Pystyisitkö olemaan suhteessa sellaiseen kumppaniin, jota et pidä hyvännäköisenä/kauniina/komeana?
Eli toisin sanoen pystytkö erottamaan toisistaan viehättymisen ja ulkonäön, vai alatko aina pitämään myös seurustelukumppanisi ulkonäöstä?
Jos et pidä kumppaniasi hyvän näköisenä, tietääkö hän tämän?
Kommentit (122)
En ole kaunis tai edes nätti av:n mittapuulla, en ole edes nuori, mutta silti minuun tunnutaan ihastuvan koko ajan. Teen työkseni likaista duunarityötä ja luulisi, että se voisi karkoittaa monet miehet, mutta päinvastoin se tuntuu lisäävän vain mielenkiintoa. Minuun ihastuvat miehet eivät ole edes mitään epätoivoisia, vaan oikein asiallisia ja mukavia ikäisiäni miehiä. Olen kuitenkin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Todella harva mies on komea.
Ei se tarkoita sitä etten pitäisi henkilöä puoleensavetävänä tai haluttavana. Aika moni muu asia vaikuttaa siihen.
Todella harva nainen on kaunis.
Ei se tarkoita sitä etten pitäisi henkilöä puoleensavetävänä tai haluttavana. Aika moni muu asia vaikuttaa siihen.
En pystyisi edes kiinnostumaan tällaisesta yksilöstä. Ei ei.
Kuka vaan kelpaa kunhan on pulssi.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla naiselle rahallisesti hyödyllinen, vaikka ei olisi komea.
Pystyn. Ulkonäkö on mulle jokseenkin yhdentekevä asia. Tietysti mullakin on mieltymyksiä, mutta ihminen josta pidän yleensä näyttää mielestäni hyvältä, vaikka ei olisi komea perinteisessä mielessä.
En. Olen kuitenkin huomannut, että minusta komea mies ei sitä aina muiden mielestä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita sitä etten pitäisi henkilöä puoleensavetävänä tai haluttavana. Aika moni muu asia vaikuttaa siihen.Mies voi olla naiselle rahallisesti hyödyllinen, vaikka ei olisi komea.
Nainen voi olla miehelle rahallisesti hyödyllinen, vaikka olisi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan kelpaa kunhan on pulssi.
M42
Ei kelpaa. M43
Vierailija kirjoitti:
Jos en pidä toisen ulkonäöstä, en koskaan tule edes harkinneeksi suhdetta. En ymmärrä miten joku voi päätyä sänkyyn saati suhteeseen, jos toisen naama ja keho eivät sytytä.
Yli 60% naisista on ylipainoisia tai lihavia. On siis valtavasti miehiä joiden täytyy tyytyä tai olla ilman, kun ei niistä normaalipainoisistakaan kaikki mitään kaunistuksia ole.
Omaa silmää pitää miellyttää. Jos miestä katsoessa tulee sellainen tunne että EI, niin ei se paranekaan ajan myötä. Voin sanoa että kukaan mies ei ihastu naiseen joka ei jollain tavalla miellytä ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en pidä toisen ulkonäöstä, en koskaan tule edes harkinneeksi suhdetta. En ymmärrä miten joku voi päätyä sänkyyn saati suhteeseen, jos toisen naama ja keho eivät sytytä.
Yli 60% naisista on ylipainoisia tai lihavia. On siis valtavasti miehiä joiden täytyy tyytyä tai olla ilman, kun ei niistä normaalipainoisistakaan kaikki mitään kaunistuksia ole.
Tämä. Kuulostaa julmalta, mutta faktaa silti.
Kyllä musta kumppani pitää olla jollain lailla viehättävä ulkoisesti. Omalla kohdalla kasvot on tärkeämmät kuin se mitä vaatteitten alla on. Ei siis haittaa ylikilot.
Nykyinen ei erityisesti kiinnittänyt minun huomiota ulkonäöllään, kun tavattiin ekan kerran porukassa. Mutta persoona ja kaikki muu veti puoleensa. Silmissäni hänestä tuli kivan näköinen jo ennen ensi suudelmaa ja nykyään pidän häntä erittäin komeana.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Ulkonäkö on mulle jokseenkin yhdentekevä asia. Tietysti mullakin on mieltymyksiä, mutta ihminen josta pidän yleensä näyttää mielestäni hyvältä, vaikka ei olisi komea perinteisessä mielessä.
Sama. Mulla tämä ulottuu muihinkin ihmisiin, esim kavereihin. Näen heissä kaikissa jotain kaunista. Sen sijaan en yleensä pidä viehättävänä ihmistä, joka on kaunis/komea, mutta josta en pidä jostain pätevästä syystä, kuten ilkeys.
Pystyn olemaan hyvin aivan keskivertonäköisen kanssa. Harva pysyy ikääntyessään todella komeana. Lihavuus on minulle kuinekin ehdoton turn off (varmaan, koska isälläni oli syömishäiriö, josta muu perhe kärsi...). Luonne on paljon tärkeämpi ja tietynlainen arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kuulostaa julmalta, mutta faktaa silti.
No osa meistä miehistä tykkää vähän pullukoista naisista. Mä ainakin. Jotkut vissiin viehättyy ihan merkittävän isoistakin. En mä koe tyytyväni nais ystävääni vaikka hän ei mikään laiha ole.
En.
Pidän kauniista ja hyvälle tuoksuvista heteromiehistä.
Heitäkin on, onneksi
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 70 prosenttia on lihavia.
Ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta kumppani pitää olla jollain lailla viehättävä ulkoisesti. Omalla kohdalla kasvot on tärkeämmät kuin se mitä vaatteitten alla on. Ei siis haittaa ylikilot.
Nykyinen ei erityisesti kiinnittänyt minun huomiota ulkonäöllään, kun tavattiin ekan kerran porukassa. Mutta persoona ja kaikki muu veti puoleensa. Silmissäni hänestä tuli kivan näköinen jo ennen ensi suudelmaa ja nykyään pidän häntä erittäin komeana.
Tiedän erään miehen, jonka kasvot eivät viehätä silmääni ollenkaan silloin kun hän on vakava ja katsoo toisaalle. Mutta sitten kun hän katsoo kohti, hymyilee tai nauraa, niin muutos on valtava! Hänen silmät tuikkivat oikein ja miehestä tulee todella puoleensavetävä.
Sanoisin siis, että hymyilkää!! Hymyily ja hyväntuulisuus jättävät varjoonsa monen monta vähän tylsempää asiaa.
Pystyisin olemaan suhteessa henkilön kanssa, joka ihmisten yleisten määritelmien mukaan on ruma, rujo ja niin edelleen, jos hänen luonteensa ja olemuksensa tekevät suuren vaikutuksen ja viihdyn hänen seurassaan.