Miksi kokoomuslaiset luulevat, että jokaiseen työhön pääsee noin vain?
Toki kun kaikki työpaikat on saatu suhteilla, niin ei ymmärretä sitä, että kaikkiin töihin ei noin vain pääse.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Sitä mantraa orpo toistaa toistaa toistaa. Sen tajuntaan ei mahdu kuin yksi opetettu hokema. Sen pakko olla mielisairas, ei mitään käsitystä elämästä.
Kannattaa kattoa Orpon cv, löytyy eduskunnan sivuilta. Sillä vtn spedellä ei ole mitään oikeaa työkokemusta. Oksettava mato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat tyhmiä ylimielisiä narsisteja kultalusikka suussa kasvaneita.
Elät kokoomuslaisten kovalla työllä ansaitsemilla verorahoilla. Opettelisit hieman kiitollisuutta ja empatiaa.
Mitäs kovaa työtä esim Orpo on ikinä tehnyt?
Esimerkiksi hänen vaalityöllään on voitettu Suomen eduskuntavaalit.
Niin on monen muunkin työllä voitettu. Eli jos vaalityö lasketaan kovaksi työksi niin sielä se Orpo keikkuu muiden mukana. Mikä siinä muuten on kovaa "työtä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät kokoomuslaisten kovalla työllä ansaitsemilla verorahoilla. Opettelisit hieman kiitollisuutta ja empatiaa.
Aivan yksin? 😂
Eipä ihme että kannatus on sulanut ennätysnopeasti ennätysajassa. Hallituksen kannatus on nyt 25% ja Kokoomus hävinnyt SDP:lle ENNEN ISTUNTOKAUDEN ALKUA.
Ekonomistit pyörtyilevät hallitusohjelman surkeutta. Petteri ei tainnut olla kurssinsa priimus.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen mukaan "työllä ei tarvitse elää", joten mikä on puolueen äänestäjien panos yhteiskunnalle? Siis muu kuin työllistää talousrikostutkijoita ja vältellä veroja ja ruinata yritystukia edustusvaimon harrastusluontoiselle suklaapatukkatehtaalle?
Joo, taitaa olla Kokoomus se Suomen suurin kuluerä. Sen verran heikkoa osaaminen "kykypuolueessa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin maaseututaajamasta, kävin lukion huonoilla papereilla. Kaksi tutkintoa, ei juurikaan työttömänä. Asunut vuokralla, muuttanut monta kertaa pitkin suomea koulujen ja työn perässä. Yhtään mitään saanut koskaan millään suhteilla. Mitään myöskään saanut ilmaiseksi. Melkein nelikymppinen kun ostin ensimmäisen asunnon. Aina äänestanyt kokkareita. Nyt palkansaajien parhaassa prosentissa. Kasvatan perhettä ja ajan nurmikon.
Jos jää Kontulaan vuokrakopperoon valittamaan kohtaloa niin meneehän se aika silleenkin.
Luuletko olevasi onnellisempi kuin minä, joka olen elänyt 24 vuotta aikuiselämästäni vuokrakopperossa ja 21 vuotta työttömänä tukien varassa? En havittele materiaa ja minulla on vapaus tehdä mitä haluan.
Kyllä, luulen olevani onnellisempi. Mutta ei sun siitä kannata ottaa stressiä. Sulle kävi tolla lailla ja mulle tälla lailla.
Parasta nykyisessä elämässä on se että vähään aikaan ei ole kukaan tullut sanomaan että sun pitäisi tai olisi pitänyt tehdä jotenkin toisin. Eikä mun tarvii perustella enää mitään kenellekkään paitsi jos haluan kuten teen täällä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin maaseututaajamasta, kävin lukion huonoilla papereilla. Kaksi tutkintoa, ei juurikaan työttömänä. Asunut vuokralla, muuttanut monta kertaa pitkin suomea koulujen ja työn perässä. Yhtään mitään saanut koskaan millään suhteilla. Mitään myöskään saanut ilmaiseksi. Melkein nelikymppinen kun ostin ensimmäisen asunnon. Aina äänestanyt kokkareita. Nyt palkansaajien parhaassa prosentissa. Kasvatan perhettä ja ajan nurmikon.
Jos jää Kontulaan vuokrakopperoon valittamaan kohtaloa niin meneehän se aika silleenkin.
Aplodeja! Millä alalla olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mantraa orpo toistaa toistaa toistaa. Sen tajuntaan ei mahdu kuin yksi opetettu hokema. Sen pakko olla mielisairas, ei mitään käsitystä elämästä.
