset hiukset. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja tykkään edelleenkin. Ottakaapa parikymppiset misut oppia!
Kerran päädyin hämmentävään tilanteeseen, minusta kiinnostui henkilö joka ei sillä hetkellä viehättänyt ulkonäöllisesti (olisi kuitenkin minun kanssani halunnut olla) mutta näytti minulle paljon kuvia ja videoita itsestään menneisyydestä jolloin oli hyvinkin puoleensavetävä, ihan muutaman vuoden takaa. Päädyin kuitenkin siihen että jos ei sillä hetkellä viehätä niin ei viehätä, enkä voi ihastua siihen aiempaan olemukseenkaan koska silloin jatkuvasti odottaisin että milloinkas hän nyt muuttuu taas sellaiseksi (mitä ei välttämättä koskaan tapahdu).
Ulkonäkö on ensimmäinen kriteeri jonka perusteella ihmisestä kiinnostun. Se on toki vain ensimmäinen triggeri ja luonteenpiirteet yms sitten johdattavat eteenpäin jos sikseen on. En voisi edes kuvitella tuntevani intohimoa jos en pidä kumppania puoleesavetävänä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin olemaan, ja olen edellenkin! Mies on vaatimattoman näköinen babyface, silmälasit ja maantienväriset hiukset. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja tykkään edelleenkin. Ottakaapa parikymppiset misut oppia!
Häh?
Ei sun mies kuullosta mitenkään epäviehättältä vaan päinvastoin.
Suomalaisen naisen keskipaino on 72kg, joka on valtaosassa tapauksista ylipainoinen.
Rumia ja lihavia en suostu ottamaan. Kelpaavat seksiseuraksi mutta parisuhteeseen ei toivoakaan. Eli kyllä. Ulkonäöllä on merkitystä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Nosti ihan käden pystyyn ja näytti sormusta. Pyöritteli sitä siinä.Mutta tietenkään en tiedä paremmin paikalla olleena kuin sinä random persoona täällä palstalla. Mutta jankkaa toki yksinäsi.
Kuten joku toinen jo kirjoittikin; normaali ihminen olisi sanonut tyyliin nämä paikat ovat varattuja tms.
Et näe kenenkään pään sisään, etkä ole oikea ihminen arvioimaan tuntemattomien motivaatioita. Se, ettet tunnu olevan edes tietoinen kykenemättämyydestäsi toisten ajatusten lukemiseen, itse asiassa antaa arviointikyvystäsi vielä huonomman kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Olet 20 vuotta ollut parisuhteessa, jossa et ole katsonut toista ihaillen ja nähnyt häntä haluttavana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ylipäätään parisuhteessa tyytyvät keskinkertaisuuteen. 20 vuotta katellu miestä joka ei miellytä silmää.
No aika varmasti enemmän olen ollut baareissa kuin sinä ;)
Tottakai jos pöytä on omille ystäville niin siitä sanotaan nätisti, että ei mahdu. Tai jos on tilaa muuallakin. Mutta jos paikka on täynnä, niin totta kai vapaat tuolit täyttyy joillain ihmisillä, ei niitä voi tai saa omia.
Kiinnostaa, et missä ihan poken voimin on oltu epäystävällisiä ja saatu varattua pöytä ja vapaat paikat ihan vain itselle yksityisyyden vuoksi, vaikka muuten on ollut täyttä? Vaikea uskoa.