Pystyisitkö olemaan suhteessa sellaiseen kumppaniin, jota et pidä hyvännäköisenä/kauniina/komeana?
Eli toisin sanoen pystytkö erottamaan toisistaan viehättymisen ja ulkonäön, vai alatko aina pitämään myös seurustelukumppanisi ulkonäöstä?
Jos et pidä kumppaniasi hyvän näköisenä, tietääkö hän tämän?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Omaa silmää pitää miellyttää. Jos miestä katsoessa tulee sellainen tunne että EI, niin ei se paranekaan ajan myötä. Voin sanoa että kukaan mies ei ihastu naiseen joka ei jollain tavalla miellytä ulkoisesti.
Älä puhu kaikkien miesten puolesta. Etenkään kun et ole mies.
En pystyisi olemaan suhteessa hyvin komean miehen kanssa. Tiedän että komeilla on paljon vientiä ja saavat paljon huomiota naisilta. He tietävät sen itsekin. On ihan inhimillistä, jos sitä huomiota sitten oikein mehustaa. Tämä combo on sellainen, ettei paljon kiinnostele.
Erityisesti siis huomiosta nauttiminen on sellainen ominaisuus ihmisessä mikä työtää luotaan, oli komea tai ei.
Muut, lähinnä henkiset ominaisuudet tekevät miehestä viehättävän.
Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa, että olisin rakastunut. Ilman rakkautta ei kannata pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en pidä toisen ulkonäöstä, en koskaan tule edes harkinneeksi suhdetta. En ymmärrä miten joku voi päätyä sänkyyn saati suhteeseen, jos toisen naama ja keho eivät sytytä.
Yli 60% naisista on ylipainoisia tai lihavia. On siis valtavasti miehiä joiden täytyy tyytyä tai olla ilman, kun ei niistä normaalipainoisistakaan kaikki mitään kaunistuksia ole.
Miehistä 70 prosenttia on lihavia.
Ankeaa.
Ei pidä paikkaansa. Ja vaikka kuinka länkyttäisit, naisissa on enemmän lihavia. Miehissä on enemmän ylipainoisia, tosin siihenkin suuri syy löytyy saliharrastuksista ja siitä, että miehen pitää olla kookas, että kelpaa naiselle.
Minä rakastuin mieheni luonteeseen, en ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en pidä toisen ulkonäöstä, en koskaan tule edes harkinneeksi suhdetta. En ymmärrä miten joku voi päätyä sänkyyn saati suhteeseen, jos toisen naama ja keho eivät sytytä.
Yli 60% naisista on ylipainoisia tai lihavia. On siis valtavasti miehiä joiden täytyy tyytyä tai olla ilman, kun ei niistä normaalipainoisistakaan kaikki mitään kaunistuksia ole.
Pistä linkkiä noihin tilastoihin? Itseä ei haittaa jos naisella on vähän lihaa luiden ympärillä, on mistä pitää kiinni ja ei valita perunoista jos minä vaivalla yritän tehdä romanttisen illallisen. Nolla koon naisilla ei ole ikinä mikään hyvin ja valittavat jatkuvasti. Hyvälle naiselle kelpaa itse tehdyt lohkoperunat ja kyyti on hyvää:)
Olen ihastunut mieheen, jota en pidä yhtään hyvännäköisenä. Voi olla, että tämä muuttuisi jos päätyisimme oikeasti suhteeseen ja alkaisin pitää häntä hyvin vetävänä, mutta vaikka ei, niin haluaisin silti seurustella hänen kanssaan. Kaikkia muita ihastuksia/kumppaneita olen koko ajan pitänyt hyvännäköisinä ja pidän edelleen, vaikka kaikki heistä eivät olleet muiden mielestä hyvännäköisiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa, että olisin rakastunut. Ilman rakkautta ei kannata pariutua.
Paitsi jos toisella on paljon rahaa, silloin kannatta vaikka ei rakastaisi. Aika moni tekee sen valinnan.
En pystyisi, mutta minulla on tosi laaja ja ehkä hieman erikoinen miesmaku. Ei tarvitse olla mikään geneerisen hyvännäköinen, pääasia, että menee minun mieltymyksiin ja itse tykkään.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan suhteessa hyvin komean miehen kanssa. Tiedän että komeilla on paljon vientiä ja saavat paljon huomiota naisilta. He tietävät sen itsekin. On ihan inhimillistä, jos sitä huomiota sitten oikein mehustaa. Tämä combo on sellainen, ettei paljon kiinnostele.
