Miksi kokoomuslaiset luulevat, että jokaiseen työhön pääsee noin vain?
Toki kun kaikki työpaikat on saatu suhteilla, niin ei ymmärretä sitä, että kaikkiin töihin ei noin vain pääse.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Minulle esimerkiksi eräs kokoomuslainen sanoi, että mene töihin vaikka lääkäriksi. Eli ilmeisesti kokoomuslaiset ovat niin sivistyneitä, että luulevat että lääkäriksi pääsee noin vain.
Kyllä kun on perhesuhteet kunnossa, saattaa kuplaantua niin, että luulee näin
E ienmiestä presidenttiehdokkaaksi, jooko, kokoomus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin maaseututaajamasta, kävin lukion huonoilla papereilla. Kaksi tutkintoa, ei juurikaan työttömänä. Asunut vuokralla, muuttanut monta kertaa pitkin suomea koulujen ja työn perässä. Yhtään mitään saanut koskaan millään suhteilla. Mitään myöskään saanut ilmaiseksi. Melkein nelikymppinen kun ostin ensimmäisen asunnon. Aina äänestanyt kokkareita. Nyt palkansaajien parhaassa prosentissa. Kasvatan perhettä ja ajan nurmikon.
Jos jää Kontulaan vuokrakopperoon valittamaan kohtaloa niin meneehän se aika silleenkin.
Luuletko olevasi onnellisempi kuin minä, joka olen elänyt 24 vuotta aikuiselämästäni vuokrakopperossa ja 21 vuotta työttömänä tukien varassa? En havittele materiaa ja minulla on vapaus tehdä mitä haluan.
Lokkeilu on moraalisesti väärin, vaikka se olisi kivaa. Siksi se ei sovi kokoomuslaiselle.
Koska ovat tyhmiä ylimielisiä narsisteja kultalusikka suussa kasvaneita.
Miksi joku noin luulisi? Töihin tarvitaan koulutodistukset ja työtodistukset. Sen tietää kaikki, jotka ei ole lusmuja.
Vierailija kirjoitti:
Elät kokoomuslaisten kovalla työllä ansaitsemilla verorahoilla. Opettelisit hieman kiitollisuutta ja empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhelinmyyjäksi otetaan lähes kuka vaan suomenkieltä puhuva. Että selitykset sikseen.
Tuli mieleen että mitä siitä tulisi jos joku kokoomuslainen olisi puhelinmyyjä... "Kyllä sä voit ostaa tämän tuotteen, kyllä sä tarvit sitä ja on sulla siihen rahaa. Se on vaan valintoja ja asennekysymys".
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse, pitää ensin jaksaa opiskella. Niin me kokoomuslaiset olemme tehneet. Kun on sopiva koulutus, pääsee töihin ilman suhteita. t: kokkari
Opiskelu sujuu hienosti kun kopioi lopputyönsä muilta ja ostaa tenttikysymykset. Ei mitään oikeasti osata tarvitse.
T. Petteri "ekonomi" Orpo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät kokoomuslaisten kovalla työllä ansaitsemilla verorahoilla. Opettelisit hieman kiitollisuutta ja empatiaa.
Mitäs kovaa työtä esim Orpo on ikinä tehnyt?
Kokoomuslaiset kuolis nälkään ja hukkuis pskaan ilman duunarien tekemää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja kova työ. Ikinä ennen kuullut noita samassa lauseessa. Nyt sekin ihme on nähty
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse, pitää ensin jaksaa opiskella. Niin me kokoomuslaiset olemme tehneet. Kun on sopiva koulutus, pääsee töihin ilman suhteita. t: kokkari
Olen ollut kokoomuslainen 20-vuotiaasta asti. Päätin mennä hyvään kouluun ja ottaa opinnoista kaiken irti. Eivät pettäneet nuo valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa "kova" Orpolla tais olla housuissa sinä päivänä kun ekaa kertaa pääministerinä puhetta piti.
Ai, ette huomanneet? No ei mikään ihme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi hänen vaalityöllään on voitettu Suomen eduskuntavaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kokoomuslainen 20-vuotiaasta asti. Päätin mennä hyvään kouluun ja ottaa opinnoista kaiken irti. Eivät pettäneet nuo valinnat.
Ja nyt käytät kaiken aikasi trollaamalla vauva-palstalla. Onneksi olkoon valinnastasi. Huomaan, että se kannatti.
Kokoomuksen mukaan "työllä ei tarvitse elää", joten mikä on puolueen äänestäjien panos yhteiskunnalle? Siis muu kuin työllistää talousrikostutkijoita ja vältellä veroja ja ruinata yritystukia edustusvaimon harrastusluontoiselle suklaapatukkatehtaalle?
Meinasitko sinä saada niitä suhteita täältä vauvapalstalta?
Nosta se perseesi ylös sieltä sohvalta ja lopeta vauvapalstalla kitinä ja mene vaikka keräämään pulloja. Tai siivoamaan yhteiskunnan hyväksi roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin olen tehnyt ja hyvin menee. Mutta kokoomuslainen en ole, jokin itsekunnioitus mulla on.
Itäkeskukseen synnyin, kahden opiskelijan perheeseen.