Kannattaa kattoa Orpon cv, löytyy eduskunnan sivuilta. Sillä vtn spedellä ei ole mitään oikeaa työkokemusta. Oksettava mato.
Jos on lahjat politiikassa, mitä sitä muuta tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Minulle esimerkiksi eräs kokoomuslainen sanoi, että mene töihin vaikka lääkäriksi. Eli ilmeisesti kokoomuslaiset ovat niin sivistyneitä, että luulevat että lääkäriksi pääsee noin vain.
Ovat siis kaiken lisäksi tyhmiä? No eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja kova työ. Ikinä ennen kuullut noita samassa lauseessa. Nyt sekin ihme on nähty
Taidat olla aika vieraantunut. Esimerkiksi kokoomuslaiset lääkärit ja lakimiehet painavat hurjasti duunia.
Huomaan, ettet ole kumpaakaan.
Ei mihin tahansa työhön tietenkään, mutta jos oikeasti on aktiivinen ja haluaa vaikka siivoomaan tai wolttikuskiksi, niin kyllä varmasti pääsee. Ja noissa ei ole siis mitään vikaa, arvostan paljon ko töitä ja olen itsekin siivonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja kova työ. Ikinä ennen kuullut noita samassa lauseessa. Nyt sekin ihme on nähty
Taidat olla aika vieraantunut. Esimerkiksi kokoomuslaiset lääkärit ja lakimiehet painavat hurjasti duunia.
Yksityissektorilla on helppo kiertää veroja.
Höpinä kovasta työstä on täyttä roskaa. Kova työ tehdään julkisella sektorilla, jossa töitään ei voi valita. Kokoomuksen korkeimmat arvot ovat itsekkyys ja ahneus.
Koulutuksen tarjosimme heille maksutta me veronmaksajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi onnellisempi kuin minä, joka olen elänyt 24 vuotta aikuiselämästäni vuokrakopperossa ja 21 vuotta työttömänä tukien varassa? En havittele materiaa ja minulla on vapaus tehdä mitä haluan.
Kyllä, luulen olevani onnellisempi. Mutta ei sun siitä kannata ottaa stressiä. Sulle kävi tolla lailla ja mulle tälla lailla.
Parasta nykyisessä elämässä on se että vähään aikaan ei ole kukaan tullut sanomaan että sun pitäisi tai olisi pitänyt tehdä jotenkin toisin. Eikä mun tarvii perustella enää mitään kenellekkään paitsi jos haluan kuten teen täällä juuri nyt.
Ja huomenna uudestaan. Ja ylihuomenna. Joka päivä. Kun ei sulla taida muutakaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yksin? 😂
Eipä ihme että kannatus on sulanut ennätysnopeasti ennätysajassa. Hallituksen kannatus on nyt 25% ja Kokoomus hävinnyt SDP:lle ENNEN ISTUNTOKAUDEN ALKUA.Ekonomistit pyörtyilevät hallitusohjelman surkeutta. Petteri ei tainnut olla kurssinsa priimus.
Ei sillä kannatuksella vaalien välissä mitään tee. Sitten aikanaan Petteri taas käärii hihat ja näyttää demokraattisissa vaaleissa vasemmistolle kaapin paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lahjat politiikassa, mitä sitä muuta tekemään?
Myönnät siis, ettei Orpo ole edes paikkaansa ansainnut, vaan sai senkin lahjaksi. Jotain realismia sullakin sentään.
Ei jokaiseen työhön, mutta menisit AP edes johonkin työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se millään alalla ole, tuolla älykkyysosamäärällä ei paljon ansaita. Voiko joku oikeesti kuvitella että kaikki Suomen kohtaloaan valittavat asuu Kontulassa vuokrakopperossa? Vähäinen on kohtaloonsa alistujien määrä tuon mukaan.
Yksityissektorilla on helppo kiertää veroja.
Höpinä kovasta työstä on täyttä roskaa. Kova työ tehdään julkisella sektorilla, jossa töitään ei voi valita. Kokoomuksen korkeimmat arvot ovat itsekkyys ja ahneus.
Koulutuksen tarjosimme heille maksutta me veronmaksajat.
Tuskin kestäisit kuukautta sitä työtä, jota vaikkapa kokoomuslainen terveyskeskuslääkäri tai käräjätuomari tekee... vaikka heidän kollegansa yksityisellä puolella painavat kyllä vielä vähän kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä edes kirjoittaa osaa. "Kenellekään", ilman kaksoiskonsonanttia, junttikokkare. Rikas persu olet. Onnekas sattuma ei ole sama kuin oma saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasiluokalla.