Onko eettistä, että Antti Tuisku laskuttaa lyhytterapian etävastaanotostaan 199e/60 min?
Kommentit (373)
Nauroin ääneen luettuani tuon lehdestä. Siinä ääliöitä vedetään höplästä. Antti osaa tuon rahastuksen.
Mää luulin, että vetäytyisi pois kokonaan julkisuudesta. Mutta virnuileva naama edelleenkin otsikoissa.
Kannattaa maksaa jos terapialla eheytyy 😆😆😆😆
On se eettistä mutta onko se moraalista. Opetelkaa termit oikein jos aiotte keskustella filosofiaa.
Voi heleketti, kun minä olen kuunnellut erään kaverin huolet päivittäin. Enkä ole älynnyt laskuttaa. Pitääpä panna suvullekin hinnoittelu. Ja penskoille puheluista taksa. Portaikossa naapurin moikkaus, paljonko mielestänne on sopiva alveineen. Entä, jos nyökkää kassa henkilölle.
Yrittäjä voi hinnoitella palvelunsa miten haluaa. Kenenkään ei ole pakko ostaa Tuiskun palveluja.
Ensin tehny laulajan töitä, sit opiskelee vuoden ja alkaa neuvomaan/terapoimaan ihmisiä. Ei sen vuoden koulutuksen lisäksi mitään pohjia ihmissuhdetyöstä, persoonallisuusproblematioista tms. Ei hyvä.
Käynti psykiatrillakaan ei maksa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mää luulin, että vetäytyisi pois kokonaan julkisuudesta. Mutta virnuileva naama edelleenkin otsikoissa.
Tämä!!
Ajatus itsestäni avautumassa henk.koht. ongelmista Antti Tuiskulle on niin jumalattoman absurdi, etten varmaan kykenisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen luettuani tuon lehdestä. Siinä ääliöitä vedetään höplästä. Antti osaa tuon rahastuksen.
Jos kokee saavansa apua, niin eikö kaikki ole sitten tyytyväisiä. Kyllä sitä turhempaankin rahaa laitetaan. Toiset vetää alkoholia kurkusta alas satasia kuukaudessa tai polttavat ketjussa tupakkaa. Toiset käyttää sen rahan juttutuokioon.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus itsestäni avautumassa henk.koht. ongelmista Antti Tuiskulle on niin jumalattoman absurdi, etten varmaan kykenisi siihen.
Mulla olisi jotenkin helppo mennä puhumaan hänelle.
Jokainen saa hinnoitella vapaassa markkinataloudessa tuotteensa ja palvelunsa niin kuin parhaaksi katsoo.
Asiakkaat päättävät onko hinta kohdallaan ja vastaako palvelun laatu omia tarpeita/odotuksia.
Liikunnanohjaajan ja lyhytterapeutin palveluille on ylipainoisessa Suomessa kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
On se eettistä mutta onko se moraalista. Opetelkaa termit oikein jos aiotte keskustella filosofiaa.
Ei se ole eettistä, jos lyhytterapeutti tietää itse olevansa epäpätevä ja epärehellinen. Tarjoaa palveluita kuitenkin, koska pystyy ratsastamaan maineensa avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee saavansa apua, niin eikö kaikki ole sitten tyytyväisiä. Kyllä sitä turhempaankin rahaa laitetaan. Toiset vetää alkoholia kurkusta alas satasia kuukaudessa tai polttavat ketjussa tupakkaa. Toiset käyttää sen rahan juttutuokioon.
Oikea terapia on ihan muuta kuin juttutuokioita.
Mitä te monta sivua tätä meuhkaatte.. Sinne meno on vapaaehtoista. Ei ole laitonta... Mikä tässä mättää. Älkää menkö jos siltä tuntuu.. 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea terapia on ihan muuta kuin juttutuokioita.
No toisille riittää se juttutuokio, kun ei halua rasittaa läheisiään ja ystäviään murheillaan. Riittää kun saa purkaa sydäntään. En usko kenenkään itsetuhoisen ostavan noita palveluita vaan kyllä sitä silloin apua haetaan muualta.
Antti Tuisku ei vaikuta itse olevansa lainkaan sellaisessa balanssissa, että voisin saada häneltä mitään järkevää neuvoa elämääni tai mielenterveyteeni liittyen. Hänen habituksensa ei ole tavallisen hyvinvoivan ihmisen habitus.
Yrittäjä ottaa tästä itselleen n 65€:a tunti, josta joutuu maksamaan verot ja työn sivulut.
65€:n ylittävältä osalta maksetaan markkinointi, verkkosivutot, kirjanpito, kaikki kiinteät kustannukset kuten domain, vuokratilat, materiaalit ja lisenssit ohjelmistoihin ym.
Lisäksi yrityksen pitää tuottaa voittoa, jotta se on kannattavaa.
Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Asiaa ihmettelee ainoastaan työtän, tuilla elävä ihminen, jolal ei ole mitään koultusta, visiosta ja kunnianhimosta puhuttakaan.
Hyvinvointivalmentajat???? Kierrän kaukaa, tiedän itse mitä teen omalle hyvinvoinnille.