Erityisesti siis huomiosta nauttiminen on sellainen ominaisuus ihmisessä mikä työtää luotaan, oli komea tai ei.
En nauti huomiosta, mutta olen ilmeisesti kohtuulisen komea mies. Kukaan nainen ei kuitenkaan lähesty minua ikinä. Mutta tilanne tuntuu muuttuvan jos seurassani on nainen, sitten muutkin naiset tuntuvat kiinnostuvan. Outoa olla poikamies joka ei kelpaa kenellekään ja varattuna naiset tuntuu haluavan minua? En käsitä. Pelimiehet varmaan rakastaa tuota ilmiötä ja minä vain haluaisin yhden naisen.
En. Suomessa miehet lähtökohtaisesti eivät ole mitään komistuksia. Mutta jokin piirre, esim. hymy, katse, hyvä käytös voi saada aikaan kiinnostuksen. Ulkonäön on oltava itseään miellyttävä. Ei kai kukaan voi alkaa suhteeseen, jos kokee toisen rumaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos en pidä hyvännäköisenä, tuskin tuntisin myöskään seksuaalista vetoa eli seksiä ei olisi. Eli ei, en pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa, joka olisi lähinnä kaveruus/kämppissuhde.
Meillä taitaa olla tällainen suhde. Mies ei halua seksiä eikä tosiaankaan pidä minua kauniina
Pystyisin, been there done that. Kumppani oli tietoinen ulkonäkönsä "haasteista" ja myös siitä, että ne olivat minulle merkityksettömiä.
Olen ollut tällaisessa suhteessa. Taustalla aivan kamalia suhteita hyvännäköisten ihmisten kanssa, joiden kanssa oli myös uskomaton fyysinen vetovoima. Kun sitten pitkään sinkkuna oltuani tapasin mukavan, ei erityisen viehättävän miehen, niin kaverini ylipuhui minut antamaan mahdollisuuden. Rakkaus saisi sitten toisen näyttämään hyvältä. Ei saanut. Kyllä toisen ulkonäköön tottui, mutta ei se viehättäväksi muuttunut eikä seksuaalista vetovoimaa ilmestynyt mistään.
Kyllähän se jokaisen suhteen perustana on, että on viehättynyt toisen ulkonäöstä yms. Näissähän kauneus on aina katsojan silmissä.
Herttaisuus on tärkeämpi kuin kauneus, mikä ei tarkoita, että kauneudellakin olisi merkitystä. On myös seikka, jonka mainitseminen on ylen vaikea, koska palstalla on syytä pelätä sensuuria. Ulkonäöltään muuten vaatimattomankin oloisen naisen sukupuolielimet ovat hyvin kauniit. Ne tuovat siis kauneutta, jota ei vaatetettuna huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 70 prosenttia on lihavia.
Ankeaa.Ei pidä paikkaansa. Ja vaikka kuinka länkyttäisit, naisissa on enemmän lihavia. Miehissä on enemmän ylipainoisia, tosin siihenkin suuri syy löytyy saliharrastuksista ja siitä, että miehen pitää olla kookas, että kelpaa naiselle.
Onko Patrick Laine mielestäsi riittävän kookas ja saliharrastanut? Nimittäin hänen bmi on normaalin painon puolella. On täyttä itsepetosta että miehet kuvittelee pläskinsä olevan lihasta. Ei ole. Lisäksi miesten ja naisten ero lihavuudessa on parin prosentin luokkaa. Ylipainoisissa on enemmän miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nauti huomiosta, mutta olen ilmeisesti kohtuulisen komea mies. Kukaan nainen ei kuitenkaan lähesty minua ikinä. Mutta tilanne tuntuu muuttuvan jos seurassani on nainen, sitten muutkin naiset tuntuvat kiinnostuvan. Outoa olla poikamies joka ei kelpaa kenellekään ja varattuna naiset tuntuu haluavan minua? En käsitä. Pelimiehet varmaan rakastaa tuota ilmiötä ja minä vain haluaisin yhden naisen.
Jos olet naisen seurassa se tarkoittaa että joku nainen on jo tarkistanut ettet ole hullu sarjamrrhaaja. Valitettavasti se on myyntivaltti.
Törmäsin arjessani muutaman kerran mieheen, jota en totta vie pitänyt viehättävänä. Sitten kun tutustuin tämän miehen persoonaan, niin rakastuin korviani myöten. Nykyisin hän näyttää ihan kuninkaalta. Mutta en voi saada häntä. Ihailla voin.
Kaunis mies? Hyi.